Інтегрований урок з української мови, читання, розвитку мови, музики у 2-му класі

Про матеріал
Розвиток усного й писемного мовлення, вміння об'еднувати речення в текст. Збагачування знань учнів про рідний край.
Перегляд файлу

Інтегрований урок з української мови, читання, розвитку мови, музики у 2-му класі

 

Форма: подорож по рідному місту

Тема: “Дніпро - рідне місто”

Мета:  Збагачування знань учнів про рідний край.

            Застосовувати раніше одержані знання в новій ситуації.

            Розвивати усне й писемне мовлення учнів.

            Об’єднувати речення в текст.

             Виховувати любов до рідного краю.

Обладнання: види міста, географічна карта, роздатковий матеріал з текстами, опори.

 

Хід уроку

1.  Привітання до дітей.

Перш ніж почати урок, я хочу побажати вам міцного здоров’я, миру та дружби у нашому класі і на всій планеті Земля, та ще хочу побажати, щоб на уроці ви поповнили свою скриньку новими знаннями, навчилися мислити і працювати.

 

2.  Хвилинка каліграфії.

У, у, Уу Україна(що означає це слово? Назва країни) Д, д, Дд Дніпро (це назва нашого міста) Показати на карті, обговорити.

Темою нашого уроку буде “Дніпро - наше рідне місто”

 

Отже, ми відправляємось з вами в подорож по нашому місту. Але, перш ніж відправитися в любу подорож, ми повинні скласти багаж.  

Таким багажем у нас сьогодні будуть знання з української мови.

Щоб ви могли нею вільно володіті, збагатимо словник українськими словами, які потрібні нам будуть на уроці.

 

Город – місто

Улица – вулиця

Река – річка

Жители – жителі

Больницы – лікарні

Площадка – майданчик

 

            Нові слова

 

Знаменитые –  видатні

Достопримечательности – визначні міста

 

Подорожуемо по нашому місту за допомогою перегляду відеороликів.

 

-                      А для того, щоб ви ще більше узнали про історію нашого міста, до нас завітав екскурсовод з нашого історичного музею Снопков Денис Вячеславович, який розповість вам про минуле і сучасне нашого міста. Запитання дітей до екскурсовода.

-                      Та ще, діти, чудові люди живуть у нашому місті, відомі на всю державу. Це поети і письменники, музиканти  і композитори, політики, спортсмени і винахідники, які звеличують наш чудовий край.

 

Діти розповідають вірші, співають пісню про Дніпропетровськ

 

Фізкультхвилинка Руки ставим всі ось так, І виходить в нас літак .

Треба швидше нам рости.

Подивися в небеса

Там літак, немов оса,

Р-г-г-гу, гуде літак,

До польоту, швидше! Старт!

 

-                      А тепер всі одержані знання застосуємо на практиці. Ми тільки-но закінчили з вами тему: “Типи текстів”.

Діти називають: Текст-розповідь, текст-міркування, текст-опис. Діти зачитують тексти і визначають їх тип.

 

1.      Ми живемо в місті Дніпро. В нашому місті 8 районів, в яких мешкає більше мільйона жителів.

Останнім часом виросли прекрасні житлові мікрорайони. Нові будівлі гармонічно спілкуються з пам’ятниками архітектури минулого сторіччя, старими будівлями(який це тип тексту? Яке загальне питання можна до нього поставити?) Текст-розповідь. Що робить?

2.      Мимо нашого міста протікає річка Дніпро. А видатний революціонер і політичний діяч Григорій Іванович Петровський жив у нашому місті. Тому місто з 26 червня 1926 року було переіменовано з Катеринослава на Дніпропетровськ. Яке загальне питання? (текст-міркування. Чому?)

3.      У нашому місті над берегом Дніпра розташований один з найкрасивіших парків – парк імені Т.Г. Шевченка. У цьому парку тінисті алеї, величні будівлі, дитячі майданчики, ігрові автомати, а на Монастирському острові збудовано храм святого Миколая. (Текст-опис. Яке загальне питання? ) Робота в групах та парами

- Прослухайте уважно завдання:

Вам треба скласти самостійно по своєму бажанню невеличкий текст про наше місто.

Це може бути текст-розповідь, текст-міркування, або текст-опис.

Деякі діти можуть скористатися карточками-опорами.

Звертаю увагу, що в словах, в яких вони не знають яку писати орфограму, залишити віконечка.

А Юлі і Вадику таке завдання:

Скласти діалог про наш масив.

 

Підсумок уроку:

Заслухати 1-2 тексти, прослухати діалог, усна оцінка вчителем робіт учнів.

 

Домашне завдання:

1.      Заповнити віконечка.

2.      Намалювати герб нашого міста.

 

pdf
Додав(-ла)
Боровко Тетяна
Додано
7 квітня 2020
Переглядів
359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку