Інтегрований урок "Закріплювання таблиці додавання і віднімання з переходом через десяток"

Про матеріал
Закріплювати прийоми додавання і віднімання чисел 2,3,4,5,6,7,8,9 з переходом через десяток,вчити творчо працювати над задачею. Вправляти у розпізнаванні геометричних фігур ,вчити розмічати і вирізати їх з картону. Розвивати пам'ять,логічне мислення ,кмітливість. Виховувати точність , акуратність в роботі.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018 -2019н.р.

 

Математика. Закріплення вивчених таблиць додавання і віднімання чисел. Розпізнавання геометричних фігур.

Трудове навчання. Розмічання і вирізання з картону геометричних фігур.

Мета: закріплювати прийоми додавання і віднімання чисел 2,3,4,5,6,7,8,9  з переходом через десяток,вчити творчо працювати над задачею. Вправляти у розпізнаванні геометричних фігур ,вчити розмічати і вирізати їх з картону. Розвивати пам'ять,логічне мислення ,кмітливість. Виховувати точність , акуратність в роботі.

Обладнання: картон,ножиці,олівці,лінійка,геометричні фігури,таблички з назвами "містечок".

Хід уроку

I. Організація.

Починаємо урок

І часу не гаємо.

Скоро в подорож нову

Всі ми вирушаємо.

II. Робота за темою уроку

  Слово вчителя.

Діти,сьогодні ми з вами поїдемо в незвичайну подорож. Помандруємо чарівним поїздом у математичні містечка.

Де нам взяти поїзд?А зараз ми самі його змайструємо.

→ Робота в групах.

Вчитель: Уявіть собі ,що ми знаходимось у великому цеху. Будемо працювати  над створенням поїзда.

Перша група буде виготовляти кружечки.

Друга група-прямокутники.

Третя група - квадрати.

Четверта група - трикутники.

- Але всі повинні пам'ятати про правила техніки безпеки ,особливо під час роботи з ножицями( повторення правил техніки  безпеки).

→ Пояснення вчителя ,як виконувати  розмітки на картоні.

Вирізання геометричних фігур учнями.

 → Складання поїзда з вирізаних геометричних фігур.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Отже ,поїхали!

Перше містечко "Обчислювачі".

Щоб переїхати це місто ,треба виконувати обчислення. Давайте дружно візьмемось до роботи.

1) Усно № 1             - ланцюжком.

1+4+3=                                10-1+3=

14-4-6=                                14-1-1=

16+1+1=                                10+0+5=

10-3+1=                                 15+2-10=

Каліграфічна хвилинка : написання цифри 3

2)Вправа на склад чисел - №2

Самостійна робота на картках №15,№16

3)Гра " Хто швидше?"

11-5             14-5        8+3      7+4         12-4

7+5               13-4       9+4       12-5       13-5

 

 

→ Фізкультхвилинка

Ось до лісу під ' їжджаєм

Й на галявину ступаєм.

Відпочили ,пострибали

Й знов у поїзд посідали.

      Поїзд рушає далі. Ось і друге містечко - "Мислителі".У цьому місті потрібно добре думати,мислити,щоб швиденько Розв'язати задачі.

1.Колективна робота над задачею №3 .

До поїзду сіло 8 хлопчиків,а дівчаток -на 3 менше. Скільки дітей сіло до поїзда?

Рішення:

1) 8-3=5(д.)дівчат

2)5+8=13(д.) всього дітей

Відповідь: всього до поїзда сіло 13 дітей.

2.Творча робота №4.

- Який транспорт можна зробити з геометричних фігур?

Давайте з вами  пофантазуємо.

      - Молодці! Ви справились із завданнями . Але що це? 

В'їзд у містечко "Кмітливі" закритий. Туди  проїде тільки той хто скаже,як називається фігура,у якої 3 кути,5 кутів.

→ Бесіда  за питаннями.

1.Назвіть ,які фігури не є многокутниками? - №5

 

 

 

 

 

2.Практично № 6     - виміряти  сторони трикутника та знайти периметр.

 

 

 

 

 

Гра "Фотограф"

Виставка геометричних фігур (коло,трикутники,прямокутники,квадрат) та поробок транспорту  з геометричних фігур.

Діти розглядають фігури і запам'ятовують їх розташування. За сигналом вчителя заплющують очі . Вчитель  забирає фігури,а діти повинні назвати їх в тому порядку ,як вони стояли.

III. Підсумок уроку.

IV. Домашнє завдання.

1.Повторити таблиці додавання і віднімання чисел.

2.З геометричних фігур скласти інший  вид транспорту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 січня 2019
Переглядів
502
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку