Інтелект – шоу «Еврика»
Ведуча: Раді вітати Вас в цьому залі!
Ведучий: Кількість людей в залі переконливо свідчить про те, що в нашій школі чимало людей небайдужих до фізики.
Ведуча: Отож, продовжуємо наше знайомство з цією прекрасною наукою.
Ведучий: Сьогодні у програмі інтелект – шоу «Еврика».
Ведуча: Зустрічаємо наших гравців (йде представлення учасників).
Ведучий: Ми починаємо нашу гру з жеребкування. Я зараз буду ставити запитання, а ви відповідайте: з якою швидкістю Земля обертається навколо Сонця? (29, 8 км / с).
Ведуча: Сьогодні наші теми: «Фізика і біологія», «Фізика і географія», «Фізика і література», «Сюрприз» і «Фізика і людина».
Запитання теми «Фізика і біологія»
Запитання теми «Фізика і географія»
Запитання теми «Фізика і література»
Запитання теми «Сюрприз» («Фізика і школа»)
Запитання теми «Фізика і людина»
Ведуча: «Говорити не думаючи – те саме, що стріляти не цілячись», - казав Мігель Сервантес. Другий наш конкурс – «Оратор». Саме він перевіряє вміння правильно, гарно і переконливо говорити.
Ведучий: Гравцям потрібно було скласти промову на тему «Якби я був фізиком» і за 1 хвилину викласти її. (підбивають підсумки конкурсу).
Ведучий: наступний конкурс «Третя спроба» вимагає від наших учасників глибоких знань та ерудиції. З трьох спроб відгадайте, про яку речовину йдеться мова. (1 спроба – 3 бали, 2 спроба – 2 бали, 3 спроба – 1 бал)
1 спроба:
На виробництво однієї тони сталі витрачається 300 т цієї речовини, однієї тони паперу – 900 т, однієї тони хімічного волокна – понад 2000 т.
2 спроба:
Ця речовина практично не проводить електричний струм, має дуже високу питому теплоємність, безбарвна, не має ні смаку, ні запаху.
3 спроба:
Густина речовини в нормальних умовах 1000 кг / м3 при 0 °С переходить в твердий стан, а при 100 °С – в газоподібний. (вода).
(підбивають підсумки конкурсу).
Ведуча: Гра триває. Починається наступний конкурс «Практикум». Оцінювати буде вчитель фізики.
Ведучий: Коли опустити булаву в склянку з водою, вона потоне? Як зміниться рівень води у склянці?
Ведуча: Рівень води в склянці піднімається.
Ведучий: А що про це думають гравці? Як на вашу думку: скільки булавок можна опустити в цю склянку з водою, щоб вода не пролилась через вінця.
(вчитель коментує відповіді і виставляє оцінки).
Ведуча: Проведемо конкурс – «Ключове слово», розмістіть слова за такими характеристиками: явища, прилади, одиниці вимірювання, речовина.
1 – й учень |
2 – й учень |
3 – й учень |
4 – й учень |
5 – й учень |
Сніг |
Грім |
Вітер |
Блискавка |
Туман |
Лінійка |
Термометр |
Терези |
Амперметр |
Динамометр |
Градус |
Метр |
Година |
Кілограм |
Літр |
Веселка |
Лампочка |
Мікроскоп |
Двигун |
Телескоп |
Вода |
Золото |
Повітря |
Ртуть |
Залізо |
(підбивають підсумки конкурсу)
Ведучий: Конкурс «Дуель».
Запитання для конкурсу «Дуель»
(підбиття підсумків, нагородження переможця)
Ведуча: Ось і закінчилася наша гра.
Ведучий: Будемо раді зустрітися з вами ще раз на цьому ж місці і в цей же час.
Ведуча: Отож, до нової зустрічі.