Інтегрований урок "Телебачення-погляд у світ"

Про матеріал
Розробка містить інноваційні і нестандартні форми роботи з учнями на уроках мистецтва. які сприяють розвитку наскрізних вмінь і творчого потенціалу.
Перегляд файлу

Розробка інтегрованого уроку Мистецтво(9 клас)

Урок № 24

Тема уроку: Телебачення – погляд у світ;

Мета уроку: навчальна – ознайомити учнів з понятям « телебачення ,розширювати кругозір учнів  щодо теле-простору і медіа-джерел, формувати уявлення про основні завдання телебачення, як  одного з екранних видів мистецтв; розвивальна – розвивати творчі здібності, слухацькі навички, вміння критично мислити, працювати в групах та індивідуально, чітко висловлювати свою точку зору; виховна- виховувати шанобливе ставлення до культурних надбань та пам`яток мистецтва , з повагою ставитись до різних професій, цікавитися сторенням медіа-джерел .

Очікувані результати: після уроку учні зможуть самостійно визначати спільні риси між видами екранних мистецтв.Оволодіють новими поняттями: «медіа», «синтез мистецтв», « ток-шоу», «реаліті-шоу» та інше.

Основні терміни і поняття: телебачення, медіа-джерела, медіаграмотність,кіноскоп.

Методи та прийоми: розповідь,дискусія, пояснення,демонстація презентації, робота в групах, елементи театралізації,створення і захист творчих міні-проектів.

Обладнання: підручник «Мистецтво.9клас» Л.Масол,ТЗН,мультимедійна дошка,маркери, ватмани,музичний матеріал.

Музичний матеріал: Музична відео-заставка  ток-шоу «Стосується кожного»,візуальний матеріал: бейджики, презентація, відео-матеріал(уривки).

Тип уроку: урок заглиблення в тему

Форма уроку: інтегрований

Тип уроку: комбінований

 Перебіг уроку:

I.Організаційний момент.

1.Привітання.

2.Розповідь вчителя.Бесіда-дискусія на тему: «Що таке телебаченя?»

- Сьогодні життя важко уявити без медіа-джерел, які кожного дня несуть нам- слухачам, глядачам, читачам і користувачам багато різноманітної, цікавої,іноді дивної , але –інформації. Що ж таке «медіа»? І які різновиди медіа-джерел вам відомі? З якими з них ви стикаєтесь найчастіше ? Якими користуєтесь рідше? Чому?Які медіа-джерела вважаєте найкориснішими і з якої причини?(Відповіді учнів)

Отже  ,-  інтернет-мережі,друковані видання, теле і відео-трансляції- все це ми відносимо до медіа, ресурсу, без якого життя у наш сучасний час стало б не інформативним та безкольоровим.

II.Повідомлення теми і мети уроку.

Які асоціації  викликає у вас слово - «телебачення»?(Відповіді учнів) Телебачення – погляд у світ, саме так звучить   тема нашого урок запрошую всіх вас зазирнути в чарівний світ « створення системи зв`язку для трансляції та прийому рухомого зображення та звуку на відстані: історію створення телебачення.

2.Перегляд презентації « Телебачення – погляд у світ»;

Слайд1. Ми живемо в епоху глобального панування медіа, яке істотно впливає на наше повсякденне життя,до медіа зараховують: друковані видання, пресу, фотографію,кінематограф, відео, радіо,телебачення,звукозапис,Інтернет.

Слайд 2:Сьогодні ми ознайомимось з одним із найвідоміших медіа-джерел – телебаченням.

Слайд3 : Винахідники телебачення :Б.Розінг  - батько електронного телебачення, творець першої електронно-променевої трубки(кінескопу);

Слайд 4: Головна цінність телебачення , як засоба комунікації в тому, що ми не лише отримуємо нову інформацію, але й стаємо безпосередніми співучасниками подій;

Слайд 5:  Суспільні функції телебачення: хронікальна (оперативне подання інформації);

Слайд 6: Просвітницька і освітньо-виховна функція;

Слайд7 : Розважальна функція: отримання насолоди від інформації;

Слайд 8: Рекламна функція: повідомлення , оголошення, довідки;

Слайд 9: Телебачення – загальний термін, що охоплює всі аспекти технології та практичної діяльності, пов`язаних з передачею зображення із звуковим супроводом на далекі відстані;

Слайд10: Цікаві факти , щодо телебачення;

Слайд 11: Отже, телебачення стало часткою нашого життя: телемости,ток-шоу,талант-шоу, відеокліпи, серіали, репортажі, концерти, тощо;

Слайд12: Чи впливає телебачення на наші думки і почуття?

Слайд13: А зараз, запрошую усіх прийняти активну участь у інтелектуально-розважальному ток-шоу « Стосується кожного»

III. Мотивація навчальної діяльності

3.Інтелектуально- розважальна гра за мотивами відомого ток-шоу;

(На мультимедійній дошці з`являється відео-заставка до відомого теле-шоу України, учні ділять на групи – гості студії, глядачі, фотокореспонденти На учасників телепередачі чіпляють бейджики, усі займають свої місця  в імпровізованій студії.)IV. Актуалізація опорних знань;

-Як бачите, стати учасником ток-шоу не складно, складно навчитися чітко, вірно і грамотно висловлювати свою думку  до проблеми.Тому, саме зараз, я пропоную всіх охочим залучитися до створення міні-проекту- створення макету : «Телеканал моєї мрії».

(Учні розподілюються на підгрупи, за допомогою маркерів, ватманів змальовують головні , на їх думку аспекти в роботі телеканалу, котрий обирають самі : телепередачі,фільми,рекламу,теле-проекти інше.)

4.Захист міні-проектів по групам.

V.Підбиття підсумків уроку.

5.Блиц-опитування: Що нового ви дізналися? Як це вплине на ваше відношення до медіа-джерел? Щоб цікавого ви б хотіли дізнатися про телебачення?Якби ви були директором телевізійного каналу ,які б зміни внесли ?Які програми заборонили ? Які запропонували до перегляду?

VI .Оцінення.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Мистецтво 9 клас (Масол Л.М.)
Додано
19 лютого
Переглядів
744
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку