22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Інтегрований урок з навчання грамоти НУШ. . Звук [ґ]. Букви Ґ ґ. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв.

Про матеріал

Інтегрований урок з навчання грамоти НУШ. Тема тижня "Ігри". Урок розроблений для 1 класу за програмою Р. Шияна. на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Конспект уроку розроблений за новою схемою. Дана розробка буде корисною для вчителів початкових класів.

Перегляд файлу

Дата __________      Номер  уроку ___________            Українська мова  1  клас

 

Тема тижня. Ігри

Тема.  Звук [ґ]. Букви Ґ ґ. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до

написання рукописних букв: письмо подовженої палички.

Мета: ознайомити з буквою Ґ; вчити читати і розмовляти відповідно до норм

літературної вимови; правильно та безвідривно поєднувати букву з іншими у словах; розвивати уміння списувати з друкованого; здійснювати звуко-буквені зіставлення; активізувати словниковий запас; виховувати дружні взаємини в колективі.

Очікувані результати:

З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, прохання, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі

Обговорює сюжетно-рольову гру, у якій брав участь (як відбувалася гра?, чи отримали задоволення від гри? якщо ні, то що цьому перешкодило)

Сприймає монологічне висловлення (казку, вірш, розповідь про події з життя або про спостереження за чимось /кимось)

Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого й побаченого

Ставить запитання до усного повідомлення й відповідає на запитання

Уживає форму кличного відмінка іменника для звертання на ім’я до іншої особи, ввічливі слова

Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо)

Придумує іншу кінцівку твору або змінює місце подій

Малює або добирає ілюстрації до художнього тексту

Записує елементарні повідомлення за допомогою малюнкового письма, наприклад: піктограми з правилами поведінки в школі; лист із розповіддю про літні розваги; записка про очікувану класну подію

Записує елементарні повідомлення за допомогою умовних позначок для слів-назв предметів, дій, ознак

Підписує друкованими літерами своє ім’я та прізвище, назву на власних малюнках, на роботі, виконаній спільно у групі

Називає букви, із яких складається його ім’я та прізвище

Відтворює графічні знаки за зразком

Висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів

Досліджує походження слів – вересень, жовтень, листопад

Розрізняє голосні (складотворчі) та приголосні звуки

Визначає кількість складів у слові, орієнтуючись на кількість голосних звуків

Розрізняє глухі та дзвінкі приголосні звуки

Розрізняє тверді та м’які парні приголосні звуки

Використовує голос (тембр, темп, інтонація) і мову тіла (міміку, жести, рухи) для створення образу в процесі сюжетно-рольової гри

Обладнання: підручники, зошити, ілюстративний та роздатковий матеріал,

відеоматеріали,  кольорові олівці та фломастери.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Метод «Емпатія»

Намалюй настрій літері Ґ.

 

ІІ. Етап цілепокладання

Вправа “Мікрофон”. “Що вивчали на попередньому уроці? Чого ви чекаєте сьогодні на уроці?”

Повідомлення теми і мети уроку.

– Після вчорашньої пригоди ґавенята більше не відходять далеко від мами, а граються біля неї в різні ігри. Коли вирушають у подорож, то стараються бути якнайближче біля неньки.

 

ІІІ. Етап цілереалізації

Мовна розминка. “Щоб ротик був слухняний”.

Читання таблиці.

Робота у звичайному зошиті. Списування рукописного тексту з дошки.

Не полізе в став индик,

Плавати индик не звик.

Повторення правил, які потрібно неодмінно знати під час письма.

Письмо подовженої палички.

Докладний аналіз елементів з’єднань і виду з’єднань.

Повторення правил списування: прочитай, зрозумій, продиктуй собі.

Сприймання на слух вірша.

Кіт облизується ласо.

Ґава в дзьобі держить м’ясо.

Ось поклала біля себе,

А коту того і треба.

Подивилась ґава вбік –

Кіт за м’ясо та й утік.

А малятам смішно стало:

“Ґава ґаву упіймала”.

Робота з букварем.

Звукове моделювання слів.

Один учень біля дошки викладає звуки фішками.

Словникова робота.

СМС. «Ігри та іграшки»

  • Які ваші улюблені іграшки?
  • Яку гру ви полюбляєте найбільше?

Робота з пірамідами слів на таблицях.

Пояснення слів. Якщо слова невідомі, пояснює вчитель.

Розглядання малюнків у підручнику і на дошці.

Робота в зошиті.

Фізкультхвилинка.

Похожее изображение

Закріплення знань. Робота в групах.

Перше завдання для команд: стратегія “Передбачення”.

(Кожній групі на картках надруковано або намальовано заголовок тексту, потрібно пояснити, про що йтиметься в тексті.)

Друге завдання для команд: стратегія “Порушена послідовність”.

(Кожній команді даються абзаци з тексту. Учні читають, міркують, у якому порядку поставити абзаци.)

– Гуси! Гуси! Пора додому! –

голосно гукала Галинка.

– Вовк за горами! – відповідали діти.

– Летіть, гусоньки, летіть та

вовкові в зуби не попадіть!

Гуси голосно ґелґотали і тікали.

А вовк біг за ними і ловив.

За селом діти грались у гру

“Гуси, додому!” Богдан, Гнатик та Ігор – гуси. Галинка – господиня, а Борис – вовк.

(Командири представляють порушену послідовність.)

Гра «Лабіринт»

Творча робота в зошиті. Зіставлення рукописних слів із друкованими на дошці: аґрус, ґрунт, ґвалт.

Розфарбувати малюнок

Робота в зошиті.

Переведення друкованого речення в рукописний текст. Аналіз написаних літер і виду з’єднань.

Закріплення знань.

– Які нові слова ви запам’ятали? Яке з’єднання має буква ґ?

– Як пишуться букви у словах? Як пишуться слова в реченнях?

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

– Чи сподобався вам урок? Що можете запропонувати на наступний урок?

– Чи подобається вам грати в ігри? Як потрібно поводитися під час гри?

– Дякую вам за вашу старанність, активну участь у роботі.

Творча хвилинка

 

 

Список використаних джерел

  1. https://childdevelop.com.ua/worksheets/tag-litera_2g/
  2. http://uk.x-pdf.ru/5pedagogika/95593-10-malyuy-pishi-metodichni-rekomendacii-ori-ntovni-rozrobki-urokiv-zoshita-dlya-pisma-rozvitku-movlennya-bukvarniy-peri.php

 

 

1

 

docx
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
2118
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку