Інтегрований урок з математики та біології "Рахуємо здоров'я"

Про матеріал
Інтегрований урок з математики та біології "Рахуємо здоров'я". Архів містить в собі: розробку урока презентацію до уроку притчу про здоров'я презентацію про здоров'я
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Рахуємо здоров’яІнтегрований урок з математики і біології

Номер слайду 2

Мета уроку: формувати практичні  вміння і навички з математики і біології застосовувати набуті знання до  розв’язування різних типів задач; розвивати логічне мислення, творчі та інтелектуальні здібності; виховувати відповідальне ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих; формувати цілісний світогляд про навколишній світ; сприяти підвищенню інтересу учнів до матеріалу, що вивчається.

Номер слайду 3

Лікарі стверджують:  здоров'я людини на 10% залежить від спадковості, на 5% - від медицини, а решта - у руках самої людини. Укажіть, який відсоток здоров'я у ваших руках?.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Салат з кульбабки. Вага салату 300 гр. Зелена цибуля становить 60 гр. салату, петрушка - 52 гр., олія – 15 гр. Яка вага головного інгридієнта, листя кульбабки?Розв’яжіть та приведіть число до стандартного виду. 

Номер слайду 8

Номер слайду 9

В нашій школі 100 учнів. Кожний другий приніс в школу на взутті 20 гр. пилу, що становить 1000гр. Технічки прибрали 400гр. Скільки пилу залишилось у повітрі, яким ми дихаємо?Відповідь приведіть до стандартного вигляду числа.

Номер слайду 10

Дихальна система

Номер слайду 11

Номер слайду 12

В одному з відділень лікарні знаходиться 60 людей, Які отримали захворювання в результаті паління тютюну. Підлітків серед них в 2 рази більше, ніж дорослих. Скільки підлітків могли б залишитись здоровими?В лабораторії проводили дослід: помістили 20 мишей в банки та періодично заповнювали їх тютюновим димом. Захворівших на рак в 4 рази більше, ніж здорових. Скільки мишей захворіли?Відповідь запишіть в стандартному вигляді числа.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Кровоносна система

Номер слайду 15

Треноване серце у стані спокою за одне скорочення виштовхує 100 см3крові, при посиленій роботі – 300 см3, а нетреноване серце – у двічі менше. Скільки крові виштовхує нетреноване серце 1) в стані спокою 2) при посиленій роботі.  

Номер слайду 16

Перегляд файлу

Тема «Рахуємо здоров’я»

Інтегрований урок з математики та біології

Мета уроку: формувати практичні  вміння і навички  учнів,застосовувати набуті знання до  розв’язування різних типів задач; розвивати логічне мислення, творчі та інтелектуальні здібності учнів; виховувати любов до математики та біології,  відповідальне ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих; формувати  в учнів цілісного світогляду про навколишній світ; сприяти підвищенню інтересу учнів до матеріалу, що вивчається.

Тип уроку.  Урок застосування знань і вмінь. 

Обладнання: схеми, таблиці, картки з завданням, відеоматеріали.

                                             Хід уроку

 І. Організаційний момент

 Учитель математики.    У нас сьогодні буде незвичайний урок. Хочу, щоб він  запам’ятався і став в нагоді  кожному  з вас.Ви,мабуть,помітили,що тема уроку записана не повністю. Я вас прошу допомогти мені. Зараз кожен з вас отримує завдання,вирішує його і знайде місце своєї літери(літера написана на цьому ж листочку )

(2-1)0 =1 (літера З)

28/27=2 (літера Д)

()-1=3 (літера О)

26/24=4 (літера Р)

()-1=5 (літера О)

612/611=6 (літера В)

()-1=7 (знак ’)

29/26=8 (літера Я)

Зібрали слово «здоров’ я»

Оголошується тема, мета.

Учитель математики: Цей урок я буду проводити не сама. Як ви важаєте , якого ще вчителя ми повинні запросити і чому.( Учитель біології)

ІІ.Узагальнення вивченого матеріалу

Презентація «Притча про здоров ’я»  З давніх давен, на горі Олімп жили–були боги.
Стало їм сумно, вирішили вони створити людину і заселити планету Земля.
Стали вирішувати: якою повинна бути людина. Один з богів сказав: «Людина повинна бути сильною», другий сказав: «Людина повинна бути здоровою», третій сказав: «Людина повинна бути  розумною».
А один з богів сказав так: «Якщо все це буде у людини, то вона буде така,як ми».
І, вирішили вони сховати головне, що є у людини– його здоров’ я.
Почали думати, вирішувати – куди б його сховати?Одні  боги запропонували сховати здоров ’я глибоко в синє море,інші–за високі гори. І самий мудрий з богів сказав: «Здоров’ я треба сховати в саму  людину.»
Так і живе з давніх часів людина, намагаючись знайти своє здоров’ я.
Да ось не кожен може знайти та зберегти коштовний дар богів!

Учитель біології:

 Здоров'я – це найвище благо, дароване людині Природою. Без нього життя не може бути повноцінним і щасливим. На жаль, досить часто ми (діти - через необізнаність, дорослі - через легковажність) бездумно розтринькуємо цей дарунок, забуваючи, що втратити здоров'я легко, а повернути – дуже важко, іноді неможливо.     Основною ознакою здоров’я є здатність до значної пристосованості організму , до впливів різноманітних чинників зовнішнього середовища. Завдяки цьому здоровий організм може витримувати значні фізичні та психічні навантаження, не тільки пристосовуючись до дії екстремальних чинників зовнішнього середовища, але й повноцінно функціонувати в ци умовах. Таким чином, здоров’я доцільно розглядати і як здатність організму активно та повноцінно пристосовуватись до змін оточення. Можна сказати, що здоров’я – це здатність організму перебувати в рівновазі з оточенням

Лікарі стверджують:  здоров'я людини на 10% залежить від спадковості, на 5% - від медицини, а решта - у руках самої людини. Укажіть, який відсоток  здоров'я у ваших руках?.

    Відповідь:                             85% 

Вчитель біології:

У цьому році ми вивчаємо з вами анатомію і фізіологію людини,тобто пізнаємо самі себе.

1)  Першу систему органів,яку ми вивчили-це травна система.

-Яке значення має травна система для людини?

Виконайте завдання1 у листку здоровя

-Які речовини необхідні людини для життєдіяльності?

-Що відбувається з людиною при неправильному харчуванні?

СЛАЙД 1

Вчитель математики:

Пропонуємо вам задачу на здорове харчування.

Задача.

Вага салату 300 гр.

 Зелена цибуля становить 60 гр. салату, петрушка - гр., олія – 15 гр.

 Яка вага головного інгридієнта,  листя кульбабки?

Розв’яжіть та приведіть число до стандартного виду.

 

Вчитель біології:

-напишіть висновок(правильне харчування)

2) Дихальна система

-Яку функцію виконує дихальна система у людини?

- Виконайте завдання2 у листку здоров я

СЛАЙД 2

Вчитель математики

А зараз ми розв’яжемо задачу на визначення рівня забрудненості повітря.

Задача

В нашій школі 100 учнів. Кожний другий приніс в школу на взутті 20 гр. пилу, що становить 1000гр. Технічки прибрали 400гр. Скільки пилу залишилось у повітрі, яким ми дихаємо?

Відповідь приведіть до стандартного вигляду числа.

Висновок Не палити

3) Кровоносна система

-Функції кровоносної системи.

 - Виконайте завдання2 у листку здоров я

СЛАЙД  3(серце спортсмена і людини,що палить)

Вчитель математики

Діти, зараз ми з вами розв’яжемо задачі на шкідливість паління. Пропоную вам дві задачі на вибір.

Задача(варіант І)

В одному з відділень лікарні знаходиться 60 людей,

Які отримали захворювання в результаті паління тютюну. Підлітків серед них в 2 рази більше, ніж дорослих. Скільки підлітків могли б залишитись здоровими?

Відповідь запишіть в стандартному вигляді числа.

Задача (варіант ІІ)

В лабораторії проводили дослід: помістили 20 мишей в банки та періодично заповнювали їх тютюновим димом. Захворівших на рак в 4 рази більше, ніж здорових. Скільки мишей захворіли?

Відповідь запишіть в стандартному вигляді числа.

І ще одна задача про наше з вами здоров’я, а саме про здоров’я серця.

Задача

Треноване серце у стані спокою за одне скорочення виштовхує 100 крові, при посиленій роботі – 300 , а нетреноване серце – у двічі менше. Скільки крові виштовхує нетреноване серце 1) в стані спокою (розв’язує І ряд)

                                  2) при посиленій

                                      роботі.(розв’язує ІІ ряд)

Відповідь запишіть в стандартному вигляді числа.

ІІІ. Висновок

Висновок Займатися спортом

Загальний висновок( Щоб людина була здоровою треба кожному з вас

 

А зараз пропонуємо вам переглянути презентацію про здоровий спосіб життя.

ІV.Оцінювання.

Знайдіть своє місце на відповідній сходинці та намалюй смайлик у відповідності до того, на скільки сподобався урок.

1 сходинка Я зрозумів цей матеріал, але є питання

2 сходинка Я зрозумів цей матеріал

3 сходинка Я зрозумів цей матеріал та можу розповісти іншим.

V.Підсумок .Д/З

Скласти раціон здорового харчування на 1 день.

До цього раціону складіть дві задачі та розв’яжіть їх.

Повторити «Стандартний вигляд числа».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

Листок здоров’я

Підпиши органи, зображені на малюнку

 

ВисновокРаскраска Components of Digestive System Worksheet - Кликните чтобы открыть версию для печати

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Знайди помилку

 

ВисновокРаскраска Respiratory System Worksheet - Кликните чтобы открыть версию для печати

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Знайди місце

Раскраска Human Circulatory System Worksheet - Кликните чтобы открыть версию для печати1-аорта,2-лівий шлуночок,3-правий шлуночок,4-мале коло кровообігу,5-велике коло кровообігу.

Висновок

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Укажи функцію органа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Раскраска Urinary System Worksheet - Кликните чтобы открыть версию для печати

 

Висновок

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

zip
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
14 березня 2021
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку