29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Інтегрований урок з англійської мови та географії " Австралія" 7 клас

Про матеріал
За фахом я -вчитель географії та англійської мови. Тому дуже люблю інтегровані уроки. Даний урок -це моя розробка підсумкового уроку теми "Австралія". Це поєднання знань з географії та застосування знань з англійської мови.
Перегляд файлу

ТЕМА:              АВСТРАЛІЯ. 7 клас.  

 

МЕТА:         -      систематизувати знання учнів з теми «Австралія»;

  • формувати навички ефективного вивчення матеріалу;
  •  вчити аналізувати вивчений матеріал та застосовувати цого практично;
  • стимулювати учнів використовувати нові слова і словосполучення та вживати їх в мовленні;
  • розвивати навички комунікативного спілкування;
  • розвивати соціо- лінгвістичну компетенцію;
  • виховувати дбайливе ставлення до наколишнього середовища.
  • виховувати позитивне ставлення до навчання;

 

ТИП УРОКУ:  інтегрований

ОБЛАДНАННЯ: підручник Географія 7кл авт. Кобернік С.Г.,Коваленко Р.Р..

                              підручник       FRIENDS-2 ( Longman Pearson Education);

                              карта Австралії,малюнок кенгуру

 

ХІД  УРОКУ

 

І. Мотивація навчальної діяльності

                         Вчитель географії:    Сьогодні у нас незвичайний урок: урок географії та англійської мови. На якому ви отримаєте знання про материк Австралія і англійською мовою. Тому ми спочатку повторимо все, що ви вже знаєте про цей дивовижний материк

.

                         Вчитель англійської мови:       We are really glad to meet you . Today we’ll speak about  Australia. As you think, what facts about Australia can we discuss?

   It would be nice to draw a mind map. 

 

(учні називають теми для обговорення, а вчитель на дошці малює схему із запропонованих тем)

 

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

 

  «МОЗКОВИЙ ШТУРМ» 

 

Вчитель географії: Продовжіть речення, запропонувавши відповідні варіанти:

 

   1.  Площа материка  ......                            (7, 687 млн км)

   2.  Кількість населення ......                       ( 20 млн чол )

   3.  Держава .........                                        ( Австралійський Союз )

   4.  Столиця ....                                             ( Канберра )

   5.  Офіційна мова ......                                ( англійська )

   6.  Грошова одиниця ....                             ( австралійський долар )

   7.  Національне свято ...                             ( 26 січня – День Австралії )

   8.  Найвища точка над рівнем моря ...      ( г. Косцюшко – 2 228 м)

   9.  Найнижча точка над рівнем моря .....  ( оз. Ейр      -16м )

   10. Найдовший кораловий риф ...              ( Великий Бар’єрний риф – понад    

                                                                            2000 км.)

   11.  Найбільший острів .....                         ( о. Нова Гвінея )

   12.  Корінне населення ....                           ( аборигени )

   13.  Перші переселенці ....                            ( англійці )

   14.  Сучасне населення ....                           ( англо-австралійці, аборигени, переселенці)

   15.  Найбільш поширеним та специфічним для полювання в аборигенів є ....

                                                                          ( бумеранг )

    

 

 

  Прийом  « РОБЛЮ ВИСНОВОК»

 

 Вчитель географії:    коротко дати характеристику материка, передаючи естафетну паличку товаришу.

 

1-й учень        Австралія- найменший материк Землі, однак його розміри вражають. Від західного берега до східного далі, ніж від Києва до узбережжя Атлантичного океану. А з півночі на південь – у чотири рази більше, ніж відстань від Києва до Сімферополя.

2-й учень       Австралія найсухіший материк світу. 40% її площі займають пустелі, хоча й незвичайні. Крізь її колючі зарості слід продиратися з сокирою.

 

3-й учень        Материк чудернацький, бо все там навпаки для нас: в січні – літо, дерева взимку скидають не листя ,а кору. Для австралійців рух на північ означає , що стає жаркіше. Навіть на географічних картах материка південь - у верхній частині.

 

4-й учень         Материк таємниць і несподіванок.

 Не всі дерева дають тінь. Тварини,що мешкають в Австралії, вирощують своїх дитинчат у сумках, окремі ссавці відкладають яйця, а вигодовують малят молоком. Материк, де «найстрашніший звір» - кролик , а серед птахів – звичайний горобець.

 

5-й учень         Австралія – єдиний материк у світі, де немає діючих вулканів та сильних землетрусів.

 

6-й учень          Річки та озера часто пересихають. Найдовша річка Австралії Муррей з притокою Дарлінг. Найбільше на материку озеро Ейр. Під час посухи воно розпадається на велику кількість дрібних озер. Живих організмів в ньому немає. За це його називають «мертвим серцем Австралії»

 

7-й учень           Австралію відкрили голандці на початку ХVIIст: 1606р – Вілем Янсзон, 1642р – Абель Тасман. Вдруге відкрили материк наприкінці ХVIIст англійці, які приєднали його до своєї колоніальної імперії. Це 1770р – Джеймс Кук , 1814р – Матью Фліндерс. Перше англійське поселення було засноване у 1788р на південному сході як колонія каторжників. Українці почали селитися в Австралії з 1820р.

 

 

III. Засвоєння нових знань . SPEAKING

Вчитель англійської мови:

  1. Look at the map of Australia and try to find these geographical names:

австрал

The Indian Ocean,  the Timor Sea,  the Arafura Sea,  the Coral Sea,  the Tasman Sea,  the Darling,  the Murray,  Sydney,  Melbourne.

 

  1. Using KEY- FACTS  tell about Australia.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      KEY- FACTS                                                                                                                           

                                                                                                                               

  Name:   Australia

Total area :  7, 687, 000 sq. km

Population:  20 mln people

The native population:  aborigines

Capital: Canberra

Washed by:   the India Ocean, the Timor Sea, the Arafura Sea, the Coral Sea,   the Tasman Sea

The largest rivers:  the Darling, the Murray

The largest island:  New Guinea

The largest cities: Sydney, Melbourne.                 

 

IV.      Вчитель географії:

 

       « МІКРОФОН»

 

- у порах якого дерева накопичується багато води?                        -пляшкове

- яке найвище дерево на Землі?                                                         - евкаліпт

- його висота?                                                                                      - 100 -150м

- які тварини відкладають яйця і годують дітей молоком?             - єхидна,    качкодзьоб  

- яка тварина може загинути від голоду,незважаючи на те,                       

   що навколо  багато їжі?                                                                    - коала

- чому?                                                                                                    -вона їсть тільки листя

                                                                                                                     евкаліпта.Якщо у

                                                                                                  коали відібрати їжу, то вона

                                                                                           плаче як людина та витирає лапами

                                                                                                 морду.

  1. Читання.  

    Вчитель англійської мови:

Прочитайте текст та знайдіть цікаві факти, які ви до цього не знали.

 

Read the text and find some interesting facts you didn’t know before.    

                                                                                                                                       

       SOME INTERESTING FACTS ABOUT RARE ANIMALS

 

   Wombats and koalas are Australian animals. They have many similarities and are probably related. Both have pockets inside their mouths to store food and neither has a tail.                                                                                                                  The number of koalas is getting smaller. This is because of fumes from bush fires. Rescue teams help the koalas by catching them, putting them on respirators and then returning them to their original location when they are better.

 

 

VI. «МІНІ – ПРОЕКТ»

           «Екологічні проблеми Австралії» 

(за підручником Географії  ст. 142)

 

  1.                       Аудіодиктант

    LISTENING  AND  WRITING

 

                                  

 ECOLOGICAL  PROBLEMS 

 

(on the board             endangered,   disappear,   extinct ,  Earth )

 

When people move into new lands, the plants and animals that live there can become endangered. As there’s no place for them to live , they begin to disappear. Some even become extinct, which means that they all die out, and are gone from the Earth forever.

 

  1.   Вчитель  географії: 

 

     Ви збираєтесь до Австралії? Тож вам необхідно знати декілька правил .

 

  1. Не бійтесь дикої  природи. Поводьтесь правильно, і з вами нічого не трапиться.
  2. Подорожі в тропічних районах вимагають тижневої акліматизації
  3. Не вставайте на відпочинок поряд із струмками. Крокодили часто нападають на намети, поставлені поряд з водою.
  4. Не треба лізти у високу траву. Повірте, змії і без вас там себе відмінно почувають.
  5. Морські змії нападають від несподіванки. Милуючись красою рифа, іноді дивіться навколо себе.

 

ІХ.    НАСЕЛЕННЯ  АВСТРАЛІЇ                                                 

  READING

(підр. Friends-2)

SB p. 98  Ex. 1

Read. Match the titles and the paragraphs.

  • Read out the paragraph titles ( a- d) in Exercise 1.
  • Play the recording for Ss to listen and read the text. Then let Ss read the text again and complete the exercise.
  • After checking Ss’ answers, ask them some questions:   

         “ Who are the native people of Australia? “

         “ Why did the Aborigines travel around the continent?”

(ANSWERS         2b     3c    4a )

 

      

 

a  Australia for tourists

b The language of Australia

c   Life on the coast

d  The first Australians

 

 

1 d        The native people in Australia were the aborigines. Some people think the Aborigines were the first people in the world! In the past the Aborigines didn’t live in one place. They traveled around the Australian continent to find food and water and they hunted with boomerangs. 

2.           The first British people went to Australia about three hundred years ago. Many other British immigrants followed them. After 1950 people from other parts of the world went to live in Australia too. Now English is the official language of all Australians – but they speak it with an Australian accent.

3.           Most of the big towns in Australia are on the coast because there is a desert in the middle of the country. Many Australians enjoy swimming, surfing and other sea sports but they have to be very careful because sometimes sharks appear near the beaches!

4.          Australia is very popular with tourists. There is a lot to see and do, for example you can visit the famous Sydney Opera House or go on a tour of the desert. Two very popular tourist attractions are Ayers Rock, a holy place for the Aborigines and the Great Barrier Reef, with its amazing underwater life. A lot of interesting animals live in Australia too. All tourists want to see a koala or a kangaroo. The only problem for tourists in Australia is too much sun!   

 

 X     LISTENING 

     SB p. 99  Ex. 2

  • Give Ss time to look at the pictures and the names of the animals before teacher plays the recording.
  • Play the recording once for Ss to listen and number the pictures.
  • After Ss have checked their answers, ask them to look at the extra picture and, as a whole class, describe the kangaroo.

a  honey possum

b kangaroo

c  platypus

d koala

e cassowary

                                                       

Tapescript  and Answers

  1. This animal runs on its long, strong legs. Its body is black and its neck is blue and red. Its head is white and yellow and it’s got a grey helmet.
  2. This animal has got strong arms and legs so it can climb trees very easily. It is grey and it has big, round ears and a flat nose. The mother carries her baby in a pocket on her body.
  3. This animal has got a long, hairy body. It’s got four big, flat feet and a flat tail. Its mouth is very strange. It’s got a duck’s mouth.
  4. This animal has got a little, round hairy body and a long thin tail. Its tail is longer than its body. Its head is long and thin. It’s got small ears.

( 1 – a cassowary; 2 – a koala;  3 – a platypus; 4 – a honey possum.)

 

Pair work                                                                                                         

  Вчитель англійської мови :                                                                                     

  - Look at the picture of a kangaroo and describe it.

 

кенгуру

 

 XI     Закріплення.   БЛІЦ- ТУРНІР

 

  1. Where is Australia situated?
  2. What is the territory of the country?
  3. What is the population of Australia?
  4. What is the highest peak of Australia?
  5. What is the largest river of the country?
  6. What rare animals of Australia do you know?
  7. What animals are on the coat of arms?
  8. What thing for hunting do the aborigines use?
  9. What is the capital of the country?
  10. What kind of climate is on the territory of Australia?

 

 

ХІI.  Підсумок уроку .

 Коментоване оцінювання роботи учнів.

 Домашнє завдання : Friends -2 ст.98-99, повторити опрацьований лексичний матеріал;  підручник географії  Практична робота №7

 

 

docx
Додано
25 грудня 2020
Переглядів
193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку