Інтегрований урок з математики у 4 класі. Урок математики в « Лісовій шнолі »

Про матеріал
Презентація до інтегрованого уроку математики ТА ПРИРОДОЗНАВСТВА . 4 КЛВС ЗА ПІДРУЧНИКОМ С. О. СкворцовОЇ Інтегрований урок з математики у 4 класі. Урок математики в « Лісовій шнолі » Тема. Письмове множення на трицифрове число. (с. 55–56)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація до інтегрованого уроку математики. ТА ПРИРОДОЗНАВСТВА . 4 КЛВС ЗА ПІДРУЧНИКОМ С. О. Скворцов. ОЇВельможко Людмила Петрівна. Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР.

Номер слайду 2

Інтегрований урок з математики у 4 класі. Урок математики в « Лісовій шнолі ». Тема. Письмове множення на трицифрове число. (с. 55–56).

Номер слайду 3

Нумо дружно до роботи,що чекає знову нас. Будем разом мандрувати,Дуже дружний у нас клас.

Номер слайду 4

МІЙ НАСТРІЙ

Номер слайду 5

Я БУДУ : У -Р -О -К -уважнимрозумним організованимкмітливим

Номер слайду 6

Ми ще раз відбуваємов уявну подорож до “ Лісової школи .”

Номер слайду 7

Зошит швидко розгортайте, ручку правильно тримайте. За осанкою всі стежте, з чистотою всі дружіть. На « відмінно» напишіть.

Номер слайду 8

1 березня. Класна робота

Номер слайду 9

Щоб цифри правильно писати,Хвилинку каліграфії треба почати!Цифри пишемо рівнесенько,Щоб було гарнесенько!

Номер слайду 10

Хвилинка каліграфії. Утвори із цифр на столі найбільше та найменше шести. ЦИФРОВЕ ЧИСЛО. 1. Охарактеризуйте кожне з цих чисел.ї2. Чому дорівнює сума цифр першого числа? 

Номер слайду 11

Перевірка домашнього завдання.ч. 2, с.54, завдання № 3

Номер слайду 12

Математичний диктант. Запишіть вирази, що є розв’язаннями задач, і знайдіть їх значення.1) З якою швидкістю рухається лось, якщо за 4 хв він подолав 2 км?2) За скільки годин орел подолає 570 км, якщо його швидкість 190 ?3) Яку відстань подолає равлик за хвилину, якщо він рухається зі швидкістю 2км/ с ?

Номер слайду 13

Щоб слова і букви правильно писати, хвилинку каліграфії треба починати. Яка охайна, симпатична хвилинка ця каліграфічна

Номер слайду 14

4) Вовку треба подолати шлях завдовжки 18 км. Через деякий час він вже подолав 1 / 9 всього шляху. Скільки кілометрів залишилося подолати вовкові?5) Павук сплів павутину завдовжки півметра. Це 1/30 всієї довжини павутини. Якою є вся довжина павутини?

Номер слайду 15

6) Для ремонту хатки бобру треба зібрати 12 колод. Скільки часу безперервно трудитиметься бобер, якщо що години він притягує 3 колоди?7) Одна білка за хвилину розлущила 2 горіхи, а інша — 3. За скільки хвилин вони разом розлущать 20 горіхів?

Номер слайду 16

На уроці щось нове треба нам пізнати,Багато цікавого запам ‘ятати. Тож будьте уважні, зберіться з думками,Ось тема уроку. Вона перед вами.

Номер слайду 17

. Письмове множення на трицифрове число (с. 55–56). Письмове множення на трицифрове число (с. 55–56)

Номер слайду 18

ВПРАВА « ОЧІКУВАННЯГАРНОГО НАСТРОЮ ВЕСЕЛИХ ІГОР НОВИХ ЗНАНЬГАРНИХ ОЦІНОК РОБОТУ В ГРУПАХВчитися ВИСЛОВЛЮВАТИ СВОЇ ДУМКИ.

Номер слайду 19

« Асоціативний кущ » РУХ

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

. Музична фізкультхвилинка

Номер слайду 25

Чи цікаво вам дізнатись,Що сьогодні може статись?Ну то сідайте зручніше. Попрацюємо скоріше.

Номер слайду 26

Робота з підручником. с. 55, № 1 ( ч. 2. )

Номер слайду 27

Робота з підручником. с. 55, № 2 ( ч.2.) Робота у парах

Номер слайду 28

Робота в групах.№ 5, (с.55)

Номер слайду 29

Кроти справжні господарі свого житла. Вони надійно і ретельно облаштовують вподобане для них місце і живуть там досить довгий проміжок часу. Взимку ж їх житло  служить і якимсь складом їстівного.... 

Номер слайду 30

Борсу́к європе́йський, або лісовий Тварини цього виду ведуть наземний спосіб життя, риють підземні сховища — нори — складної будови. Активні переважно в темний час доби. Мають широкий спектр живлення. У північній частині ареалу впадають у зимовий сон.

Номер слайду 31

Гра «Я — дослідник» Узагальнення способів розв’язування задач на одночасний рух у різних напрямках, в яких шуканою є відстань між тілами.

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Робота з підручником. с. 56, № 6 ( ч. 2. )

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Підсумок уроку Чи збулися ваші очікування? Що треба зробити,щоб вони виконувалися?— Що повторили на уроці?— Які цінні думки запам’ятали?

Номер слайду 37

Усе, що я пізнаю, я знаю, для чого це мені потрібно, де і як можу ці знання застосувати.

Номер слайду 38

Домашнє завданняч. 2, с. 56 , завдання № 4, 7 .

Номер слайду 39

Література. Математика. 4 клас. ІІ семестр (за підручником С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко ). — Х. : Вид. « Ранок », 20152. О. Корчевська., Робота над завданнями підвищеної складності з математикм в початкових класах.- Тернопіль. ,20013. П о м е т у н О. Інтерактивні методики та система навчання. – К.: Шкільний світ, 2007.

pptx
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
16 березня 2019
Переглядів
1106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку