Інтегрований урок "ПРИРОДНІ ЗОНИ. ВЕРТИКАЛЬНА ПОЯСНІСТЬ АНД. ЗМІНИ ПРИРОДИ МАТЕРИКА ЛЮДИНОЮ"

Про матеріал
Інтегрований урок географії з біологією для учнів 7 класу на тему: "ПРИРОДНІ ЗОНИ. ВЕРТИКАЛЬНА ПОЯСНІСТЬ АНД. ЗМІНИ ПРИРОДИ МАТЕРИКА ЛЮДИНОЮ"
Перегляд файлу

Інтегрований урок Географія + Біологія 7 клас

Тема уроку: ПРИРОДНІ ЗОНИ. ВЕРТИКАЛЬНА ПОЯСНІСТЬ АНД. ЗМІНИ ПРИРОДИ МАТЕРИКА ЛЮДИНОЮ  


Мета уроку: ознайомити учнів зі своєрідним органічним світом Південної Америки; формувати уявлення про особливості природних зон,  рослинний та тваринний світ; розвивати інтерес до вивчення географії, застосовуючи цікаві інтерактивні форми і методи  роботи; розвивати уміння роботи з атласом та контурними картами,  з візуальними джерелами знань; аналізувати, виділяти істотні ознаки, узагальнювати та робити висновки. 

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: атласи, підручник, фізична карта Південної Америки, плакат природних зон материка, картинки тваринного світу

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

Прийом «Генератор ідей»

- Що таке природна зона?

- Чим зумовлене утворення природних зон?

- Чому утворюється широтна зональність?

- Що таке висотна поясність?

 

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

План уроку:

1. Природні зони материка: клімат, ґрунти, рослинний і тваринний світ

- Вологі екваторіальні ліси (сельва)

- Савани і рідколісся (кампос, льянос)

- Степи і напівпустелі (пампа)

2. Вертикальна поясність Анд

3. Вплив діяльності людини на природні зони

ІV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Прийом «Дивуй!»

Діти прослуховують короткий аудіозапис дикої природи Південної Америки (час: 1.48-2.09) – https://www.youtube.com/watch?v=YQRv3TVoMlU.

  1. ВИВЧЕННЯ НОВОЇ ТЕМИ

Вчитель. У Південній Америці порівняно з іншими материками тропічних широт найбільший набір природних зон. Основними природними зонами материка є вологі екваторіальні ліси (сельва), савани і рідколісся, трав’янисті степи (пампа), пустелі і напівпустелі, які простягаються вздовж узбережжя материка. А зараз я хочу показати вам відео ролик про тваринний світ Південної Америки, а в кінці уроку ми з вами перевіримо наскільки уважними і зосередженими ви були:

https://www.youtube.com/watch?v=wXOkyVrsGko.

 

Розмовляючи про тваринний світ материка пригадуємо з біології, яка наука вивчає тварин (зоологія), а також назви основних природних середовищ (водний, наземно-повітряний та ґрунт). При перегляді ілюстрацій з тваринами, обговорюємо у якому природному середовищі живе та чи інша тварина.

VІ. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Робота в групах

Гра «Вгадай» на основі попередньо переглянутого відеоролику про дику природу тваринного світу Південної Америки – https://www.youtube.com/watch?v=mlRlYiQfXfY.

Вчитель показує картинки (дод.1) тварин, а учні, працюючи в парах, піднімають картки (дод. 2) із правильною назвою тварин.

 

VIІ. ПІДСУМОК УРОКУ

Основну частину Південної Америки займають природні зони вологих екваторіальних лісів, а також саван і рідколісся. Амазонська Гілея не має собі рівних на Землі за багатством видів.

У горах Андах яскраво виражена висотна поясність, найбільш повно виявляється в екваторіальних широтах.

Прийом «Незакінчені речення», аналіз роботи на уроці

1. Найбільшу кількість висотних поясів природних зон можна зустріти в...

2. Вологі екваторіальні ліси у Південній Америці називають...

3. Природна зона гемігілей знаходиться...

4. Найсухіша природна зона Південної Америки...

5. На території Південної Америки водяться такі тварини...

6. Природа вологих лісів Південної Америки дуже різноманітна, тому що...

 

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 

^ Опрацювати відповідний параграф

^ Випереджальне завдання. Підготувати проєкт на тему: Найвідоміші об’єкти Південної Америки, віднесені до Світової спадщини ЮНЕСКО.

doc
Додано
8 грудня 2021
Переглядів
796
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку