18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Інтегрований урок з курсу "Я досліджую світ" (мовно-літературна галузь). Тиждень "Зима" Написання букви П

Про матеріал
Розробка інтегрованого уроку з курсу "Я досліджую свт" (мовно-літературна галузь". Тиждень "Зима". Написання букви П. Вчити учнів писати велику букву «П», закріплювати їх уміння з'єднувати букви в словах, списувати речення, записувати друкованими літерами, розвивати мовлення;вміння працювати з конструктором лего; виховувати в дітей охайність, працьовитість. Уточнити і розширити уявлення про ознаки зими, вчити виявляти турботу про пташок узимку в практичній діяльності.
Перегляд файлу

Тема : Я досліджую світ (мовно-літературна галузь)

Тиждень «Зима». Написання букви П

Мета: Вчити учнів писати велику букву «П», закріплювати їх уміння з'єднувати букви в словах, списувати речення, записувати друкованими літерами, розвивати мовлення;вміння працювати з конструктором лего; виховувати  в дітей охайність, працьовитість.

Уточнити і розширити уявлення про ознаки зими, вчити виявляти турботу про пташок узимку в практичній діяльності.

Ранкова зустріч

Вітання:  Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулись?

 Клас наш радо вас вітає!

 Настрій всі зимовий маєм?

Станьмо разом в дружнє коло!

Привітай нас, рідна школо! Добрий день!

 Вчитель : Розкажу сьогодні, що я нині бачила,

Як з-за обрію виходило Сонечко вже не гаряче….

(Діти розповідають, що вони бачили)

Вчитель : Розкажу сьогодні, що я зранку чула, розкажу швиденько, поки не забула…

(Діти розповідають, що вони чули…)

Вчитель : Поділюся з вами, що я нині хочу,

                  Поділюся з вами, щоб усе збулося…

(Діти розповідають, що вони хочуть…)

Вчитель : У мене сьогодні гарний настрій, я хочу поділитися ним  з вами та побажаннями гарного здоров'я. ( передача  настрою долоньками)

-         А чи у всіх сьогодні гарний настрій? (Стенд «Настрій»)

-         Як  звучить тема нашого тижня? (Зима)

-         Які зимові місяці ви знаєте? (Грудень, січень, лютий)

-         Про погоду цього зимового дня нам розповість…дівчинка дня.

Зараз ми будемо розповідати віршик про зиму і в цей час передавати сніжинку. В кого залишиться сніжинка – та дівчинка і стає дитиною дня. Вірш: Падав сніг на поріг, кіт зліпив собі пиріг,

           Поки жарив, поки пік, а пиріг водою стік.

          Кіт не знав що на пиріг треба тісто , а не сніг.

        ( Робота дівчинки біля стенду «Ранкові зустрічі»)

Вчитель :  Мороз з зимою посварились:

-         «Ми з тобою забарились!». І мерщій вже працювати – Землю снігом укривати.

Вкрили поле, ліс, садок,

Для ковзанів тут є льодок І горбочки для санчат – Всі розваги для малят.

-         Які зимові розваги ви полюбляєте? (Відповіді дітей)

-         В цей морозний день, коли ми йшли до школи, трішки змерзли, і тому я пропоную вам  зігрітися.

(Відео-танець «Зимові танці-зігріванці»Діти виконують  танок)

Обмін інформацією: Якою буде погода наступного дня ми можемо дізнатися з інтернету, або послухати прогноз погоди по телевізору.Цікаво, як в давнину люди передбачали погоду, події ? ( Відповіді дітей)  Так, діти, завдяки народним повір'ями можна було не лише дізнатися про майбутні події у житті, але й передбачити погоду. Прикмети, які свідчать про близьке настання морозів, були особливо важливі. Які з цих прикмет ви чули раніше? Якщо вранці кричать синиці - до посилення морозів. Багатий урожай горобини – на сувору зиму. Якщо кіт ховає носа під лапкою і тулиться до теплого – буде холодно.

Вчитель: Нам потрібно зараз скласти пазли до почутих прикмет.

А щоб гарно нам працювати, треба в групки об'єднатись.

(Діти вибирають заздалегідь виготовлені листочки із зображенням сніжинки, сніговита, снігуроньки, за кількістю дітей.)

 Група «Сніжинка» збирають синичку, та повторюють цю прикмету.

Група «Сніговик» збирають горобину, та повторюють прикмету.

Група «Снігуронька» збирають котика, та повторюють прикмету.

Пограємось? Гра «Третій зайвий» (групова робота)

 Зараз подивіться на малюнки, один  з яких буде зайвий. Назвіть що зайве і чому?

А чи можемо ми допомогти пташкам узимку? (відповіді )

Подивіться, яку годівничку можна зробити із пакета соку.

Скажіть, як ви гадаєте, де зимує тітонька Сова, що неодноразово прилітає  до нас у гості? (Відповіді учнів)

Ось і сьогодні вона завітала до нас, хоче поділитися з вами своїми знаннями, та навчитися того, чого не знає сама:як навчати звірят за допомогою конструктора  ЛЕГО, і просить нас допомогти. Згодні?

Ми вже вивчили багато літер, а на минулому уроці яку букву вивчали ?

( Букву П)

Перегляд мультику «Уроки тітоньки Сови»

Словникова робота

1.Завдання.Визначити кількість складів. Збудувати за кількістю складів вежу від більшого до меншого .

                                  

2.Завдання. Обери потрібну літеру. Замість сніжинки треба поставити цеглинку.  Чи зустріли ви в  цих словах букву П. Де вона знаходиться: на початку слова чи всередині?

         

3.Завдання. Складіть за допомогою конструктора Лего розповіді про тварин взимку:

Група «Сніжинка» про білочку.

Група «Сніговик» про лисичку.

Група «Снігуронька» про зайчика.

4.Завдання. Цікаво, а слово «ПІЧ» це зимове слово чи ні? (Відповіді дітей)          За допомогою цеглинок ЛЕГО складіть звуко-буквену модель цього слова.

-         На яку букву починається це слово?

-         Буква «П» тверда чи м'яка? ( Відповіді учнів) Чому вона м'яка?

4.Завдання. Ми так голосно з вами говорили про букву «П», що до нас у клас завітав черв'ячок, який читає по складах, і дає вам завдання. Якщо ви невірно прочитаєте склади –  він з'їсть ваше яблучко

Дякую за вашу гарну роботу.

Через декілька хвилин ми з вами сядемо писати велику букву «П», але свої поради в написанні вам хоче дати «Мова і Суржик»

Перегляд мультфільму «Мова і Суржик». Виконання підготовчих робіт.

У вас на партах лежать зразки написання великої літери «П». Обведіть спочатку зразок пальчиком, починаючи з жовтої крапочки , потім олівчиком. І якщо вам все зрозуміло – починаємо писати перший рядочок.

(Робота в зошитах, написання великої букви «П», слів та складів з нею.)

Вправа мікрофон «Які поради ви б дали б тітоньці Сові?»

Рефлексія:  Ви надуєте повітряні кульки, Придумаєте ім'я своїй кульці, яке б починалося на букву п, і якщо урок сподобався, ваша кулька буде посміхатися, якщо ні – сумувати.

А  щоденник вражень  чекає від вас записів та малюнків про сюрпризи які готує зима.

Зверніть увагу, під час уроку до нас у віконце заглядали звірі та залишили сліди на снігу. Чи можемо ми визначити, хто саме був біля нашого класу.



 

pdf
Додав(-ла)
Бушко Тетяна
Додано
29 січня 2019
Переглядів
668
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку