Інтегрований урок з математики і основ здоров'я

Про матеріал
Інтегрований урок з математики та основ здоров'я у 1 класі . Мета уроку: вправляти учнів у застосуванні знань таблиці додавання і віднімання числа 2 під час розв'язання математичних виразів і задач; порівнювати вираз і чило; виявлення причин і профілактика грипу; розвивати память, мислення, математичне мовлення; виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я.
Зміст архіву
Перегляд файлу

         Чудейський НВК

 

 

 

 

 

     План-конспект

     інтегрованого уроку на тему:

«Таблиця додавання і віднімання числа 2. Розв'язування прикладів на дві дії. Порівняння виразу і числа.              Профілактика грипу»

 

у 2 класі

 

 

 

 

                                                          вчитель початкових класів

                                                          Чудейського НВК

             Александрюк С.В.

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Таблиця додавання і віднімання числа 2. Розв'язування прикладів на дві дії. Порівняння виразу і числа.              Профілактика грипу.


Мета:  вправляти учнів у застосуванні знань таблиці додавання і віднімання числа 2  під час розв'язання математичних виразів і задач; порівнювати вираз і чило; виявлення причин і профілактика грипу; розвивати память, мислення, математичне мовлення; виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я.

 

Тип уроку. Інтегрований  урок


Обладнання: презентація,  малюнок Грипу, фотографії малини, лимону, цибулі, часнику, калини, меду.

 

                                                Хід уроку

 

  1. Організаційна частина уроку.

     - Діти, сьогодні на наш урок прийшло багато гостей, привітайтесь із ними. А ще до нас прийшла особлива гостя – Маша з улюбленого мультика

 (слайд 1).

ІІ. Розвиток пізнавальної активності учнів.

З давніх-давен український народ найголовнішою цінністю у житті вважав здоров'я. Навіть вітаючись і прощаючись, люди бажали один одному здоров'я. «Здоровенькі були!», «Дай, Боже, здоров'я!», «Доброго вам здоров'я!», «Здрастуйте!», «Бувайте здорові!», «Ходіть здорові1»

Великої уваги здоров'ю людини надають і нині.

    Кожного року у холодну пору на нас очікує чергова епідемія грипу. А що таке грип? Про це нам розповість шкільна медсестра.

(Виступ медсестри з презентацією «Грип» )

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

     Сьогодні на уроці ми, разом із Машею і Ведмедем,  спробуємо, розв’язуючи математичні завдання , дізнатися, що треба вживати, щоб наш організм був готовий до приходу цього вірусу.

(вчитель виставляє на дошку малюнок вірусу Грипу).

 

 

 

IV. Математична розминка. Усні обчислення.

     Першим, кого боїться Грип, є ЛИМОН (прикріплюю фото лимона на дошку).  (слайд 2)

     Всім відомо, що при застуді, коли у вас болить горло, добре допомагає чашка гарячої води з лимоном, можна з медом. Так само ефективно і полоскання горла водою з соком лимону. Дуже корисно пити чай з лимоном.

А ще запах лимону забезпечує захист від росповсюдження інфекції і має дуже приємний аромат.

 (аромотерапія)

 

4.1 Назвіть сусідів чисел, які записані на лимонах. (слайд 3 )

4.2 Робота з числовим рядом. (слайд 4)

     Ви всі добре знаєте як треба додавати і  віднімати число 2. Давайте разом із Машею повторимо як це потрібно робити.

4.3 Математичне лото

     Наступними, кого боїться Грип є цибуля і часник (прикріплюю фото цибулі і часнику на дошку. слайд 5)

     Часник і цибуля багаті фітонцидами — летючими ефірними маслами, що володіють властивістю швидко нейтралізувати віруси, що знаходяться в повітрі. Крім того, вони містять вітаміни і мікроелементи, зміцнюючи імунітет. Як застосовувати? Головний і найефективніший спосіб профілактики — просто їсти часник і цибулю. А також можна нанизати на ниточку пару зубчиків часнику  і ностити на шиї. І ніякий грип до вас не підступиться. 

     А ми з вами пограємо у гру «Математичне лото» (слайд 6)

 

Фізкультвилинка з Машею (слайд 7)

 

V. Актуалізація опорних знань учнів.

     Про малину знали й активно використовували ще наші бабусі. Ця чудова ягода володіє лікувальними властивостями і просто незамінна при грипі та ГРВІ.Малина допомогає знизити температуру. Вона прекрасний антимікробний засіб, так як в ній є багато вітамінів та саліцилова кислота.

(прикріплюю фото малини на дошку. слайд 8)

     5.1 Задачі від Ведмедя (слайди 9-11)


VI. Математичне тренування. Робота із закріплення знань.

Калина (прикріплюю фото калини на дошку. слайд 12)

 

 

      Ягоди калини – справжнє диво природи. а збирати ці  ароматні червоні ягідки – можна навіть після настання холодної, морозної погоди. Лише деякі  рослини  можуть змагатися з калиною за наявністю цілющих властивостей. Калина від застуди часто застосовується в народній медицині Її плоди  в своєму складі містять аскорбінову кислоту, причому  її більше  ніж у лимонах і апельсинах. Калина  – потужний протизапальний засіб.  Навіть при сильній застуді і грипі рослина забезпечить хорошу допомогу і завжди рекомендується народними цілителями.

 

6. 1 Розв’язування задачі про калину. (слайд 13)

     Біля школи росло 5 кущів калини. Посадили ще 2 кущі. Скільки кущів калини стало біля школи? (запис у зошити)

 

Зарядка для очей (слайд 14)

 

6.2  Робота в парах  на карточках (слайд 15)

 

Фізкультвилинка  (з провітрюванням) (слайд 16)

 

6.3 Розв’язування прикладів. Робота з підручником.

 

  Мед  (виставляю на дошку фото меду. Слайд 17)

     Мед і прополіс (бджолиний клей) здавна використовуються народною медициною для лікування не тільки грипу та застуди, а й багатьох інших хвороб. Мед і прополіс надзвичайно багаті різноманітними біологічно активними речовинами, вітамінами і мінералами. Також ж зазначено виражену протимікробну дію меду і прополісу. При грипі та застуді рекомендується пити чай з невеликою кількістю меду, а при ангіні розсмоктувати в роті невелику кількість прополісу (до повного розчинення). 

 

  • А зараз ми розв’яжемо приклади з Бджілкою (слайд 18). (Запис у зошит)

6.4 Робота з геометричним матеріалом (слайди19-20)

 

Вакцинація - важливий засіб проти дії грипу.

Одним з найбільш ефективних специфічних засобів профілактики грипу являється, безумовно, вакцинація. Вакцинопрофілактику слід проводити не менш ніж за два-три тижні до початку епідемії, щоб у організма був час для формування імунітету.

Гігієничні процедури мають велике значення в профілактиці грипу.

 

VII. Підсумок уроку

  • Що нового дізналися на уроці?
  • Що закріпили на уроці?
  • Що зацікавило вас на уроці?

Лікар дарує вам поради щодо запобігання хвороби на грип і як діяти ,якщо захворієте на грип (виступ медсестри).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок з математики та основ здоров’я 1-Б клас

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Назви сусідів

Номер слайду 4

А я пам’ятаю,як додавати і віднімати число 2!

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Математичне лото Зараз я вгадаю!

Номер слайду 7

Какая фигура лишняя?

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Задача

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Самостійна робота на карточках

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Приклади з Бджілками А полегше ничого нема?

Номер слайду 19

Нічого не розумію …

Номер слайду 20

Мішка, тепер ти вгадуй!

Номер слайду 21

Було цікаво! Давай як-небудь ще порахуємо!

zip
Додано
14 вересня 2019
Переглядів
821
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку