Чудейський НВК
План-конспект
інтегрованого уроку на тему:
«Таблиця додавання і віднімання числа 2. Розв'язування прикладів на дві дії. Порівняння виразу і числа. Профілактика грипу»
у 2 класі
вчитель початкових класів
Чудейського НВК
Александрюк С.В.
Тема. Таблиця додавання і віднімання числа 2. Розв'язування прикладів на дві дії. Порівняння виразу і числа. Профілактика грипу.
Мета: вправляти учнів у застосуванні знань таблиці додавання і віднімання числа 2 під час розв'язання математичних виразів і задач; порівнювати вираз і чило; виявлення причин і профілактика грипу; розвивати память, мислення, математичне мовлення; виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я.
Тип уроку. Інтегрований урок
Обладнання: презентація, малюнок Грипу, фотографії малини, лимону, цибулі, часнику, калини, меду.
Хід уроку
- Діти, сьогодні на наш урок прийшло багато гостей, привітайтесь із ними. А ще до нас прийшла особлива гостя – Маша з улюбленого мультика
(слайд 1).
ІІ. Розвиток пізнавальної активності учнів.
З давніх-давен український народ найголовнішою цінністю у житті вважав здоров'я. Навіть вітаючись і прощаючись, люди бажали один одному здоров'я. «Здоровенькі були!», «Дай, Боже, здоров'я!», «Доброго вам здоров'я!», «Здрастуйте!», «Бувайте здорові!», «Ходіть здорові1»
Великої уваги здоров'ю людини надають і нині.
Кожного року у холодну пору на нас очікує чергова епідемія грипу. А що таке грип? Про це нам розповість шкільна медсестра.
(Виступ медсестри з презентацією «Грип» )
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Сьогодні на уроці ми, разом із Машею і Ведмедем, спробуємо, розв’язуючи математичні завдання , дізнатися, що треба вживати, щоб наш організм був готовий до приходу цього вірусу.
(вчитель виставляє на дошку малюнок вірусу Грипу).
IV. Математична розминка. Усні обчислення.
Першим, кого боїться Грип, є ЛИМОН (прикріплюю фото лимона на дошку). (слайд 2)
Всім відомо, що при застуді, коли у вас болить горло, добре допомагає чашка гарячої води з лимоном, можна з медом. Так само ефективно і полоскання горла водою з соком лимону. Дуже корисно пити чай з лимоном.
А ще запах лимону забезпечує захист від росповсюдження інфекції і має дуже приємний аромат.
(аромотерапія)
4.1 Назвіть сусідів чисел, які записані на лимонах. (слайд 3 )
4.2 Робота з числовим рядом. (слайд 4)
Ви всі добре знаєте як треба додавати і віднімати число 2. Давайте разом із Машею повторимо як це потрібно робити.
4.3 Математичне лото
Наступними, кого боїться Грип є цибуля і часник (прикріплюю фото цибулі і часнику на дошку. слайд 5)
Часник і цибуля багаті фітонцидами — летючими ефірними маслами, що володіють властивістю швидко нейтралізувати віруси, що знаходяться в повітрі. Крім того, вони містять вітаміни і мікроелементи, зміцнюючи імунітет. Як застосовувати? Головний і найефективніший спосіб профілактики — просто їсти часник і цибулю. А також можна нанизати на ниточку пару зубчиків часнику і ностити на шиї. І ніякий грип до вас не підступиться.
А ми з вами пограємо у гру «Математичне лото» (слайд 6)
Фізкультвилинка з Машею (слайд 7)
V. Актуалізація опорних знань учнів.
Про малину знали й активно використовували ще наші бабусі. Ця чудова ягода володіє лікувальними властивостями і просто незамінна при грипі та ГРВІ.Малина допомогає знизити температуру. Вона прекрасний антимікробний засіб, так як в ній є багато вітамінів та саліцилова кислота.
(прикріплюю фото малини на дошку. слайд 8)
5.1 Задачі від Ведмедя (слайди 9-11)
VI. Математичне тренування. Робота із закріплення знань.
Калина (прикріплюю фото калини на дошку. слайд 12)
Ягоди калини – справжнє диво природи. а збирати ці ароматні червоні ягідки – можна навіть після настання холодної, морозної погоди. Лише деякі рослини можуть змагатися з калиною за наявністю цілющих властивостей. Калина від застуди часто застосовується в народній медицині Її плоди в своєму складі містять аскорбінову кислоту, причому її більше ніж у лимонах і апельсинах. Калина – потужний протизапальний засіб. Навіть при сильній застуді і грипі рослина забезпечить хорошу допомогу і завжди рекомендується народними цілителями.
6. 1 Розв’язування задачі про калину. (слайд 13)
Біля школи росло 5 кущів калини. Посадили ще 2 кущі. Скільки кущів калини стало біля школи? (запис у зошити)
Зарядка для очей (слайд 14)
6.2 Робота в парах на карточках (слайд 15)
Фізкультвилинка (з провітрюванням) (слайд 16)
6.3 Розв’язування прикладів. Робота з підручником.
Мед (виставляю на дошку фото меду. Слайд 17)
Мед і прополіс (бджолиний клей) здавна використовуються народною медициною для лікування не тільки грипу та застуди, а й багатьох інших хвороб. Мед і прополіс надзвичайно багаті різноманітними біологічно активними речовинами, вітамінами і мінералами. Також ж зазначено виражену протимікробну дію меду і прополісу. При грипі та застуді рекомендується пити чай з невеликою кількістю меду, а при ангіні розсмоктувати в роті невелику кількість прополісу (до повного розчинення).
6.4 Робота з геометричним матеріалом (слайди19-20)
Вакцинація - важливий засіб проти дії грипу.
Одним з найбільш ефективних специфічних засобів профілактики грипу являється, безумовно, вакцинація. Вакцинопрофілактику слід проводити не менш ніж за два-три тижні до початку епідемії, щоб у організма був час для формування імунітету.
Гігієничні процедури мають велике значення в профілактиці грипу.
VII. Підсумок уроку
Лікар дарує вам поради щодо запобігання хвороби на грип і як діяти ,якщо захворієте на грип (виступ медсестри).