Інтегрований курс «Я досліджую світ». 2 клас
Орієнтовний КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
За Типовою освітньою програмою (за ред.. Шияна) до підручника з інтегрованого курсу «Я досліджую світ». 2 клас. Ч. 1» (авт..Большакова І.О., Пристінська М.С.)
№ |
ДАТА |
ТЕМА |
Сторінки |
Розділ І. Про мене Тема 1. Я у школі |
|||
1 |
|
Інформатика в інтегрованому курсі: Урок 1.я комп’ютерному класі. Я вмикаю і вимикаю комп’ютер |
|
2 |
|
Перший день у школі. Школа давня і сучасна. |
|
3 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: розвиток мовлення. Я ставлю запитання для отримання додаткової інформації. |
|
4 |
|
Зміни навколо нас. Колаж «Про мене». |
|
5 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: розвиток мовлення. Я створюю пам’ятку |
|
6 |
|
Мої права і обов’язки. Правила дорожнього руху. Дорожні знаки. |
|
7 |
|
Я виконую шкільні правила. Моє робоче місце. |
|
|
|
|
|
8 |
|
Інформатика в інтегрованому курсі. Урок 2. Я дізнаюсь про інформацію і повідомлення. Я переміщую значки на робочому столі. |
|
9 |
|
Шкільна спільнота. Мій режим дня. Мій час. |
|
10. |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Малюнок як джерело інформації. |
|
11 |
|
Грибний король. Робота з папером. Природне і штучне середовище. Виготовлення грибочків за зразком. |
|
12 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Малюнок як джерело інформації. |
|
13 |
|
Я планую свій робочий день/тиждень. Вчуся дотримуватися складеного плану. |
|
|
|
Тема 2.Як я сприймаю себе |
|
14 |
|
Як штучні і природні об’єкти впливають на твоє життя. |
|
|
|
|
|
15 |
|
Інформатика в інтегрованому курсі. Урок 3. Я сприймаю інформацію органами чуття. Я вчусь розрізняти об’єкти на робочому столі |
|
16 |
|
Я досліджую штучні і природні об’єкти. |
|
17 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: театралізуємо. Я імпровізую у грі. |
|
18 |
|
Сова Соня. Характеристика традиційних і сучасних виробів декоративно-прикладного мистецтва. Властивості природних матеріалів(листя дерев). |
|
19 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: я повторюю правопис імен і прізвищ людей |
|
20 |
|
Я – людина. Моє зовнішнє і внутрішнє. |
|
21 |
|
Я маю право на імя і прагну бути особистістю. |
|
|
|
|
|
||
22 |
|
Інформатика в інтегрованому курсі. Урок 4. Я дізнаюсь, якою буває інформація. Я відкриваю програму |
|
||
23 |
|
Мій особистий простір. Кола спілкування. |
|
||
24 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі:я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова. |
|
||
25 |
|
Їжачок. Властивості природних матеріалів. Виготовлення виробу об’ємної форми. |
|
||
26 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі:я розповідаю про власні почуття та емоції від прослуханого/побаченого. |
|
||
27 |
|
Я спілкуюся. |
|
||
28 |
|
Я – дитина. Чи подобається мені дорослішати? |
|
||
|
|
|
|
||
29 |
|
Інформатика в інтегрованому курсі. Урок 5. Я виконую дії з інформацією. Я дізнаюся про Вікна програм |
|
||
30 |
|
Я розрізняю емоції. Я відчуваю відразу. |
|
||
31 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі:я розповідаю про власні відчуття та емоції від прослуханого/побаченого |
|
||
32 |
|
Способи пізнання. «Черепаха аха-аха..» Виготовлення виробу об’ємної форми. |
|
||
33 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі:я розповідаю про власні відчуття та емоції від прослуханого/ побаченого |
|
||
|
|
Тема 3. Я відчуваю |
|
||
34 |
|
Я відчуваю страх. Я спілкуюся. |
|
||
35 |
|
Як я виявляю повагу до людей. Що робити, коли ти відчуваєш неповагу і приниження? |
|
||
|
|
|
|
||
36 |
|
Інформатика в інтегрованому курсі. Урок 6.Я вчуся подавати повідомлення різними способами. Я користуюся меню в середовищі графічного редактора |
|
||
37 |
|
Я сприймаю інформацію органами чуття. |
|
||
38 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі:я розповідаю про власні відчуття та емоції від прослуханого/ побаченого |
|
||
39 |
|
Метеохмаринка. Ручні інструменти та пристосування. Виготовлення виробу за графічними зображеннями. |
|
||
40 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: я передаю інформацію графічно (у таблиці) |
|
||
|
|
Тема 4. Як я пізнаю світ |
|
||
41 |
|
Я досліджую об’єкти довкілля. |
|
||
42 |
|
Я спостерігаю |
|
||
|
|
|
|
||
43 |
|
Інформатика в інтегрованому курсі. Урок 7. Я вчуся подавати повідомлення різними способами. Я створюю інформаційний знак у середовищі графічного редактора |
|
||
44 |
|
Я експериментую |
|
||
45 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації |
|
||
46 |
|
Червонощоке яблучко. Технологічні операції з матеріалами (згинання, зібгання, різання, склеювання). |
|
||
47 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: я читаю інформаційні тексти. (інструкції та схеми) |
|
||
48 |
|
Я моделюю |
|
||
49 |
|
Я вимірюю. Термометр. |
|
||
|
|
|
|
||
50 |
|
Інформатика в інтегрованому курсі. Урок 8. Я передаю повідомлення різними способами. Я створюю повідомлення в середовищі графічного редактора |
|
||
51 |
|
Я порівнюю предмети довкілля. |
|
||
52 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: розвиток мовлення. Я складаю список |
|
||
53 |
|
Паперова прикраса «Жителі царства Нептуна». Технологічні операції з матеріалами. Виготовлення паперової прикраси. |
|
||
54 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Читаю газети. |
|
||
55 |
|
Який я? Яка я? |
|
||
56 |
|
Я піклуюся про своє здоровя і безпеку |
|
||
|
|
|
|
||
|
|
Тема 5. Я піклуюся про себе |
|
||
57 |
|
Інформатика в інтегрованому курсі. Урок 9.Я вчуся подавати повідомлення різними способами. Я створюю текстове повідомлення в середовищі графічного редактора |
|
||
58 |
|
Я обираю здорову їжу. |
|
||
59 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Читаю газети. |
|
||
60 |
|
Кучерява вівця. Виготовлення овечки з пластиліну. |
|
||
61 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: я читаю інформаційні тексти (схеми та малюнки) |
|
||
62 |
|
Я і мої речі. |
|
||
63 |
|
Що робити щоб не хворіти? |
|
||
|
|
|
|
||
64 |
|
Інформатика в інтегрованому курсі. Урок 10. Я вчуся подавати повідомлення різними способами. Я створюю текстове повідомлення в середовищі графічного редактора |
|
||
65 |
|
Я спостерігаю за природою восени |
|
||
66 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова |
|
||
67 |
|
Корона. Раціональне використання матеріалів. Робота з папером. |
|
||
68 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: я досліджую медіа. Читаю прогноз погоди |
|
||
69 |
|
Я гуляю під дощем. Кругообіг води в природі. |
|
||
|
|
Тема 6. Я досліджую природне довкілля восени. |
|
||
70 |
|
Я спостерігаю за явищами природи восени. |
|
|
|
|
|
71 |
|
Інформатика в інтегрованому курсі. Урок 11. Я опрацьовую інформацію. |
|
72 |
|
«Звичайні» винаходи на прогулянці. |
|
73 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: я досліджую медіа. Читаю прогноз погоди. |
|
74 |
|
Кольорові будиночки. Виготовлення корони з зразком. |
|
75 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі:я розповідаю історію за серією малюнків. |
|
76 |
|
Я спостерігаю за рослинами восени. |
|
77 |
|
Я спостерігаю за травянистими рослинами восени. Які бувають плоди. |
|
|
|
|
|
78 |
|
Інформатика в інтегрованому курсі. Урок 12. Я опрацьовую інформацію |
|
79 |
|
Я спостерігаю за тваринами восени. |
|
80 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі:я розповідаю історію за серією малюнків |
|
81 |
|
Сервіруємо стіл. Світ професій соціальної сфери. |
|
82 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Створюю листівку |
|
83 |
|
Що я роблю восени. |
|
|
|
Розділ 2. Мій дім. |
|
|
|
Тема1. Я у моєму домі |
|
84 |
|
Дім,у якому я живу. |
|
85 |
|
Інформатика в інтегрованому курсі. Урок 13. Як передають інформацію? |
|
86 |
|
Моя кімната |
|
87 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Створюю листівку |
|
88 |
|
Янголятко. Виготовлення ангелика за зразком. |
|
89 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова |
|
90 |
|
«Звичайні « винаходи за письмовим столом. |
|
91 |
|
Моя родина |
|
|
|
|
|
92 |
|
Інформатика в інтегрованому курсі. Урок 14.Я зберігаю інформацію |
|
93 |
|
Мої домашні обов’язки. |
|
94 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Малюнок як джерело інформації. |
|
95 |
|
Гостинці в торбинці. Виготовлення виробів об’ємної форми. |
|
96 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі:я досліджую медіа. Розглядаю рекламу. |
|
|
|
Тема 2. Помічники у моєму домі. |
|
97 |
|
Предмети у моєму домі |
|
98 |
|
Я вчуся бути відповідальним споживачем. |
|
|
|
|
|
99 |
|
Інформатика в інтегрованому курсі. Урок 15. Я малюю в графічному редакторі |
|
100 |
|
Я використовую інструменти. Електроприлади у моєму домі. |
|
101 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа Малюнок як джерело інформації |
|
102 |
|
Пишна ялиночка. Робота з папером. |
|
103 |
|
Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа . Афіша |
|
104 |
|
Я використовую цифрові пристрої. |
|
105 |
|
Моя домашня бібліотека. |
|
№ |
ДАТА |
ТЕМА |
Сторінки |
Розділ І. Про мене Тема 1. Я у школі |
|||
1 |
|
Перший день у школі. |
4 |
3 |
|
Школа давня і сучасна |
5 |
4 |
|
Мої права і обов’язки . Правила дорожнього руху. Дорожні знаки |
6 |
6 |
|
Я виконую шкільні правила. |
7-8 |
7 |
|
Моє робоче місце |
9 |
|
|
Шкільна спільнота.. |
10 |
|
|
Мій режим дня |
11 |
|
|
Мій час |
12-13 |
|
|
Я планую. |
14-15 |
|
|
Я планую робочий день/тиждень |
16 |
|
|
Вчуся дотримуватися складеного плану. |
16 |
|
|
Підсумок за темою |
|
Тема 2. Як я сприймаю себе |
|||
21 |
|
Як штучні і природні об’єкти впливають на твоє життя |
17 |
22-23 |
|
Я досліджую штучні і природні об’єкти |
18 |
24 |
|
Я досліджую штучні і природні об’єкти.
|
19 |
25 |
|
Я – людина. Моє зовнішнє і внутрішнє. |
20 |
26 |
|
Маю право на ім’я. |
21 |
27 |
|
Я прагну бути особистістю |
22 |
28 |
|
Мій особистий простір |
23 |
29 |
|
Мій особистий простір. Кола спілкування |
24 |
30 |
|
Я спілкуюсь |
25 |
31-32 |
|
Я – дитина |
26 |
33 |
|
Я – дитина. Чи подобається мені дорослішати? |
27 |
34 |
|
Підсумок за темою |
|
Тема 4. Я відчуваю |
|||
35-36 |
|
Я розрізняю емоції. |
28 |
37 |
|
Я відчуваю відразу |
29 |
38 |
|
Я відчуваю страх. |
30 |
39-40 |
|
Я спілкуюся. |
31 |
41 |
|
Я виявляю повагу до людей |
32 |
42 |
|
Що робити, коли ти відчуваєш неповагу і приниження? |
32 |
43 |
|
Я виявляю повагу до людей |
33 |
44-45 |
|
Підсумок за темою |
|
Тема 4. Як я пізнаю світ |
|||
46 |
|
Я сприймаю інформацію органами чуття |
34 |
47-48 |
|
Я сприймаю інформацію органами чуття. |
35 |
49 |
|
Я досліджую об’єкти довкілля |
36 |
50 |
|
Я спостерігаю |
37 |
51 |
|
Я спостерігаю |
38 |
52 |
|
Я експериментую |
39 |
53-54 |
|
Я експериментую. |
40-41 |
55-56 |
|
Я моделюю. |
42 |
57 |
|
Я вимірюю |
43 |
58 |
|
Я вимірюю. Термометр |
44 |
59 |
|
Я порівнюю предмети довкілля. |
45 |
60 |
|
Підсумковий урок за темою |
|
Тема 5. Я піклуюся про себе |
|||
61 |
|
Який я? Яка я? |
46 |
62 |
|
Я піклуюся про своє здоров’я. |
47 |
63 |
|
Я піклуюся про свою безпеку |
48 |
64 |
|
Я піклуюся про свою безпеку. . |
49 |
65 |
|
Я обираю здорову їжу |
49 |
66-67 |
|
Я і мої речі. |
50 |
68 |
|
Що робити, щоб не хворіти? |
51 |
69 |
|
Підсумок за темою |
|
Тема 6. Я досліджую природне довкілля восени |
|||
70-71 |
|
Я спостерігаю за погодою восени |
52 |
72-73 |
|
Я гуляю під дощем. Кругообіг води в природі. |
53 |
74-75 |
|
Я спостерігаю за явищами природи восени |
54 |
76 |
|
«Звичайні» винаходи на прогулянці |
55 |
77 |
|
Я спостерігаю за рослинами восени |
56 |
78 |
|
Я спостерігаю за трав’янистими рослинами восени. |
57 |
79 |
|
Я люблю щедру осінь. Які бувають плоди? |
58 |
80-81 |
|
Я спостерігаю за тваринами восени. |
59 |
82 |
|
Що я роблю восени |
60 |
83-84 |
|
Підсумок за темою |
|
Розділ 2. Мій дім Тема 1. Я у моєму домі |
|||
85 |
|
Дім, у якому я живу |
61 |
86 |
|
Дім, у якому я живу |
62 |
87 |
|
Моя кімната |
63 |
88 |
|
«Звичайні» винаходи за письмовим столом. |
64 |
89 |
|
Моя родина |
65 |
90 |
|
Моя родина |
66 |
91 |
|
Мої домашні обов’язки |
67 |
92-93 |
|
Підсумок за темою |
|
Тема 2. Помічники у моєму домі |
|||
94 |
|
Предмети у моєму домі |
68 |
95 |
|
Я вчуся бути відповідальним споживачем |
69 |
96 |
|
Я вчуся бути відповідальним споживачем |
70 |
97 |
|
Я вчуся бути відповідальним споживачем? |
71 |
98 |
|
Я використовую інструменти |
72 |
99-100 |
|
Електроприлади у моєму домі |
73-74 |
101 |
|
Я використовую цифрові пристрої |
75-76 |
102 |
|
Моя домашня бібліотека |
77 |
103 |
|
Тепло і світло у моєму домі |
78 |
104-105 |
|
Тепло і світло у моєму домі |
79-80 |
106 |
|
Вода у моєму домі |
81 |
107 |
|
Як вода потрапляє у мій дім |
82 |
108 |
|
Я користуюся водою |
83-84 |
109 |
|
Практична робота. Я вимірюю температуру води |
85 |
110 |
|
Я досліджую воду у трьох станах. . |
86 |
111 |
|
Я досліджую повітря |
87-88 |
112 |
|
Я дихаю повітрям. |
89 |
113-114 |
|
Я досліджую чистоту і вимірюю температуру повітря |
90 |
115 |
|
Підсумковий урок за темою |
|
Тема 3. Зимові свята у моєму домі |
|||
116 |
|
Новорічні свята у моєму домі |
91 |
117 |
|
Новорічні свята у моєму домі. |
92 |
118 |
|
Я готуюся до свята |
93-94 |
119-120 |
|
Підсумок за перший семестр |
|