Інтегрований урок серед природи у “зелених класах” ( ЯДС, математика, українська мова)
Додавання та віднімання в межах 10. Де живуть тварини?
Мета:
Формувати в учнів ключові компетентності, а саме:
Формувати в учнів предметні компетентності:
Хід уроку
Працюємо старанно, щоб почути у кінці, що у нашому 1 класі всі діти -молодці.
Психологічне настроювання. Налаштування на роботу
Очі дивляться-(діти) та все бачать.
Вуха слухають – (діти) та все чують.
Голова – (діти) думає.
Яким буде урок (діти) – цікавим!
Які у мене діти? – (діти) найкращі!
2. Актуалізація опорних знань
-Сьогоднішній урок ми проведемо в одному із найулюбленіших класів — “зелених” нашої “Лісової школи” . Вирушаючи на вулицю, пам’ятаймо, про безпеку, увагу, спостережливість.
- Діти, що очікуєте від уроку серед природи?(Відповіді дітей)
Отже, вирушаємо.( Діти готуються до виходу.)
У шкільному парку зупинка в першому “зеленому класі”.
-Давайте прислухаємося до звуків природи. Що ви чуєте?
На столі столі вчителя є завдання від Мудрої Сови.
- Діти, уважно подивіться і скажіть, у формі якої фігури розташовані у нас пеньки?( Коло)
-Гра “Знайди сусіда”( Вчитель роздає картки, на яких числа від 1 до 10.)
Називає число, а діти його сусідів.)
Гра “Так чи ні” (з використанням цеглинок лего: так- зелена цеглинка, ні — червона)
Вчитель показує картки з обчисленими виразами. Діти сигналізують.
2+3=5 1+5=6 4+2=6
6+1=6 7-1=5 8-2=4
-Діти, а яка пора року зараз? Давайте спробуємо дібрати слова, якими ви можете сказати про осінь. Що допомогло нам визначити пору року?
- Прекрасно. Поділимо на склади слово золота. Скільки у ньому складів?(3). Який перший звук? Давайте вимовимо його? Легко чи важко він вам дався? Це голосний чи приголосний?Проспіваємо його. Що нам нагадує звук?
- Складемо речення про осінь. Порахуємо скільки у ньому слів.
- Візьмемо в руку 4 листочки. Вони однакові чи різні. Чим відрізняються?
- Один листок покладіть на землю. У вас стало більше чи менше?
- Давайте пройдемося по стежці нашого парку в напрямку “Лісової школи”. Там нас чекають. Діти, а стежка нашого парку нагадує пряму чи криву?
Наступна зупинка в “Лісовій школі”
- Мудра Сова пропонує завдання.
Розгадайте ребуси.
40 а
- Молодці ви дуже швидко впоралися із моїми завданнями.
- Серед слів відгадок була назва тварини. Що ви про неї знаєте?
-Оскільки наша школа в лісі, то її учні недалеко тут живуть.
-Зараз ми підемо шукати їх житла. Діти, а яка пора року прийде після осені?
-Що зміниться в природі?
-Що робитимуть лісові мешканці?
-Ну, що, готові йти лісом. Пам’ятаймо, що ми тут гості. А як слід поводитися в гостях? Так, так гарно, що не соромно було і нас чекали тут.
-Хто хоче побачити житло звіра, який має восени сіру шубку, довгі вуха і куций хвіст? Які ще слова
-Так, це заєць. А де ж його дім? Його дім під кущем. Подивіться навколо: тут багато кущів і під кожним може жити зайчик.
- Йдемо далі. Ось тут житло ведмедя. Як воно називається? Тут він зимує. Що ви знаєте про те, як ведмідь готується до зимівлі?(Відповіді дітей).
- В меншій норі зимує їжак. Він теж спить. До зими готувався заздалегідь — запасав жир.
-Поряд нора лисиці. Тут взимку руденька переховується. Чому я назвала
руденька? Які ще по іншому називають лисицю? Чому?
-Тут бачите обгородження. Це житло лісових мурах. Щось відомо про них?
-Ось там за кущами пройшов лось. Цілу зиму блукатиме лісом.
-Діти, чим взимку живляться тварини, які не сплять?
- Як готуються до зими птахи?
-Давайте трішки відпочинемо і підійдемо до цього цікавого місця. Це яма для стрибків в довжину. Уважно розгляньте малюнки. Хто з тварин стрибає найдальше? А хто з вас хоче спробувати свої сили в стрибках?
Дослідницька робота.
Знайти три різних листки і дослідити, з якого воно дерева.
Дослідницька робота в групах. Дослідити, з яких дерев плоди і дібрати до них листочки.
Заключна частина. Рефлексія.
Діти,чи сподобалась вам наша чарівна мандрівка лісом?
- Які із завдань були найбільш цікавими?
“Незавершені речення”
Тепер я знаю, що…
Тепер я вмію …
-Візьміться за руки. Подаруйте посмішку один одному. Побажайте приємного дня.