Урок творчості (українська мова З клас)

Про матеріал

Закріплювати знання учнів про прикметник, формувати вміння розпізнавати прикметники серед різних частин мови; розвивати творчі здібності, самостійність, уяву, зв"язаіне мовлення; виховувати почуття доброти, взаємодопомоги

Перегляд файлу

Урок творчості

(українська мова З клас)

                                                                 Класовод: Фафруник Л.І.


 


Іменини прикметника Урок творчості



 


 


Тема . Узагальнення знань і вмінь учнів за темою "Прикметник"

Мета. Закріплювати знання учнів про прикметник, формувати вміння розпізнавати прикметники серед різних частин мови; розвивати творчі здібності, самостійність, уяву, зв"язаіне мовлення; виховувати почуття доброти, взаємодопомоги

Обладнання :малюнок сонця, картина "Весна", творчі завдан­ня для групової роботи.

Хід уроку

Активізація учнів до навчальної роботи.

- Успіх сьогоднішнього уроку залежить від кожного з вас. Тому

вам потрібно:

  • Не просто слухати, а чути
  • Не просто дивитись, а бачити
  • Не просто відповідати, міркувати.
  • Дружно й плідно працювати.

Актуалізація опорних знань учнів.

- Сьогодні у нас незвичайний урок

У світ фантазії зробимо ще один крок


 


А з творчістю ми вже стрічались нераз І знову вона завітає до нас. - Діти, хто це заглядає у вікно і проситься у клас?

(сонце)

  1. Хвилинка каліграфії

  сс со он нц сонце чк чн (сонечко, сонячний)

  • Які слова можна утворити з допомогою (чк, чн).
  • Що між ними спільного?
    (Вони споріднені)

-А чим відрізняються? 2.Повідомлення теми, мети уроку

- Сьогодні ми узагальнимо все, що вчили про прикметник. Тобто,
відсвяткуємо іменини прикметника.

3.Утворення словосполучення з прикметником сонячний. Розбір за підручником.

4.Введіть утворене словосполучення в речення. Виділення граматич­ної основи. (Сонячний промінець заглядає у віконце).

Висновок: прикметник в реченні виступає другорядним членом.

5.Робота в групах. Хвилинка творчості

- Діти, заплющіть на декілька секунд очі. Уявіть, що сонячний про­-
мінець торкнувся вашої долоні. Що ви відчуваєте? Порадьтеся в-
яке почуття вас обєднує?

(Тепло, радість, ласка, добро).

6. Утворення прикметників від вибраних іменників.

Ігр-ч.р

2гр-ж.р

Згр-с.р

4гр-множина.

Перевірка: назвати утворені прикметники і закінчення до них.

 - Діти! Ми разом з сонечком, даруючи одне одному радість, тепло, добро побуваємо у прикметника.

-А ось і володіння прикметника.

  • хто нас зустрічає?(Весна)
  • До якої частини мови належить це слово?(Іменник)
  • Чому іменник нас зустрічає?

(Тому що прикметник зв"язашш з іменником)

- Ми радіємо весні, характеризуємо її різними словами.
Назвати ознаки, використовуючи букви цього слова (як у

кросворді)

чарівна В

тепла Е

С Н А


 

           ласкава

           віжна

              радісна

(Кожна група зачитує варіанти відповідей і записує у зошит) Фізкультхвилинка

- Ми кажемо, що весна вступає у свої права. Треба довести це.
7.Робота в групах.

Кожна група одержує завдання

-Ігр.-намальовані очі-які кольори можна побачити весною. 2гр-намальовані вуха-що можна почути

гр.-намальований ніс-що можна відчути на запах.

4гр.- намальовані руки-що треба зробити весною, кому допомагати, який добрий вчинок ви зробите.

- Як багато ви сказали про весну і про сонечко говорили. Які квіти ви ще
тут бачите?

З.Складання тексту

=====  ~~~~~~  весна. Пригріло тепле_____.

З-під землі пробився ~~~~ підсніжник. (Над прикметником зверху написати рід)

Ми читали з вами вірш" Хотів би я знати" О.Кобець. Чи хотіли б ви знати про що розмовляють квіти ?

9.Гра "Навпаки"

- Який сьогодні радісний день!

- Ні, не радісний, а сумний.
-А вітерець теплий-теплий!

- Ні, вітерець холодний.

- Хмаринки які веселі!

  • Ні, вони сумні.
  • Всі вони дарують нам добро. Ні, зло.

- Які це прикметники (Антоніми).
10. Добір синонімів.

Весела - радісна, усміхнена. 11.Прикметники у прямому і переносному значенні. Березова каша-березова кора.

Підсумок уроку

- Чи можна обійтися без прикметників?

-А щоб він засяяв як сонечко складіть тематичну павутинку


Прикметник


 


Ознака


який? яка? яке? які?


Іменник    рід       число    другор. чл.


 


 


Домашнє завдання

2гр.-скласти розповідь про добрий вчинок.

2гр.-скласти розповідь про те, коли посміхається ваша мама, коли радіє.

docx
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
636
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку