Інтегрований урок з географії та англійської мови " Чи знаєш ти Україну?"

Про матеріал
Розробка інтегрованого уроку з теми «Чи знаєш ти Україну?» дозволить поглибити та узагальнити знання про Україну, ознайомить учнів з визначними місцями України («Сім чудес України»), активізує тематичну лексику з англійської мови. Співавтором є вчитель англійської мови Присяжнюк Олена Василівна
Перегляд файлу

Анотація: Розробка інтегрованого уроку з теми «Чи знаєш ти Україну?» дозволить поглибити та узагальнити знання про Україну, ознайомить учнів з визначними місцями України («Сім чудес України»), активізує тематичну лексику з англійської мови.

 Клас 8: Бінарний урок: Географія, англійська мова

Тема: «Чи знаєш ти Україну?»

Вчителі:  О. Л. Краснобай, О. В. Присяжнюк       

Мета: Поглибити знання про природу України; Удосконалити попередньо набуті навички використання знань з географії та англ.мови; Удосконалити роботу з картами; розвивати вміння робити висновки; Порівнювати, виховувати патріотизм, почуття гордості за свою батьківщину.

Topic: Do you know Ukraine ?

Practical (to practice pronunciation): 1. To develop speaking skills of students through methods of interactive activities;

2. To practice intensive reading of the text.

3. To summaries knowledge of geographical position and climate of Ukraine.

Educational aim: to develop features of characters kindness, tolerance honorable attitude towards the country you live in and people living here

Culture aim: To develop students` creative abilities of geographical position of Ukraine, its flora and fauna, rivers, etc. To help learners consolidate and develop their vocabulary by active using the words expressions and proverbs given.

Обладнання: Фізична карта України, атлас, мультимедійна презентація, відеофрагмент, інтерактивна дошка, підручник.

Підручники: Англійська мова: О. Карпюк 8 клас, Географія: В. М. Бойко, І. Л. Дітчук, Л. Б. Заставецька.

Тип уроку: урок  засвоєння нових знань, умінь та навичок.

Очікувані результати: після цього уроку учні зможуть: робити висновки щодо особливостей географічного положення України, рельєфу, клімату; розширити знання про «Сім чудес України».

 

Хід Уроку

  1. Організаційний момент.
  2.  Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

T: Good afternoon, my dear friend. Hope, you are well. Today we`ll have unusual lesson. We`ll talk about our country, about our Motherland. We live in Ukraine, we love our land. I Know you are the patriots of our motherland. You can see the proverb on the board “East or West Home in the best!”. How can you explain the mining of it? Try to comment it.

В: Доброго дня! Діти, ви знаєте мене як учителя географії і, мабуть здивовані, побачивши мене на уроці англійської мови. Але я тут не випадково, тому, що сьогодні ми проведемо незвичайний урок, а урок англійської мови та географії разом!

Тема нашого уроку «Чи знаєш ти Україну?». Сьогодні на уроці ми підсумуємо знання з географії та англійської мови стосовно географічного положення, рельєфу та клімату нашої держави. Я сподіваюсь, що ви продемонструєте чудові знання з цієї теми. На цьому урочі ви будете розмовляти українською та англійською мовами. І розпочнемо з перегляду відеофрагменту про нашу прекрасну Батьківщину.

 

Любіть Україну, як сонце любіть,
як вітер, і трави, і води...
В годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди.

Любіть Україну у сні й наяву,
вишневу свою Україну,
красу її, вічно живу і нову,
і мову її солов'їну.

Без неї — ніщо ми, як порох і дим,
розвіяний в полі вітрами...
Любіть Україну всім серцем своїм
і всіми своїми ділами.
 


Для нас вона в світі єдина, одна,
як очі її ніжно-карі...
Вона у зірках, і у вербах вона,
і в кожному серця ударі,


у квітці, в пташині, в кривеньких тинах,
у пісні у кожній, у думі,
в дитячій усмішці, в дівочих очах
і в стягів багряному шумі...

Як та купина, що горить — не згора,
живе у стежках, у дібровах,
у зойках гудків, і у хвилях Дніпра,
у хмарах отих пурпурових,
 


в огні канонад, що на захід женуть
чужинців в зелених мундирах,
в багнетах, що в тьмі пробивають нам путь
до весен і світлих, і щирих.

Юначе! Хай буде для неї твій сміх,
і сльози, і все до загину...
Не можна любити народів других,
коли ти не любиш Вкраїну!..
 

 


Дівчино! Як небо її голубе,
люби її кожну хвилину...
Коханий любить не захоче тебе,
коли ти не любиш Вкраїну.

 

 

Любіть у труді, у коханні, в бою,
в цей час коли гудуть батареї
Всім серцем любіть Україну свою,
і вічні ми будемо з нею!

Love our Ukraine, as the sun love her
As the wind, the grass, the waters
Love her in the moments of joy and bliss
As well as in the moments of sorrow

 

Love our Ukraine in your dreams and awake
Love her as a cherry in blossom
Her beauty eternal, her language that rings
Like a nightingale’s song in the orchard

 

Without her, we’re nothing, just cinder and dust
That has been dispersed all around
Love our Ukraine with all of your heart
As well as your thoughts and your talents

 

For us in this world, she’s the only one
Ukraine with her eyes sober brown
She is in the stars, in the willows and winds
In all our hearts, small and grown

 

She is in the flowers, the birds, palisades
In all of our songs and in dumas
She is in the smile of a child, maiden’s eyes
In the crimson of battle flags flying

 

She is like the Burning Bush that can’t be burnt
She lives in the trails and oak forests
She’s factory whistle, Dnipro’s mighty waves
She’s clouds above colored purple

 

She’s cannonade’s roar that chases away
Our foes in their green uniforms
In rifles we hold firmly on our way up
Towards spring, so sincere and delightful

 

Young man! She deserves all your laughter and tears
Each second till your dying hour
You can’t comprehend the ways of other lands
Unless all your love’s for Ukraine

 

Young maiden! Like blue sky, above and beyond
You must love Ukraine every instant
Beware, for your darling will break up your bond
If your love for Ukraine’s inconsistent

 

Love her in trouble, in joy, even war
As guns are all opening fire
Just love your Ukraine, and your spirit will soar
And stay with her always inspired!

 

  • Відео «Україна з висоти пташиного польоту»

 https://www.youtube.com/watch?v=KjJs-umuIz8

 

  1. Актуалізація опорних знань і вмінь учня
  • Які ж асоціації викликає у вас слово Україна? (Прийом «Хмара слів»)

 

You should make up sentences using these words (on the board)

речення зі словами: Говерла – найвища вершина Карпат; (складають речення англійською та українською мовами вживаючи слова з асоціацій)

IVОсновна частина уроку. Вивчення нового матеріалу ( повторення та активізація вивчених раніше тем)

  • Наступна зупинка нашої подорожі: географічне положення; Дослідження будь якого географічного об’єкту з детального вивчення його географічного положення. Чому?
  • З Г.П., розмірами пов’язана різноманітність природи, соціальних, економіко-географічних особливостей країни.
  • Георгафічне положення – це доля, це як батьки, яких не обирають та не міняють.
    Що таке географічне положення?

Г.П. – розташування будь якого об’єкта відносно інших території і об’єктів.

Розрізняють: фізико-географічне та економіко-географічне положення.

Ф.Г.П. – розміщення відносно великих природних об’єктів (материків, океанів, морів, природних зон…)

Е.Г.П. -  розташування відносно суспільних об’єктів (країн, сировинних баз, транспортних шляхів)

Давайте спробуємо охарактеризувати географічне положення країни та оцінити його вигідність.

Before your reading the text about the geography and climate of Ukraine. Look at the board, listen to me and repeat this words:

           The Crimeans – Кримські гори

           The Dnieper – Дніпро

           The Dniester – Дністр

           The Bug – Буг

           The Donets – Донець

           Poles – поляки

           Bulgarian – болгари

           Belarus – Білорусія

           Moldova – Молдова

           Czech Republic – Чехія

           Slovakia - Словакія

           Hungary – Угорщина

           Poland – Польща

           Romania – Румунія

           The Carpathians – Карпати гори

           square – площа

           kilometre – кілометр

           Russia - Росія

 

На основі набутих знань, заповніть таблицю, яка лежить перед вами

Ознаки для характеристики

Особливості географічного положення

На якому материку розміщена?

 

У якій частині світу розташована?

 

Площа території?

 

Крайні точки?

 

Протяжність території?

 

Країни з якими межує?

 

Якими морями омивається?

 

Які тектонічні структури в основі?

 

Основні форми рельєфу?

 

Кліматичні пояси?

 

У яких природних  зонах розташована?

 

 

Read the text(page215(b) Карпюк 8 клас) using the map if Ukraine and complete the sentences.

  1. Ukraine covers and area of …
  2. The main rivers are …
  3. The flora of Ukraine is …
  4. The climate is …
  5. Ukraine is washed by …
  6. The population of Ukraine is …

We tell the text in chain

Answer the questions:

 

Рухаємося далі, і наступна зупинка рельєф.

  • Що таке рельєф? Сукупність нерівностей земної кори
  • Які сили впливають на формування рельєфу (зовнішні і внутрішні)
  • Роздивившись фізичну карту України, ми побачимо яким різноманітним є рельєф України: кожна із форм рельєфу має характерні особливості, бо формувалася вона протягом багатьох геологічних епох під впливом зовнішніх і внутрішніх сил Землі
  • Визначіть за фізичною картою особливості рельєфу України.

Міні-конкурс «Відгадай форму рельєфа за описом»

  1. Найвищі точки цієї височини Українці здавна називали могилами. На них розташовані рукотворні гори -терикони (донецький кряж)
  2. На фізичній карті України простежується як Дніпро вже від Києва намагається облинути височину, відхиляючись на ПД.СХ. (Придніпровська височина).
  3. Одна з частин цієї височини Мізоцький кряж, за особливу красу і мальовничість дістала назву «Українська Швейцарія» (Волинська височина)
  4. Низовина має особливо плоский рельєф і загальний нахил на ПД (Причорноморська низовина)

 

 

Grammar

Feel the prepositions in the text

The climate of Ukraine is similar ___ (to) the wheat – producing regions of Canada and characterized ___ (by) abundant precipitation and cloudy skies, especially ___ (in) a fall and winter. The mean temperature ___ (in) summer is 17F (19 C) and ___ (in) winter 21F (-6 C). ___ (although) summers tend to be short, the temperature can rise ___ (to) the 90 F (30 C). Winters are long and cold, ___ (with) cloudy skies as a norm.

 

Наступна зупинка:Клімат.

Клімат – багаторічний режим погоди який повторюється із року в рік

Який тип клімату сформувався на території України? Клімат південного берегу Криму? Характеристики кліматичних поясів?

  Підведення підсумків:

  • Сьогодні ми з вами згадали географічне положення, рельєф та клімат України українською та англійською мовами. Ви отримали випереджальне завдання підготувати інформацію про «Сім чудес України» англійською та українською мовами. Запрошуємо вас представити ваші проекти.

 

Діти презентують проекти.

Оцінювання роботи учнів.

Подяка учням за активну роботу.

Thank you for your work. We are very proud to teach such clever students.

 

  • Домашнє завдання: Написати лист другові з Великобританії, в якому розповісти про свою державу, навести цікаву інформацію, яка заохотить відвідати нашу країну(англійською мовою).

 

  • Використані джерела
  • Інтегрований захід з географії та англійської мови «Подорож по Україні»
  • Відео «Україна з висоти пташиного польоту»

 https://www.youtube.com/watch?v=KjJs-umuIz8

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горпиненко Олена Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
19 лютого 2020
Переглядів
1197
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку