Інтегрований урок "Практичне застосування префіксів з-,с-"

Про матеріал

Мета :формувати в учнів навички написання префіксів з- ,с- в словах,утворювати різні слова за допомогою префіксів,збагачувати словниковий запас учнів,розвивати літературну вимову,мовлення,уміння аналізувати;застосовувати на практиці здобуті знання,спрямовані на збереження тепла у власних домівках

Виховувати любов до природи рідного краю,дбайливе ставлення до об'єктів природи,бажання економити енергію

Тип уроку: інтегрований(укр..мова\природознавство),

урок закріплення знань

Перегляд файлу

Тема :Практичне застосування префіксів

 

Мета формувати в учнів навички написання префіксів з- ,с-в словах,утворювати різні слова за допомогою префіксів,збагачувати словниковий запас учнів,розвивати літературну вимову,мовлення,уміння аналізувати;застосовувати на практиці здобуті знання,спрямовані на збереження тепла у власних домівках

Виховувати любов до природи рідного краю,дбайливе ставлення до об’єктів природи,бажання економити енергію

Тип уроку: інтегрований(укр..мова\природознавство),

урок закріплення знань

    Хід уроку

І.Орг.класу

Синоптик

У грудні зима не дає забути про себе.Нерідко теплу погоду змінюють заморозки,пролітає сніжок.Сьогодні на території України збережеться зимова погода.У східних областях та на півдні штормове попередження,у північних областях-сильний вітер.

У народі кажуть:

«Грудень око снігом радує,а вухо морозом рве»

Я з вами прощаюся.Дякую за увагу!

Запишемо прислів'я в зошит.

Які слова з префіксами промовив синоптик?

ІІ.Актуалізація опорних знань .Перевірка домашнього завдання

Вирости рослинку.Що потрібно рослинам для життя?(сонце,повітря,вода,грунт )а за допомогою чого ви вирощували свої рослинки.

Які префікси використали?Яке правило пам’ятали,коли утворювали слова з префіксами з- та с-

Від слів радує та рве за допомогою префіксів утворіть нові слова(взаємоперевірка в парах)

Словниковий диктант «шторм»

Східний

зриває

злітає

схиляються

стихає

 

Вітер ледь не наробив нам лиха.А коли можна використати енергію вітру з користю?

Вітер приніс слова

Заклей,утепли,залатай,затопи.

Коли ми так говоримо?Що об'єднує всі ці слова?

Виділіть префікси.

На будиночку прикріплений плакат

Робота над прислів'ям

«збережемо тепло в хаті-зекономимо на оплаті»

З чи с

Хотів,печи,мети,качала,пекла,дути,кажи,робити,холонути,робила

 Відпочивалочка. Фізкультхвилинка

Вітер віє нам в лице

вітрячок

 

Інсценізація казки «Нові пригоди Колобка»

Жили-були дідусь та бабуся.Іось одного разу схотів дідусь чогось смачненького.

Дідусь.Спечи.ти нам ,бабусю,колобок рум'яний!

Бабуся. Та з чого ж спекти?

Дідусь.А ти змети по коморі.

Так  бабуся і зробила.замісила тісто та скачала колобок.Спекла в жаркій печі та поставила на вікно охолонути.Набридло Колобку на вікні лежати,продуло його:він  і покотився за порадою до місцевих звірів.

Котиться  Колобок по  доріжці,а назустріч йому Заєць:

-Колобку,що ти тут робиш?

Колобок .За порадою прикотився.Косий,скажи,що зробити,щоб у будинку було тепло?

Заєць. Заклей вікна!

Колобок.Спасибі,Зайчику!

Автор .Покотився Колобок,заєць тільки його  й бачив.Котиться Колобок по стежці в лісі,а назустріч йому -Сірий Вовк.

(Вовк) Колобку,куди ти котишся?

Колобок ) Скажи,Сірий,що зробити,щоб у будинку було тепліше?

Вовк )Утепли двері!

Колобок)Спасибі,Сірий.

Автор)Покотився Колобок далі,тільки Вовк його і бачив.Котиться колобок по лісу,а назустріч йому Ведмідь іде.

Ведмідь)Колобку,ти що,заблукав? 

Колобок )Ні ,Клишоногий,шукаю поради!Що зробити,щоб у будинку було тепліше?

Ведмідь)Залатай діри в стіні та затопи піч.

Автор )Покотився додому.Розповів дідові і бабі те,що йому звірі порадили.Заклеїли вони вікна ,утеплили двері,залатали дірки в стіні та затопили піч.З того часу живуть вони в теплі та на знають холодів.Івсе тому,що правильно використовують тепло.

Швидко випишіть слова з префіксами(2 хв)

Узагальнення знань .рефлексія

Вставте префікс з- чи с-

.казали погоду

 .писали прислів’я

.горнули вітрила

.робили  фізкультхвилинку

.берігали тепло та електроенергію

.гадали правопис префіксів з- с-

.казали собі «Молодець»,а уроку- кінець

Підсумок уроку

 

 

docx
Додано
17 серпня 2018
Переглядів
677
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку