Інтегрований урок з природознавства і математики

Про матеріал

Інтегрований урок з природознавства і математики за темою "Рослини навесні", 2 клас. За підручниками "Природознавство, 2 клас", автори: Гільберг, Сак; "Математика, 2 клас", автори: Богданович, Лишенко.

Перегляд файлу

Інтегрований урок з природознавства та математики для 2 класу

                                                                      Вчитель: Боднар Наталія Адамівна

Тема:  Рослини  навесні. Вправи та задачі на закріплення таблиці  ділення на число 4.      

Мета: Ознайомити учнів з весняними явищами в житті рослин, встановити зв’язки між цими явищами і погодою навесні, розвивати спостережливість, пам'ять, логічне мислення. Закріплювати знання таблиці ділення на число 4. Виховувати бережне ставлення до природи.

Обладнання: презентація до уроку, записи на дошці.

Хід уроку:

І. Організаційний момент

Продзвенів уже урок,

Починаємо урок.

Будем працювати старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім другім класі

Діти – просто молодці.

II.Узагальнення і систематизація знань

     Починаємо наш урок із підсумків фенологічних спостережень.

Вчора був День Оксани. Кажуть, яка Оксана, така і весна. Коли ясний і тихий день, то весна буде рання, а якщо хурделиця – то затягнеться надовго.

Тож який вчора був день?

То якою буде весна?

А зараз слово нашим синоптикам. Робота в парі.

     Діти повідомляють дату, температуру повітря, стан неба,опади, силу вітру. Порівнюють погоду за тиждень, роблять висновок.

III. Оголошення теми і мети уроку                                                    

   Температура повітря визначає багато природних явищ, особливо в житті рослин.

Гра «Шифрувальники»

   Розвяжіть приклади на дошці і прочитайте вислів

8:4                         навесні  2

12:4                       спокій    5

16:4                       закінчується   3

20:4                       зимовий  4

24:4                       у  6

28:4                       рослин  7

  (Навесні закінчується зимовиі спокій у рослин)

  Як ви розумієте цей вислів?

  То яка буде тема уроку з природознавства? (Слайд 1)

  А що допомогло вам розгадати вислів на дошці?

  Яка тема уроку з математики?

  Які ж завдання нашого уроку? (Слайд 2) 

IV.Робота над темою уроку  

    Подумайте і згадайте, які зміни у неживій природі спостерігають навесні? 

Всі ці зміни у неживій природі супроводжують зміни у житті рослин. А які  саме ви дізнаєтеся, коли попрацюєте з підручником.  

Прочитайте статтю «Рослини навесні»   

Учні I ряду читають матеріал на с.93  

Учні II ряду – на с.94   

Учні III ряду – на с.95 

Робота в групах 

    Завдання: Поділитись з учнями  знаннями по новій темі. Скласти свої запитання по темі. 

    Презентація виконаної роботи. Показ слайдів 3, 4,5, 6. 

Вправа «Кубик Блума»  

    Робота з підручником с.96 

Які ранньоквітучі рослини ростуть у нашій місцевості?

Що ми повинні робити, щоб зберегти таку красу рідного краю? 

А зараз  попрацюємо над завданнями з математики. 

Каліграфічна хвилинка

    Яке  сьогодні  число, міяць?   

    Запишіть каліграфічно цифру 7 і цифру 2. 

Усний рахунок

  1. 4 бджілки за тиждень зібрали 20 кг меду. Скільки кг меду збере 1 бджілка за тиждень?  
  2. Висота дуба 40м, а осики 35м. На скільки метрів осика нижча від дуба? 
  3. Найшвидше росте гіацинт. Він за 4дні виростає на 12см. На скільки сантиметрів він виросте за 1день?

 Математичний диктант

Знайти різницю чисел 56 і 4, частку чисел 28 і 4, частку чисел 32 і 4, суму чисел 21 і 9, частку чисел 16 і 4, добуток чисел 4 і5. 

Робота в парах (взаємоперевірка)

Робота з підручником .Самостійне розв’язування прикладів №632 на с.97.

Робота над задачами. 

      1.Учні посадили 9 беріз, а лип на 7 більше.  Усі липи вони посадили у 4 ряди порівну.Скільки лип учні посадили в 1 ряду? 

       ( 1 учень аналізує і розв’язує задачу на дошці, інші –у зошитах) 

       2.Продали 5 банок березового соку по 4 літри в кожній. Залишилося 16 літрів соку. Скільки літрів березового соку було спочатку?  

       (Учні розв'язують задачу самостійно) 

Гра «Істинне чи  хибне судження» 

        Навесні на деревах розпускаються бруньки..  

        Рослини навесні сплять.   

       З дерев опадає пожовкле листя. 

       Навесні зацвітають першоцвіти. 

       Першою зацвітає тополя.   

       Першою зацвітає вільха. 

V.Підсумок уроку   

       Що цікавого дізнались на уроці ?

       Який вид роботи найбільше сподобався,? 

       Чи виконали ми поставлені на початку уроку завдання? Аргументуйте свої відповіді.  

  VI.Домашнє завдання  

   Підготувати  презентацію «Весняні першоцвіти»

 

docx
Додано
16 лютого 2018
Переглядів
1793
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку