3 травня о 18:00Вебінар: На допомогу вчителю: онлайн-тести «На Урок» в освітньому процесі

Інтегрований урок (українська мова, англійська мова). " 3-тя особа дієслів".

Про матеріал
повторити й систематизувати знання про дієслово, лексичні одиниці з англійської мови; познайомити учнів з особливостями написання закінчень дієслів 3-ої особи однини і множини ; навчитися знаходити дієслова в текстах; удосконалювати навички виразного читання; розвивати мову учнів та тренувати у вживанні англійської лексики в усному мовленні,спостережливість,увагу;виховувати любов до мови, поезії, творчості Т.Г. Шевченка, України в цілому.
Перегляд файлу

Інтегрований урок (українська мова, англійська мова).

Тема уроку. 3-тя особа дієслів.

Мета уроку: повторити й систематизувати знання про дієслово, лексичні одиниці з англійської мови; познайомити учнів з особливостями написання закінчень дієслів 3-ої особи однини і множини ; навчитися знаходити дієслова в текстах; удосконалювати навички виразного читання; розвивати мову учнів та тренувати  у вживанні англійської лексики в усному мовленні,спостережливість,увагу;виховувати любов до мови, поезії, творчості Т.Г. Шевченка, України в цілому.

Обладнання: портрет Т.Г.Шевченка, картки із завданнями, картина, мікрофон.

                                                  Хід уроку

І. Організація класу.


Знову день почався, діти,

Всі зібрались на урок.

Тож пора нам поспішити —

Кличе в подорож дзвінок.

Сьогодні в нас урок звичайний,

Та вчить багато нас чому.

Хай буде він для нас повчальний!

За це подякуєм йому!


ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Словникова робота.

Stamp,neаr,in front of,good buy,in the evening,big,birthday,outside,the fiftieth,mirror,the smallest,every day, airport,fixing.

  • Слово «прикріпити» поставте в різні часові форми дієслова.
  • Послухайте ,будь ласка, таке прислів’я, але на англійській мові. Перекладіть та поясніть , як ви його розумієте.

 The science for man, as sun for life. (Наука для людини, як сонце для життя).

ІV.  Повідомлення теми і завдань уроку.

  • Сьогодні ми продовжимо пізнавати науку письма, щоб вирости розумними і грамотними людьми, залишати по собі добрий слід на землі. У нашій українській  літературі була людина, яка всією душею прагнула до знань, хвилювалася за життя людей і залишила по собі дуже значний слід. Ця людина – відомий український поет, письменник і чудовий художник.
  • Як ви вважаєте, про кого я говорю? Кого ставлю вам у приклад?

Картинки по запросу шевченко 

 

 

 

 

 

 

На сьогоднішньому уроці ми будемо вивчати тему «3-тя особа дієслів» та говорити про цю видатну людину.

 

V. Первинне сприймання та усвідомлення матеріалу.

1. Робота з віршем.

(Запис на дошці).


Things my, things my!

Children or my flowers!

Ground you, keep you,-

Where do I put you?

Думи мої, думи мої,

Квіти мої, діти!

Виростав вас, доглядав вас,-

Де ж вас мені вас діти?


  • Чи знайомий вам цей вірш?
  • Кому належать ці слова?
  • Що вам  відомо про Т.Г.Шевченка?
  • Від якої особи йде розмова? (1)
  • Назвіть особові займенники?

2. Фронтальна робота.(на дошці будується таблиця).

3-тя особа

Теп.час

Майб. час

він

Що

Що

Одн. вона

 

 

воно

     робить?

Зробить?

 

 

 

Множ.    вони

Що роблять?

Що зроблять?

 

  • Давайте прослідкуємо, які особові закінчення будуть у дієслів 3-ої особи множини.

                    Завдання на дошці (деференційовано).

  1. Група.
  • Подані дієслова поставити у 3-тю особу множини  і визначити закінчення:

Чищу-

Раджу-

Дивлюсь-

Гориш –

Спиш-

Косиш-

Їздимо-

Тремтить-


  1. група

- Виписати із вірша дієслова і визначити закінчення.

Садок вишневий коло хати,

Хрущі над вишнями гудуть,

Плугатарі з плугами йдуть,

Співають ідучи дівчата,

А матері вечерять ждуть.

- Давайте перевіримо. Які питання мають ці слова?(однакові)

- А які закінчення?(різні)

- Отже,  ……(стор.157 правило).

3. Гра «Фотограф»

Стор.156-157 правило

. Фізкультхвилинка(англ.мовою)


Clap, clap, clap your hands,

Clap your hands together.

Stamp, stamp, stamp your feet,

Stamp your feet together.

Spin, spin, spin around,

Spin around together.

Wink, wink, wink your eyes

Wink your eyes together.

Dance, dance, dance about,

Dance about together.

Shake, shake, shake your hands,

Shake your hands together.

Smile, smile at your friends,

Let us smile together.


 

4. Робота за картками.( Ланцюжком).

Текст В. Сухомлинського

  • Виписати дієслова теперішнього часу і визначити їх закінчення.

(Чуєте легке трепетання?Це прокинувся жайворонок.Підняв крильця,стрепенувся. Прислухається до наших голосів.Замовкає,насторожується.Чуєте ,шелестить? це він біжитт між стеблами пшениці.Злітає в небо він не біля гнізда.Ось бачите-він уже в небі.Дивіться,піднімається сірою грудочкою.Бачите?Став червонуватим.Це він зустрічає сонечко.Він уже баче сонечко і співає про нього.).

  • Отже, ….(стор.156-157)

І. Деференційована робота. Робота  на картках та на дошці.

1 група.

На дошці та у зошитах.

  • З дієслів теперішнього часу однини                 дієслова теперішнього часу множини.

Чує, косить, читає, думає, бачить, тягне, співає,вчить, мовчить, прагне, любить.

 

2 група.

Робота з віршем  на картках.

  • Виписати дієслова в 3 особі.

 

Сонце заходить, гори чорніють,

Пташечка тихне, поле німіє.

Чорніє поле, і гай, і гори,

На синє небо виходять зорі.

 

 

3 група.

Робота з картиною «Кобзарі».

  • Назвати всі дії предметів на картині в прямому і переносному значеннях. Записати їх.

ІІ. Підсумок уроку.

  1. Працювання з портретом Шевченка.
  • Підберіть дієслова про поета. Як в наш час відноситься народ до нього?                     

        говорить

пам’ятає  читає

вчить                     Похожее изображение любить

                                         вшановує

  • А хто хоче довести,  що для нього урок не пройшов марно?

 

  • Мені сподобався урок,бо….
  • На цьому уроці на навчився,…
docx
Додано
20 лютого
Переглядів
73
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку