5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГЕОГРАФІЧНА ГРА «МОРСЬКИЙ БІЙ» (7 клас)

Про матеріал

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГЕОГРАФІЧНА ГРА «МОРСЬКИЙ БІЙ» для учнів 7 класів, метою якої є розширити, систематизувати та закріпити знання учнів з географії материків та океанів.

Перегляд файлу

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА З ГЕОГРАФІЇ «МОРСЬКИЙ БІЙ» (7 клас)

 

Мета: 1) розширити, систематизувати та закріпити знання учнів з географії материків та океанів; 2) розвивати логічне, самостійне, творче мислення учнів, уміння аналізувати, робити висновки, сприяти розвитку системних знань; 3) виховувати відповідальність за колективну справу.

 

Обладнання: «поле бою» 2 шт. для команд;  зображення на дошці «поля бою»,  «Корабельний журнал» 2 шт. для команд; кольорові ручки, кольорова крейда, прості олівці; «поле бою» для вчителя, на якому розташовані кораблі; список запитань та правильних відповідей.

 

Форма заходу: інтелектуальна гра.

 

Структура заходу

І. Організаційна частина:

    Підготовка учнів класу до проведення виховного заходу.

 

ІІ. Вступна частина:

  1.   Здійснюється психологічне налаштування учнів на продуктивну, творчу  працю.
  2.   Оголошуються умови проведення гри.
  3.   Учні формують дві команди.

 

ІІІ. Основна частина:

1) Презентація команд

2) Проведення гри

 

ІV. Заключна частина:

Підведення підсумків гри, визначення та оцінювання переможців.

 

Хід гри

Людина потребує не трьох аршинів землі,

не садиби, а всієї земної кулі, всієї природи,

де на просторі вона могла б проявити всі свої

якості і особливості свого вільного духу.

                                            (А. П. Чехов)

І. Організаційна частина.

Підготовка учнів класу до проведення виховного заходу: учні класу об’єднуються в дві команди, придумують  назву команди, обирають капітана команди, кожна команда займає своє місце, отримує «поле бою», «Корабельний журнал», кольорові ручки та олівці. У «Корабельний журнал» капітан команди вписує назву своєї команди, своє прізвище та список всієї команди. Вчитель знайомить  учнів-гравців  із правилами гри.

ІІ. Вступна частина:

Вступне слово: Географія ввійшла в щоденне життя людей: у їх побут, працю, відпочинок. Сьогоднішня гра – маленький штрих цієї великої науки.

 

Для гри потрібно :

1)  два аркуші з чистим «полем бою»;

2 ) картка, на якій ви розставили кораблі;

3)  список питань, що позначають влучення по кораблях; 

4)  чисте «поле битви», накреслене на дошці;

5)  два бланки «Корабельних журналів»  для ведення рахунку команд.

 

На початку гри клас об’єднається у  дві команди, кожна отримує аркуш з «полем бою» і бланк для запису результатів, «Корабельний журнал». Кожна команда обирає  капітана й придумує назву. 

 

Правила гри:

1) Дисципліна в команді – запорука успіху. Порушення дисципліни призводить до штрафних балів. 

2) Право відповідати першою – у команди, що потрапила в «Питання». Правильна відповідь принесе вам один бал, неправильна – перехід ходу.

3) Виконують постріл та надають відповіді учні по черзі згідно з «Корабельним журналом» для ведення рахунку.

4) На обміркування відповідей надається 30 секунд. У цей час допускається обговорення відповіді всіма учасниками команди.

5) Суперники мають право на відповідь, якщо команда, яка відповідає, допустила помилку.

6) Якщо «стріляюча» команда «промахнулась», не потрапила в «поле питання», хід переходить суперникам.

7) Якщо команда відповіла на запитання правильно, за нею залишається право наступного ходу.

8) Якщо обидві команди відповіли на запитання не правильно, то до «поля» даного питання можна повернутися тільки наприкінці гри.

9) Після «знищення» кораблів потрібно «знешкодити мінні поля». Для цього команди повинні відповісти на декілька додаткових питань. Правила проведення цієї частини гри такі, як у пунктах 4-8 цих правил. Але на правильну відповідь дається по два бали, а за неправильну – віднімається один бал.

 

 На початку гри розігрується право першого ходу. Для цього задається запитання капітанам команд. Той, хто першим підніме руку й дасть правильну відповідь, завойовує для своєї команди один бал й право починати гру.

 Виконується постріл. Якщо команда влучила в комірку «поле бою», у якому немає корабля, то хід переходить до іншої команди. Хід передається і в тому випадку, якщо команда відповіла неправильно. Якщо ж обидві команди не відповіли на запитання, то вважається, що корабель пішов непереможеним (до цього питання можна повернутися тільки після відповіді на всі інші).

На «полі бою», побудованому на дошці, позначаються удари команд. І, якщо ціль знищена, вона зафарбовується кольоровою крейдою. Самі команди на своїх листках з «полем бою» позначають потоплені ними кораблі ручкою (бажано кольоровою), а кораблі потоплені суперником – олівцем.

Капітани команд у бланку для ведення рахунку («Корабельний журнал») відзначають того з учасників, хто запропонував правильну відповідь, кількість точних влучень у ціль , а також «потоплених» й «поранених» командою кораблів.

Якщо після «знищення» всіх кораблів неможливо остаточно визначити переможця, або, якщо є бажання команд продовжити гру з метою змінити результат «двобою», то командам пропонується «знешкодити» декілька мін. Міни – це питання, за правильні відповіді на які дається  два бали , а за неправильні – віднімається один бал.

Підсумок підводиться за результатами  в бланку («Корабельний журнал»).

 

ІІІ. Основна частина:

Команди презентують себе, називають свою назву та капітана

Право першого ходу – питання: «Найвища точка світу?» (Еверест)

 

Список питань:

Р 10 – Найбільший материк світу? (Євразія)

Е3 – Материк на якому завжди все «навпаки»? (Австралія)

Е5 – Назвіть нелітаючого птаха Антарктиди? (пінгвін)

Е10 – Куди плив Колумб? (до Індії)

С3 – Як називають магму що вилилась на земну поверхню? (лава)

П1 – Який материк є найхолоднішим? (Антарктида)

П3 – Назвіть найбільше за площею озеро Африки? (Вікторія)

П9 –  Як називають нульовий, або початковий меридіан? (Гринвіч)

Б4 – На якому материку немає річок? (Антарктида)

Б5 – Відстань від екватора що вимірюється в градусах? (географічна широта)

Б6 – Назвіть найменшого в світі птаха (колібрі)

Б7 –  Який океан омиває Африку з заходу? (Атлантичний)

Л10 – Як змінюється температура з висотою (знижується)

І1 –  Крайня північна точка Євразії? (м. Челюскін)

І2 – Найглибше озеро світу? (Байкал)

І4 – Найсолоніше озеро світу? (Мертве море)

К4 – Річка в Європі, яка протікає через сім держав? (Дунай)

А4 – Представники якої раси проживають в Східній Азії? (монголоїдної)

А9 – Представники якої раси проживають в Європі? (європеоїдної)

А10 –  Назвіть постійні вітри тропічних широт (пасати)

 

Питання-міни

1.   Які океани сполучає Панамський канал? (Тихий і Атлантичний)

2.    Яке відкриття зробили Беллінсгаузен і Лазарєв? (відкрили Антарктиду)

3.  Знаменита риба Амазонки (піранья)

4.  Найпоширеніша рослина Австралії (евкаліпт)

5. Який канал відокремлює Африку від Євразії? (Суецький)

 

ІV. Заключна частина:

Переможцем стає команда яка набрала більшу кількість балів. Для оцінювання з метою отримання найбільш повної картини участі кожного учня команди заповнюють «Аркуш самооцінювання».

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Е

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Л

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


«Аркуш самооцінювання»

Перелік членів команди

Участь у грі

(влучення в ціль, відповідь на питання)

Участь у

«знешкоджені мін»

Активність

під  час гри

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

7.

 

 

 

8.

 

 

 

9.

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Аркуш самооцінювання»

Перелік членів команди

Участь у грі

(влучення в ціль, відповідь на питання)

Участь у

«знешкоджені мін»

Активність

під  час гри

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

7.

 

 

 

8.

 

 

 

9.

 

 

 

10.

 

 

 


КОРАБЕЛЬНИЙ ЖУРНАЛ

Назва команди:

Список команди

Влучення у ціль ( у питання)

Правильна

відповідь

Загальна кількість

«поранених»

кораблів

 

Загальна

кількість

«потоп-лених»

кораблів

Загальна

кількість

«знешко-

джених

мін»

Загальна кількість балів

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОРАБЕЛЬНИЙ ЖУРНАЛ

Назва команди:

Список команди

Влучення у ціль ( у питання)

Правильна

відповідь

Загальна кількість

«поранених»

кораблів

 

Загальна

кількість

«потоп-лених»

кораблів

Загальна

кількість

«знешко-

джених

мін»

Загальна кількість балів

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 


 

2. «Поле бою»,що видається                               3.  Картка вчителя, на якій

командам і зображується на дошці                   розташовані кораблі

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Е

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Л

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Е

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Л

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 


«ПОЛЕ БОЮ»

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Е

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Л

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 

docx
Додано
3 листопада 2018
Переглядів
607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку