Урок " Кут. Позначення кутів."

Про матеріал
Урок проведено в 5 класі. Для вивченення нового матеріалу. В уроці використано багато ігор.
Перегляд файлу

Тема: Кут. Позначення  кутів.

Мета: ознайомити дітей з кутами, їх позначеннями. Навчити будувати кути. Розширювати їхній кругозір. Виховувати повагу один до одного, любов до математики.

Обладнання: плакат кутів.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Хід уроку

І Організаційний момент

  • Доброго дня, люба дітвора. Пригодуйтесь до уроку. І сідайте ви гарненько! Сьогодні ми будемо працювати під таким девізом:

« Математика безмежно різноманітна

і міститься в усьому»

М. Яругін

ІІ Перевірка домашнього завдання

  1. Бесіда
  • Що таке рівняння?
  • Що означає розв'язати рівняння?
  • Яке число називають коренем рівняння?
  • Як знайти невідомий доданок?
  • Як знайти невідоме зменшувальне?
  • Як знайти невідомий від’ємник?
  1. Гра « Знайди пару»

(На дошці записані рівняння і відповіді до них. Дітям потрібно вірно з'єднати рівняння і відповідну відповідь.)

  1. Гра « Влучно відповідай»
  • Галинка задумала число. Якщо до цього числа додати 68 і отриману суму відняти від числа 13, то одержимо 44. Яке число задумала Галинка?
  • Олег задумав число. Якщо до цього числа додати 111 і від отриманої суми відняти 76, о одержимо 24. Яке число задумав Олег?

ІІІ Актуалізація опорних знань

  1. Практичні завдання
  • Побудуйте відрізок , позначте його буквами, виміряйте.
  • Побудуйте пряму, позначте її.
  • Побудуйте промінь, позначте його. А чи можна його виміряти?

ІV Повідомлення теми і мети уроку

  • На сьогоднішньому уроці, ми з вами вивчимо кути та як їх позначають в математиці.

V Сприйняття і усвідомлення учнями матеріалу.

  1. Пояснення матеріалу.
  • Поняття кут.
  • Запис та позначення кутів
  • Рівні кути.
  • Бісектриса кута.
  1. Працюємо з плакатом
  • Що зображено на малюнку?
  • Як можна позначити кут?
  • Як правильно записати кут?
  • Назвіть усі кути. Запишіть їх назви.
  1. Гра « Вибери вірний запис»

Із ряду , діти вибирають тільки те, що позначено вірно.

АВСD, F, ER, POK, B, K, ATNM, CAB, ACB, N, NMB.

  1. Гра « Побудуй – ка»
  • Діти будують кут, позначають його.
  • Потім будують бісектрису. Записують рівні кути.
  • Будують промінь. Записують кути, що утворилися.

Закріплення і систематизація знань.

  1. Розв'язання вправ

Накресліть кут MNE і проведіть промені NA і NC між його сторонами. Запишіть усі кути, що утворилися.

  1. Вправи для повторення
  1. Складіть числовий вираз і знайдіть його значення:

1) добуток суми чисел 18 і 20 та числа 8;

2) частка різниці 128 і 29 та числа 11;

3) частка добутку чисел 15 і 6 та їхньої різниці.

2. Учні п'ятих класів їхали двома автобусами на екскурсію. Коли з одного автобуса, у якому було 42 учня, 8 учнів перейшли у другий автобус, то в обох автобусах учнів стало порівну. Скільки учнів було в другому автобусі спочатку?

VІІ Підсумок уроку

  1. Бесіда.
  • Яку тему ми вивчили?
  • Що найбільше сподобалося?
  1. Завдання додому.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
29 січня 2019
Переглядів
1136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку