Тема: « Для чого потрібно вчити математику!»(круглий стіл)
Мета: дати чітке уявлення дітям про те для чого потрібна математика, поповнити знання учнів математичними поняттями та термінами. Розвивати вміння висловлювати власну думку, мислення та уяву. Виховувати цікавість до математики.
Обладнання: мультимедійна дошка, крилаті вислови математиків.
Хід уроку
І Організаційний момент
Тож давай спочатку познайомимося із кожною з групами.
І група - « Містер Ікс»
ІІ група - «Містер Квадрат»
ІІІ група – «Місіс Бісектриса»
IV група – « Місіс Пропорція»
І працювати ми будемо під таким лозунгом:
« Математика – дивовижна вчителька в мистецтві спрямовувати думки, наводити порядок там, де вони не впорядковані, викорчовувати безглуздя, фільтрувати брудне і наводити ясність.
Ж. Фабр.
ІІ Привітання кожної групи .
Вірш « Квадрат»
Прийшов із школи старший брат,
З сірників виклав квадрат.
Дала мені мама шоколад,
Я часточку відламав - квадрат.
І стіл – квадрат, і стілець – квадрат,
І на стіні плакат - квадрат.
Дошка, де шахи стоять,
І клітинка кожна – квадрат.
Сьогодні готові плідно працювати. І розглядати тему з чотирьох сторін і кутів, як у квадрата.
ІІІ група «Містер Бісектриса».
Вислів групи : « Математика – цариця всіх наук. Її улюблениця – істина, її вбрання – простота і ясність. Палац цієї володарки оточено тернистими заростями, і, щоб досягти його, кожному доводиться пробиватися крізь хащі. Випадковий мандрівник не виявить у палаці нічого привабливого. Краса його відкривається лише розуму, що любить істину і загартований в боротьбі з труднощами, і такому який свідчить про незвичайну схильність людини до заплутаних , але не вичерпних і піднесених розумових насолод.»
Ян Снядецький.
IV група – « Міс Відсоток»
Вірш « Відсотки»
Там, де долари і центи,
Де до хмар – висотки,
Там говорять про проценти,
А в нас - про відсотки.
Знай: відсоток – то від сотні,
За позички плата.
За відсотки і сьогодні
Хтось радий, хтось плаче.
Щоб від лиха вберегтися.
З відсотками знайся:
Позичаєш десять тисяч –
Поверни дванадцять.
ІІІ Виступ кожної групи.
І група – «Математика навколо нас»
ІІ група – «Математика в професіях»
ІІІ група – « Математика в житті людини»
IV група – « Математика і інші науки»
IV Підсумок уроку
- Сьогоднішнього уроку, ми зрозуміли, що математика важлива. Математика – цариця наук. Тож давайте поважати та любити її.