Інтегрований урок у 2-му класі. «Продукти, їжа. Букви Ї ї.»

Про матеріал

Метою даного урока є: продовжити вивчати букви Ї, ї та звукосполучення [й,і], яке вона позначає, розвивати мовленнєві уміння, артикуляційно-слухові відчуття, збогатити словниковий запас учнів на тему «Продукти, їжа», формувати навички правильного, свідомого, виразного читання, вдосконалювати вміння писати слова з буквою «Ї», виховувати ввічливість, гарні манери

Перегляд файлу

Україна

Покровська районна рада

Донецької області

Відділ освіти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтегрований урок у 2-му класі.

«Продукти, їжа. Букви Ї ї.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З досвіду роботи

учителя початкових класів

Новоекономічної ЗОШ I-III ст.

Ніколенко Олени Андріївни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Продукти, їжа. Букви Ї ї.

Мета: продовжити вивчати букви Ї, ї та звукосполучення [й,і], яке вона позначає, розвивати мовленнєві уміння, артикуляційно-слухові відчуття, збогатити словниковий запас учнів на тему «Продукти, їжа», формувати навички правильного, свідомого, виразного читання, вдосконалювати вміння писати слова з буквою «Ї», виховувати ввічливість, гарні манери.

Обладнання; складові таблиці, кольорові фото на тему «Продукти, їжа» на мультимедійній дошці.

 

Хід   уроку

I   Організація класу

II Робота з розвитку артикуляційного апарату.

  1. Чистомовка:

Би-би-би на подвір,ї голуби,

Ді-ді-ді-ді сиві, білі та руді.

Ись-ись-ись полетіли вони ввись.

Ів-ів-ів кличу своїх голубів.

На-на-на-на наносила їм зерна.

Ють-ють-ють прилетять і поклюють.

Ні-ні-ні-ні щиро дякують мені.

 

  1. Скоромовка:

Сім братів-королів

В королівстві кольорів.

Кожний кольором керує,

В королівстві королює.

 

  1. Виразне читання віршів:

           Осінь

Осінь, осінь…

Лист жовтіє,

З неба часто дощик сіє,

Червонясте, золотисте

Опадає з кленів листя.    (Іванна Блажкевич)

 

        Ходить осінь гаєм

Ходить осінь гаєм

Та звірят питає:

  • Що ви поробляєте,

Як про зиму дбаєте?

Загойдалась гілка,

Обізвалась білка:

-Я збираю шишки,

І гриби, й горішки.       (Марія Чепурна)

 

III.  Перевірка домашнього завдання:

  • Читання слів, поданих на таблиці.
  • Читання тексту «Поїзд дружби» с.67.

 

   IV. Робота над новим матеріалом.

  1. Гра «Один-багато»:

      Гай–гаї, змій–змії, коровай-короваї, звичай-звичаї, герой-герої.

  1. Повторення букви Ї ї та звукосполучення – [й’і]:
  • Читання за таблицею:

По

За                                їхав до міста

Ви

При

  •  Звуко-буквений аналіз слів:

змії – [ЗМІЙІ]

їде  -  ІДЕ]  

  1. Мультимедійна дошка:
  • Малюнки «Продукти, їжа», назви продуктів. Засвоєння назв.
  • Словарна робота с.68:

Їжа – еда,

Їсти – кушать

Їдальня – столовая

Смачно – вкусно

Смачного! – приятного аппетита!

 

V.  Робота з підручником.

       1. Читання тексту «У шкільній їдальні».

       2. Бесіда з учнями, відповіді на запитання.

       3. Читання вірша «Жарт» с.68.

       4. Робота над виразним читанням.

       5. Робота над текстом «День народження» (с.69)

 

VI. Робота в зошитах.

  1.  Каліграфічна хвилинка: Ї ї     їжа   їсти   їдальня,
  2. Вибіркове списування. Виписати слова з буквою «Ї». Текст «Місто». Мультимедійна дошка (с.154)

 

VII. Підсумок уроку. Бесіда з учнями.

 

VIII. Домашнє завдання. Вивчити слова на с.68-69, читати текст.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
21 лютого 2018
Переглядів
1118
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку