Інтегрований урок серед природи у “зелених класах” ( ЯДС, математика, українська мова) Додавання та віднімання в межах 10. Де живуть тварини?

Про матеріал
Інтегрований урок серед природи у “зелених класах” ( ЯДС, математика, українська мова)
Перегляд файлу

Інтегрований урок серед природи у “зелених класах” ( ЯДС, математика, українська мова)

Додавання та віднімання в межах 10. Де живуть тварини?

 

Мета:

Формувати в учнів ключові компетентності, а саме:

  •  вміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії, планувати свої дії , доводити роботу до кінця;
  • загальнокультурну компетентність – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту ; повторити порядок чисел від 1 до 10 у натуральному ряді; закріпити уміння лічити в межах 10 у прямому та зворотньому порядках; розвивати обчислювальні навички;
  • соціальні компетентності – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших, продуктивно співпрацювати з іншими, проявляти ініціативу.

Формувати в учнів предметні компетентності:

  • удосконалювати навички лічби у прямому та зворотньому напрямках в межах 10;
  • актуалізувати навички віднімання і додавання в межах 10;
  • формувати в учнів поняття про тварин як частину живої природи;
  • розширити і уточнити уявлення дітей про різноманітність тварин;
  • знайомити учнів з назвами тварин і середовищем їхнього існування;

Хід уроку

  1. Організація класу. Привітання

Працюємо старанно, щоб почути у кінці, що у нашому 1  класі всі діти -молодці.

Психологічне настроювання. Налаштування на роботу

Очі дивляться-(діти) та все бачать.

Вуха слухають – (діти) та все чують.

Голова – (діти) думає.

Яким буде урок (діти) – цікавим!

Які у мене діти? – (діти) найкращі!

2. Актуалізація опорних знань

-Сьогоднішній урок ми проведемо в одному із найулюбленіших класів — “зелених” нашої “Лісової школи” . Вирушаючи на вулицю, пам’ятаймо, про безпеку, увагу, спостережливість.

- Діти, що очікуєте від уроку серед природи?(Відповіді дітей)

Отже, вирушаємо.( Діти готуються до виходу.)

У шкільному парку зупинка в першому “зеленому класі”.

-Давайте прислухаємося до звуків природи. Що ви чуєте?

На столі столі вчителя є завдання від Мудрої Сови.

- Діти, уважно подивіться і скажіть, у формі якої фігури розташовані у нас пеньки?( Коло)

-Гра “Знайди сусіда”( Вчитель роздає картки, на яких числа від 1 до 10.)

Називає число, а діти його сусідів.)

Гра “Так чи ні” (з використанням цеглинок лего: так- зелена цеглинка, ні — червона)

Вчитель показує картки з обчисленими виразами. Діти сигналізують.

2+3=5                   1+5=6               4+2=6

6+1=6                   7-1=5                8-2=4

-Діти, а яка пора року зараз? Давайте спробуємо дібрати слова, якими ви можете сказати про осінь. Що допомогло нам визначити пору року?

- Прекрасно. Поділимо на склади слово золота. Скільки у ньому складів?(3). Який перший звук? Давайте вимовимо його? Легко чи важко він вам дався? Це голосний чи приголосний?Проспіваємо його. Що нам нагадує звук?

- Складемо речення про осінь. Порахуємо скільки у ньому слів.

- Візьмемо в руку 4 листочки. Вони однакові чи різні. Чим відрізняються?

- Один листок покладіть на землю. У вас стало більше чи менше?

- Давайте пройдемося по стежці нашого парку в напрямку “Лісової школи”. Там нас чекають. Діти, а стежка нашого парку нагадує  пряму чи криву?

Наступна зупинка в “Лісовій школі”

- Мудра Сова пропонує завдання.

Розгадайте ребуси.

                         40 а

- Молодці ви дуже  швидко впоралися із моїми завданнями.

- Серед слів відгадок була назва тварини. Що ви про неї знаєте?

-Оскільки наша школа в лісі, то її учні недалеко тут живуть.

-Зараз ми підемо шукати їх житла. Діти, а яка пора року прийде після осені?

-Що зміниться в природі?

-Що робитимуть лісові мешканці?

-Ну, що, готові йти лісом. Пам’ятаймо, що ми тут гості. А як слід поводитися в гостях? Так, так гарно, що не соромно було і нас чекали тут.

-Хто хоче побачити житло звіра, який має восени сіру шубку, довгі вуха і куций хвіст? Які ще слова

-Так, це заєць. А де ж його дім? Його дім під кущем. Подивіться навколо: тут багато кущів і під кожним може жити зайчик.

- Йдемо далі. Ось тут житло ведмедя. Як воно називається? Тут він зимує. Що ви знаєте про те, як ведмідь готується до зимівлі?(Відповіді дітей).

- В меншій норі зимує їжак. Він теж спить. До зими готувався заздалегідь — запасав жир.

-Поряд нора лисиці. Тут взимку руденька переховується. Чому я назвала

 руденька? Які ще по іншому називають лисицю? Чому?

-Тут бачите обгородження. Це житло лісових мурах. Щось відомо про них?

-Ось там за кущами пройшов лось. Цілу зиму блукатиме лісом.

-Діти, чим взимку живляться тварини, які не сплять?

- Як готуються до зими птахи?

-Давайте трішки відпочинемо і підійдемо до цього цікавого місця. Це яма для стрибків в довжину. Уважно розгляньте малюнки. Хто з тварин стрибає найдальше? А хто з вас хоче спробувати свої сили в стрибках?

Дослідницька робота.

Знайти три  різних листки і дослідити, з якого воно дерева.

Дослідницька робота в групах. Дослідити,  з яких дерев плоди і дібрати до них листочки.

Заключна частина. Рефлексія.

Діти,чи сподобалась вам наша чарівна мандрівка лісом?

- Які із завдань були найбільш цікавими?

 

“Незавершені речення”

Тепер я знаю, що…

Тепер я вмію …

-Візьміться за руки. Подаруйте посмішку  один одному. Побажайте приємного дня.


 

docx
Додано
25 вересня 2022
Переглядів
208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку