Інтегрований урок з української мови та фізичної культури у 10 класі, на тему: «Орфографічний практикум «Спорт – це рух, спорт – це життя».

Про матеріал
Мета: повторення та узагальнення знань з орфографії і вдосконалення вмінь та навичок; популяризувати здоровий спосіб життя та формулювання стійки мотиви і потреби до занять фізичною культурою і спортом; сприяти здоровому способу життя учнів; розвивати уважність, спостережливість, кмітливість; виховувати позитивне ставлення до спорту, фізкультури; показати учням ідеали і цінності олімпійського руху. Девіз уроку: «Спорт – це рух, а отже, спорт – це життя»
Перегляд файлу

Картинки по запросу спорт рамка 

 

 

Молодіжненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

 

Інтегрований урок

з української мови

та фізичної культури у 10 класі,

на тему: «Орфографічний практикум

«Спорт – це рух,

спорт – це життя».

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель української мови

та літератури Шутова Т.А.

 

 

Мета: повторення та узагальнення знань з орфографії і вдосконалення вмінь та навичок; популяризувати здоровий спосіб життя та формулювання стійки мотиви і потреби до занять фізичною культурою і спортом; сприяти здоровому способу життя учнів; розвивати уважність, спостережливість, кмітливість; виховувати позитивне ставлення до спорту, фізкультури; показати учням ідеали і цінності олімпійського руху.

Девіз уроку: «Спорт – це рух, а отже, спорт – це життя»

Хід уроку
 

I Організаційний момент (слайд 1)

  1. Оголошення теми та мети уроку.  Підготовка до сприйняття навчального матеріалу.

Слово вчителя:  Здоров’я  - один із найбільших подарунків людини від природи, і кожен з віком розуміє це й краще й краще. Завдяки міцному здоров’ю можна отримати від життя значно більше радості, адже здорова людина живе у стані гармонії і рівноваги. Люди здавна це усвідомлювали, тому подібні думки можна знайти серед перлин народної мудрості, які створювалися не одне покоління українців.

Перевірка домашнього завдання: (слайд 2)

Дібрати до запропонованої орфограми слова, пов’язані із спортом та здоров’ям.

  • М’який знак: гольф, більярд, бальзам
  • Апостроф: здоров’я, м’яч, бар’єр, п’єдестал
  • Правила «дев’ятки»: чемпіон, спринт, біатлон
  • Правопис складних слів: фотофініш, автоспорт, автоклуб
  • Подовження м’яких приголосних:  суддя, плавання, перехоплення, знаряддя
  • Уподібнення приголосних звуків: футбол, баскетбол, рюкзак
  • Спрощення: аванпостний, корисливий, туристський, серцевий
  • Правопис ненаголошених голосних: морквяний, відпочивати, свисток, вінегрет
  • Правопис префіксів: прибігти, схуднути

 

 

2. Вправа. Розминка (слайд 3)

- Як дитина бігає і граєт…ся

 

- той сили набираєт…ся

 

- Хто спортом займаєт…ся

 

- так і їй здоров…я усміхаєт…ся

 

- Холоду не / бійся  

 

- сам по пояс мийся

 

- Від…ай спорту час

 

- а замість одержи здоров…я

 

- Без умін…я

 

- і сила ні / при / чому

 

 

3. Вправа. Олімпійський дух (Слайд 4-14)

Вчитель фізкультури презентує фото видатних українських спортсменів, а вчитель української мови пропонує записати прізвища у родовому відмінку.

- Кличко

- Бубка

- Вірастюк

- Шевченко

- Світоліна

- Клочкова

- Ломаченко

- Усик

- Лобановський

- Лісогор

- П’ятов

4. Фізкультхвилинка (слайд 15)

5. Вправа. Робота з текстом (Слайд 16 )

Лобановський Валерій Васильович – видатний У(у)країнський фу…боліст і(й) тренер. Багаторічний наставник У(у)країнського «Динамо» на чолі якого двічі вигравав К(к)убок володарів кубків УЄФА. Тричі був наставником збірної СРСР, з якою став віце…чемпіоном Європи. Один з най / титулованіших тренерів в(у) історії світового фу…болу. Нагороджен(нн)ий орденом «За Заслуги» II ступеня. Г(г)ерой України 2002р. посмертно.

7. Вправа. Інтелектуальна розминка 

- Давньогрецька богиня перемоги (Ніка) (Слайд 17 )

- Великі перегони спортивних човнів (Регата) (Слайд 18 )

- Тулуб людини (Торс) (Слайд 19 )

- Передача м’яча партнеру (Пас) (Слайд 20)

- Буває капітанський, буває тренерський (Мостик) (Слайд 21)

- Гра не для маленьких (Баскетбол) (Слайд 22)

- Король футболу, що став королем кофе (Пеле) (Слайд 23)

- Місце на майданчику для глядачів (Трибуна)  (Слайд 24)

Підсумки уроку:

Слова вчителя української мови та літератури: Бережи одяг поки новий, а здоров’я поки молодий. (Слайд 25)

Спорт має дивовижні властивості. Він об’єднує людей, знайомить їх між собою і спорт зміцнює здоров’я, характер і навіть розумові здібності людей. Спорт розвиває такі якості як швидкість, спритність, координація, витривалість. Отже, спорт і здоров’я – спосіб життя.

Слова вчителя фізичної культури:

Спорт – здоров’я і краса.  

Багато на світі є таємниць,

Є те, що не пізнано досі.

У математиків багато таблиць,

У фізиків, хіміків усе у хаосі.

А є й ще предмет такий – фізкультура,

І це є наука, і це є культура.

Щоб  влітку була чудова  фігура,

Не  пропускай предмет  фізкультуру.

Зранку  прокинься  і не лінуйся,

Зробити  ранкову зарядку.

І  не свого друга смартфона,

Зарядку  для тіла не для телефона.

Щоб  у лікарню тобі не ходити.

Потрібно  що?  Фізкультуру любити!

Бо  без спорту і настрій ніякий.

А  спорт – це  чудово, спорт – це  розваги.

Я  закликаю тебе, милий друже,

Дружити  із спортом, і будеш ти дужий,

і сильний, міцний, тебе не здолати,

а все лиш тому,  що спорт це все мати!

 

(автор вчитель фізичної культури Молодіжненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Шевченка Артема Ігоровича)

 

Домашнє завдання. Написати есе на тему «Спорт – це рух, а отже, спорт – це життя», що є девізом нашого уроку.
 

docx
Додано
2 лютого 2020
Переглядів
1609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку