18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Інтелектуальна гра для 7 класу

Про матеріал
Розвиток, інтелектуальної грамотності, кмітливості, комунікативних якостей особистості, швидкості у прийнятті рішень; прищеплення інтересу до придбання знань в різних областях, виховання інтересу до історії своєї країни, народної творчості, народної мудрості, закладеним у казках різних народів; розвиток креативних здібностей підлітків.
Перегляд файлу

УСЕЗНАЙКИ

інтелектуальна гра для 5-7 класів

Цілі і завдання:

• розвиток, інтелектуальної грамотності, кмітливості, комунікативних якостей особистості, швидкості у прийнятті рішень;

• прищеплення інтересу до придбання знань в різних областях, виховання інтересу до історії своєї країни, народної творчості, народної мудрості, закладеним у казках різних народів;

• розвиток креативних здібностей підлітків.

ПОЧАТОК   ГРИ

Ведуча:Доброго дня. Сьогодні ми проводимо інтелектуальну гру «Усезнайки». Участь у грі беруть 3 команди 5,6,7-х класів. Вітайте!

Ведуча:Також давайте привітаємо наше журі, яка буде підраховувати бали команд та визначить переможця нашої гри.

                                              ПРАВИЛА   ГРИ

Ведуча:А зараз заслухайте, будь ласка, правила нашої гри.

  •              У грі шість турів.
  •              Усі команди грають одночасно.
  •              Головне завдання гравців – якнайшвидше дати правильну відповідь за 15 секунд.
  •              В кожному турі вам будуть запропоновані питання. Право на відповідь має команда, капітан якої першим підняв руку.
  •              Кожна команда має право тільки на одну відповідь.
  •              Якщо команда дала неправильну відповідь, вона припиняє обговорення даного питання й позбавляється права на нову відповідь. А команди-суперники, після слів ведучої «Відповідь не правильна», продовжують обговорення питання до кінця часу, що дається на роздуми.
  •              За правильну відповідь команда отримує певну кількість балів, які оголошуються перед початком туру.
  •              Якщо за зазначений час правильної відповіді ніхто не запропонував, запитання знімається, а ведуча оголошує нове завдання.

                                       ХІД   ГРИ

Ведуча:Ми познайомились з командами, привітали журі, прослухали правила і я оголошую початок нашої гри. Я бажаю всім учасникам успіху та перемоги.

1 тур «Розминка»

Ведуча:Розпочинаємо 1 тур «Розминка». У цьому турі у нас 12 запитань, які оцінюються в 1 бал.

Нагадую: Час для роздумів над запитаннями – 15 секунд.

Право на відповідь має команда, капітан якої першим підняв руку.

                                 Увага!!! Читаю запитання.

1 тур «Розминка»

  1.        Хто такий Зевс? - Бог богів у Давній Греції      
  2. Вихованець Робінзона Крузо.  - П’ятниця
  3. Назвіть чарівні предмети у казках. - Чарівна паличка, килим-літак, голка, шапка-невидимка, клубок, пензлик і т. д.
  4. Момотаро – герой казки якого народу? - Японців
  5. Найпопулярніші у світі штани? - Джинси
  6. Де героїня російської казки зустріла 12 місяців? - У лісі
  7. Японський лицар. - Самурай
  8. Що малював Малян для селян? - Плуг, мотики
  9.     Скільки разів зазвичай повторюється дія у казках?  - 3      
  10. У якій баладі розповідається про нещасного батька? - Король Лір і його доньки
  11. Хто розповідав казки протягом 1000 і 1 ночі? - Шехерезада

12.Яку тварину в народі вважають царем звірів? - Лева

Ведуча:Це всі запитання першого туру. Поки журі підбиває підсумки, ми дамо відпочинок нашим командам і зіграємо із залом. Я буду задавати питання, чиї вболівальники першими дадуть правильну відповідь, тій команді приплюсується 1 бал.

  1. Хто автор відомого вислову « Veni, Vidi, Vici »?  -  Юлій Цезар

Ведуча:Правильно. Команда 7 класу отримує додатковий бал.

  1. Назвіть найвідомішу поему-казку про любов О. Пушкіна?

         «Руслан і Людмила»

Ведуча:Команда  6 класу отримує додатковий бал.

Ведуча:Молодці. А зараз журі зачитає результати,  які має кожна команда після першого туру.  Слухаємо вас.

(Оголошується результат)

2 тур «Історичний»

Ведуча:Приступаємо до 2 туру, що має назву «Історичний».

В цьому турі ми маємо  запитання, які оцінюються в 2 бали.

Нагадую: Час для роздумів над запитаннями – 15 секунд.

Увага!!! Запитання.

  1. Який винахід китайців перевершив аналогічний винахід єгиптян? - Папір
  2. Що таке орігамі? – Вироби з паперу в Японії     
  3. Як в часи Середньовіччя називалися вчені, які займалися пошуком «філософського каменя»? - Алхіміки
  4. Яка інші назва Еллади? - Греція       
  5.        Яке слово зашифроване в українському гербі?  - Воля
  6.        На честь кого названо місто Київ? -  На честь Кия
  7.   Коли виникла антична література?  - VIII ст. до н. е. – 456 р. н. е.
  8.        В якому столітті створено Коран?    - VII ст.
  9. Назвіть найвеличніший пам’ятник давньоєгипетської цивілізації. - Піраміди

Ведуча:Другий тур завершився. Журі підраховує бали, а ми знову зіграємо із залом. Як і минулого разу, вболівальники можуть принести по додатковому балу своїй команді.

  1. Якому материку належить річка Амазонка? – Південній Америці

Ведуча:Правильно. Команда 5класу отримує додатковий бал.

  1. В яку гру грала Полліанна? –  Гра в радість

Ведуча: Команда 6 класу отримує додатковий бал.

Ведуча:Журі, ви готові оголосити результат за другий тур? Будь ласка, уважно слухаємо.

(Оголошується результат)

3 тур «Географічний»

Ведуча:Приступаємо до 3 «Географічного» туру.

В цьому турі 11 запитань і 1завдання.

Відповіді на запитання оцінюються в 2 бали.

  1. Як називається ділянка сухо­долу, оточена водою з усіх боків?  - Острів
  2. На якому материку розташо­вані гори Кордильєри?  - Північна Америка
  3. На якому півострові розташована  Індія?  - Індостан
  4. Яке море омиває півострів Крим? - Чорнее
  5. На якому континенті не мешкають люди? – Антарктида
  6. Найглибше   озеро   світу. - Байкал
  7. На якому континенті розта­шована  країна Зімбабве?  - Африка
  8. Хто першим здійснив навко­лосвітню подорож?  - Магеллан
  9. У якій річці водиться риба піранья?  - Амазонка
  10. Яку висоту має найбіль­ша вершина світу Джомолунгма?  - 8848 м.
  11. Річка, яка тече на території 6 країн Європи?  - Дунай

Ведуча:А зараз завдання. Я кожній команді роздаю по аркушу паперу. На ньому записано зверху вниз назва міста_____________. В цьому слові    ____ літер. Командам потрібно за 30 секунд придумати і написати назви семи міст, які починалися б з цих літер. Команда, яка перша справиться, повідомляє про це. Ми зупиняємо час для всіх інших команд і починаємо читати і звіряти із записами інших команд: перша буква і назва міста, друга буква – назва міста і так далі. Усі, у кого назване місто повторюється, викреслюють його, а за кожне «неповторне місто» – 2 бали.

Наприклад:

П місто на букву Псков

О місто на букву Одеса

Л місто на букву Львів

Т … … …

А … … …

В … … …

А … … …

Ведуча:Ну, що ж, ви впорались і з 3туром. Журі працює, а ми граємо із залом. Уважно слухайте і дайте відповіді на такі питання...

Серед горба стоїть осел. З одного боку горба вогонь горить, з другого – ліс густий, з третього – глибоке озеро. Лісом пройти – осел роги поламає, вогнем – згорить, через озеро – не вміє плавати, втопиться. Вертатися назад – не можна. Куди ослу подітися? - Через ліс іти, бо осел рогів не має

Ведуча:Молодці. Вболівальники 7 класу справились і принесли своїй команді додатковий бал. Журі, будь ласка, оголосіть результати трьох турів.

(Оголошується результат)

4 тур «Мистецтво»

Ведуча:Приступаємо до 4 туру, що має назву «Мистецтво». В цьому турі ми маємо  запитання, які оцінюються в 2 бали.

  1. Як називають людину, що малює картини? - Художник
  2. Назвіть найвідоміший музей Франції - Лувр
  3. Як  називають  художника,  який пише морські пейзажі? - Мари­ніст
  4. На чому писали свої картини - сувої китайські художники? - На тканині
  5. Хто автор всесвітньо відомої картини «Джоконда»? - Леонардо да Вінчі
  6. Як називають високий жіно­чий голос?  - Сопрано

Ведуча:Де проживали грецькі боги Зевс, Аїд, Гефест?

На священній горі, згідно міфів, знаходились палац Зевса і палати інших богів, але не всіх. Другий брат Зевса, Аїд – у підземному царстві, а Гефеста всемогутня Гера, його мати, скинула з Олімпу вниз, коли побачила, що він народився хворобливим і некрасивим

Ведуча:Журі, будь ласка, оголосіть результати трьох турів.

(Оголошується результат)

                                         5 тур  Музичне мистецтво

  1. Як одним словом називають клавіші білого та чорного кольору у клавішних інструментах? Клавіатура
  2.  Як називають співвідношення звуків за їх тривалістю? - Ритм
  3. Як називають ансамбль із двох виконавців? - Дует
  4. Кому з «королів поп-музики» в 2002 році за заслуги перед поп-музикою було присуджено звання «Зірка століття»? - Майклу  Джексону
  5. У кого з  усесвітньо відомих композиторів було 11 синів та 9 дочок? - У Йоганна Себастьяна Баха.
  6. Найменша складова музичного твору.  (Нота)

Ведуча:Журі, будь ласка, оголосіть результати трьох турів.

  1. (Оголошується результат)

 

 

6 тур «Казковий»

Ведуча:І останній 4 тур «Казковий». Я маю шість казок, необхідно відгадати їх назви. В мене є чотири підказки, за якими ви повинні відгадати назву казки. Якщо ви відгадали з першої підказки – отримуєте 5 балів, використали другу підказку – 4 бали, третю – 3 бали, четверту – 2 бали.

Казка перша

  • Багатодітна мати проводить дітям елементарний інструктаж з техніки безпеки.
  • Антигерой удосконалює свою акторську майстерність, але поки що безрезультатно.
  • Мати проводить повторний інструктаж. Майже пластична операція допомагає антигерою досягти мети.
  • Антигерой гине жорстокою смертю. Родина возз’єднується.

         Вовк і семеро козенят

Казка друга

  • Ця історія не сталася б, якби доросла людина не загубила елемент одягу.
  • Загублений предмет швидко знайшов нового господаря, але залишився на місці.
  • Далі відбуваються дива взаєморозуміння, взаємодопомоги та спілкування.
  • Військо тварин перетворило загублену річ на гуртожиток.

         Рукавичка

 

Казка третя

  • Герої, які не мають між собою нічого спільного, потоваришували.
  • Щире ставлення одне до одного переростає в ідею влаштувати святковий обід.
  • Далі один герой запрошує в гості іншого. Після щедрих пригощань гість залишається голодним, а хазяїн ситим.
  • З того часу і донині вони вороги.

         Лисичка та Журавель

                                                        Казка четверта

  • Все почалося тоді, коли всі продукти майже скінчилися.
  • Головний герой, подорожуючи, легко вступає в контакт з незнайомцями.
  • Веселий характер хвалька і невихованість, як не дивно, рятують його від небезпеки.
  • До загибелі призвела зіркова хвороба сольного співака. Дуже шкода, що друга особа не знає, що їжу треба ретельно пережовувати.

         Колобок

 

 

Казка п’ята

  • Наявність цього предмета ледь не призвела до конфлікту.
  • Втрата його спричинила негативні емоції у близьких людей.
  • Знесилені господарі не можуть дати собі раду.
  • На допомого прийшла тварина, яка подарувала ювелірний виріб.

         Курочка Ряба

 

Казка шоста і остання

  • Головна героїня мала велику фантазію, щоб розбагатіти.
  • Головний герой сконструював чудовий виріб.
  • Велика цікавість лісових звірів призвела до швидкого багатства.
  • А помічник, який вже став непотрібним, доти стояв на сонці, поки не розтанув.

         Солом’яний бичок

 

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ

Ведуча:Ось і вичерпались всі мої запитання. Зараз лічильна комісія підіб’є підсумки гри і оголосить нам переможця. А я задам питання всім присутнім: і командам, і вболівальникам. «В давнину, а в деяких місцях і до цього часу, під час обряду сватання дівчина, відмовляючи парубкові, підносила йому гарбуза. Що крім відмови, це мало означати? Чому з усієї городини підносили саме гарбуз?»
Відповідь: У насінні та м'якоті гарбуза містяться заспокійливі речовини.

З давніх-давен відвар гарбузового насіння та м'якоті використовувася в

народній медицині як транквілізуючий (заспокійливий) засіб. Тож дівчина, повідомляючи хлопцеві про відмову, ніби хотіла сказати йому в такий спосіб заспокійливі слова. 

Ведуча:Молодець. Приз за правильну відповідь отримує учень 7 класу….

 

Ведуча:А зараз настав час взнати, хто став переможцем у нашій грі.Журі, ви готові оголосити переможця? Будь ласка, слухаємо вас.

(Оголошується результат)

Ведуча:Отже, за результатами лічильної комісії переможцем нашої гри стала команда 7 класу.

 (поздоровлення переможців)

Ведуча:На цьому ми з вами попрощаємось. До наступних зустрічей.

 

doc
Додано
12 жовтня 2020
Переглядів
512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку