23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Інтегрований урок з природознавства"Дерево.Види дерев.Будова дерева."

Про матеріал
Даний урок інтегрує завдання з різних предметів. У ньому звучать українські народні пісні про дерева, завдання з деформованими прислів'ями, читання різноманітної евристичної інформації, вправи з логіки.
Перегляд файлу

 

Тема:    дерево. Види дерев .Будова дерева.

 

Мета:    ознайомити учнів з видами дерев; вправлятися у різних видах читання; розвивати  зв’язне мовлення, творчу фантазію, вміння аналізувати , синтезувати; виховувати прагнення оберігати і  примножувати ліс, інтерес до українського фольклору.

 

Обладнання:    презентація до уроку у мультимедійному варіанті (інформація з ілюстраціями та звучанням тексту про видові ознаки дерев; карооке пісень «Вербовая дощечка», «Ой на горі два дубки», «Черемшина», «Ясени», «У лісі, лісі, темному…»; фізхвилинка, тестові завдання для опитування), таблиця «Види дерев», зображення дерев різних видів, окремі частини дерева з кольорового картону, завдання для груп з текстами  про використання дерев у медицині, картки з деформованими реченнями, іншими завданнями; текст з книги «Зелене диво Землі»; м’ячик.

 

План уроку

 

  1. Тему уроку діти визначають самостійно, відгадавши загадки.

 

  1. Вступна бесіда вчителя. Мотивація навчальної діяльності( маємо знати види дерев та іхні органи, щоб правильно використовувати іх для збереження здоров я, лікування різних недуг.)

 

 

      3.  Робота у групах:

            А. Гра «Журналісти в парку.»( інтерв ю з деревами)

            Б.  Гра «Спіймай слово»;

            В. Гра «Заховайсь під деревом».

            (представлення робіт кожної групи для цілого класу)

 

     4.   Робота над мультимедійними матеріалами.

 

     5.   Робота у групах:

           А і Б – розмістити і прикріпити на схемі відповідно до назв органів дерева вирізані з картону іхні силуети;

           В- закінчити речення;

           Г- скласти назви дерев з поданих складів.

           (представлення робіт груп)

 

     6.   Опрацювання тексту «Яку користь приносять дерева» з книги «Де живеш» ( с. 16 ) .

 

          Дерева здавна були «їдальнею» та «лікарнею» людини, адже вона іла плоди, ягоди, збирала їстівні зерна, лікувалася відварами з трав. Природа і досі годує нас і лікує.

          Ми вдихаємо з атмосфери кисень, який дають нам дерева, а

вдихаємо непотрібний нам вуглекислий газ. Чим більше навколо нас дерев,

квітів, трав,тим чистіше повітря.

           Ліс здавна служить людині. Він дає матеріал для будівель. З дерев виготовляють папір і меблі. Ліси потрібно оберігати і насаджувати нові дерева.

 

 

            1) читання мовчки;

 

            2)читання ланцюжком;

 

            3) розповідь прочитаного.

 

 

     7.    Робота в парах:

            1) скласти речення з поданих слів;

            2) скласти зв’язний текст з поданих речень;

3) зачитати текст і скласти рекламу.

(зачитування відповідей)

 

 

 

      8.   Гра «Вгадай мелодію».

 

9.   Виховний момент за текстом пісні «У лісі, лісі темному…»

 

 

10. Самостійне виконання тестових завдань з даноі теми у чотирьох варіантах.

 

     11.  Підсумок уроку.

 

doc
Додав(-ла)
Гарматій Ірена
Додано
19 березня
Переглядів
117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку