Розробка уроку "Число і цифра 2"

Про матеріал
Дану розробку уроку можна використовувати при вивченні числа і цифри 2 у першому класі
Перегляд файлу

Число і цифра 2.

 

Мета: ознайомити учнів з утворенням числа 2; сформувати поняття «другий», «наступне число»; учити писати цифру 2, порівнювати предмети за довжиною («довший — коротший»); формувати навички усної лічби; виховувати інтерес до математики.

 

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

 1. Весела лічба

  Олексій пішов до річки

  І впіймав аж три плотвички.

  Кош еня одну вхопило.

  Скільки рибок залишилось?

 2. Усна лічба. «Ланцюжок»

Пряма і зворотна лічба: від 3 до 8; від 10 до 6; від 7 до 2; від 6 до 1.

 

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ

 1. Робота над загадкою

  Два кінця, два кільця, а посередині цвях. (Ножиці)

— Яке число почули в загадці? (2)

— Чого буває тільки по два? (Рук, ніг, очей, вух)

— А ще говорять, коли речей по два — пара.

— Які пари предметів ви знаєте? (Капці, лижі, ковзани)

 2. Робота за підручником

— Чого на малюнку два?— Цифрою 2 позначають число два. Воно наступне після одиниці.

2) Ознайомлення з друкованою і рукописною цифрою 2.

— На кого вона схожа?

  • Пливе лебідь у ставку,

  Вигнув шию він тонку,

  Хвостик вгору припідняв,

  Цифру 2 нам показав.

3) Робота з набірним полотном.

• В лісі білочка жила і грибок нам принесла.

А за нею їжачок, теж приніс один грибок.

— Як отримали число два?

— Число два позначається цифрою 2.

4) Робота в зошиті. Написання цифри 2.

а) Пояснення вчителя.

— Цифра 2 складається з верхнього малого напівовала, похилої і хвилястої ліній. Починають писати цифру трохи вище за центр клітини, ведуть лінію вгору, заокруглюють її у правому верхньому кутку, ведуть похилу лінію до середини нижньої сторони клітини. Потім уздовж нижньої сторони клітини пишуть хвилясту лінію (вгору, вниз, вгору).

б) Написання цифри в повітрі.

в) Написання цифри в зошиті.

 Завдання 2

— Розгляньте малюнок. До якої він казки? Розкажіть її.

— Чому їжачок переміг у змаганні?

— Розгляньте потяг. Який новий пасажир у ньому з’явився?

 Завдання 3

— Назвіть усі предмети. Чого один чи одна? Чого — по двоє? Що зайве на малюнку? Чому?

 Завдання 4

— Розкажіть, кого і щ о ви бачите на малюнку.

— А чи бачите ви, де на малюнку заховалися цифри 1? А цифри 2?

 Завдання 5

— Який олівець довш ий — жовтий чи червоний? Який олівець найкоротший?

 3. Ознайомлення з монетами вартістю 1 к., 2 к.

 Фізкультхвилинка

 

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

 1. Гра «Домалюй дзеркальне зображення предмета»

 2. Самостійна робота

Гра «Дивись не позіхай, кількість предметів і цифру правильно сполучай» (за картками)

 

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Ми рахували? Ми писали?

— Яку цифру вивчали?

docx
Додав(-ла)
Biriuk Inna
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 вересня 2019
Переглядів
865
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку