Інтелектуальна гра: Що? Де? Коли?

Про матеріал
Розширити знання учнів з предметів гуманітарного циклу. Завдання: 1. Формувати вміння інтегрувати знання з різних дисциплін 2. Розвивати слухове і зорове сприйняття, комунікативну мова учнів; 3. Виховувати інтерес до предметів гуманітарного циклу 4.Формувати особистісні якості учнів: почуття товариства, відповідальності, взаємодопомоги, вміння працювати в колективі
Перегляд файлу

 Інтелектуальна гра: Що? Де? Коли? http://cherniakhiv-gymnasium.edukit.zt.ua/files2/photogallery/1076/PB202060.JPG?size=100&height=300&width=395

Мета: 
Розширити знання учнів з предметів гуманітарного циклу.
Завдання:
1. Формувати вміння інтегрувати знання з різних дисциплін  2. Розвивати слухове і зорове сприйняття, комунікативну мова учнів; 
3. Виховувати інтерес до предметів гуманітарного циклу
4.Формувати особистісні якості учнів: почуття товариства, відповідальності, взаємодопомоги, вміння працювати в колективі

Обладнання: ігровий стіл, ігровий коло, дзига, питання в конвертах для кожного сектору, чорний ящик,  проектор

Хід гри.

2. Вот снова осень, Золота круженья,

В груди неповторимое волнение

Дожди стучат по потемневшим крышам

И щебет птиц давно уже не слышен.

Она в вуали из дождя,

Ее прихода не пропустим

И предадимся легкой грусти,

Ей объясненья не найдя 1

.-Добрый вечер, дорогие друзья!

-Добрий вечір, шановні вчителі,учні та гості гімназії!

-Сьогодні до цієї зали нас запросила  романтична загадкова непередбачувана Королева осінь

И снова осени портрет

  Природа  вешает в гостиной,

   Под звуки песни журавлиной,

    Под листьев золотистый свет…

.1. Золотая Осень, погоди немножко!

       За лес и горы ты не уходи!

       На тебе янтарные светятся сережки,

       Золотые бусы блещут на груди.

      2.Тихими шагами по шуршащим листьям

        В золотой, вечерний, предзакатный час

        Ты проходишь мимо в платье золотистом,

        Золотой улыбкой озаряя нас.

2. …Оглянитесь…, на гибких ветвях человеческих жизней есть также листья. Это листья любви, листья верности, добра и страха.

1.Листьев добра – их больше всего.

2.Нежные листья любви и  листья страха – они обычно  растут где-то  внизу, их мало.

1.Листья верности, может быть не самые красивые, но наверняка самые необходимые….

2.Есть листья, которые не похожи на другие, они встречаются редко,

и  их надо особенно беречь.

1.Рано чи пізно в житті кожної людини приходить осінь і з гілля ,що згинається від колючого вітру облітає листя, вистилаючи на землі килим 

2.І дуже важливо, щоб візерунки  цього килима були чистими світлими, яскравими

1.І тоді осінь для вас буде порою радості  щастя і кохання.

2.Осінь — це любовна пора. Чому? Тому що, саме восени, розумієш, що відпускати людину не хочеться, адже попереду холодна зима. Хто буде зігрівати твої льодяні руки теплим серцем, як не він?

1.Ось уже вкотре  в нашій гімназії саме восени проводиться декада гуманітарних наук  і сьогодні на її завершення  дозвольте сказати
Разом.Ми раді вітати вас в нашому елітарному  клубі  «Що?ДЕ?Коли?»

2.Проти команди вчителів грають 2 команди знатоків 9,10,11 класів.

1.Шановні члени клубу і глядачі!Під час гри ви повинні уважно стежити  за ходом  обговорення і в кінці гри визначити кращого гравця.

2. Ми сподіваємось,що вам буде цікаво і ви гарно проведете час. Отже,, ми  розпочинаємо, будьте уважними, слухайте всі запитання та намагайтеся давати правильні відповіді. Бажаємо вам удачі і сподіваємось на вашу активну участь.

 1.Працюйте згуртовано, шукайте спільне рішення , це допоможе вам здобути перемогу! http://cherniakhiv-gymnasium.edukit.zt.ua/files2/photogallery/1076/PB202061.JPG?size=100&height=300&width=395

 2.Пам ятайте яка б команда не перемогла, найголовнішим переможцем звичайно буде «Дружба».

1.За ігровий стіл запрошуються  : 1 уч 9-а класу   2.уч 9-б класу 3. уч 10-а кл 4 уч 10 –б кл 5.Уч 11-а кл

6. Уч 11-б кл  7 .уч 11 в кл  

  1.Давайте краще познайомимося з гравцями.(задають запитання кожному гравцю)

1. Що для вас читання книг?

 2. Назвіть 2 книги,які б ви подарували своєму другові?

3 На героя якого твору ви хотіли б бути схожою?

4 Ваш улюблений предмет7

5. З усіх шкільних предметів  на яке б місце ви б поставили літературу (укр. чи зарубіжну)?

6.Продовжіть речення :»Хороша книга- це…»

7.Уяви ,що тобі випала можливість поїхати  в Англію.Що найперше ти би відвідав?

Як бачимо з бліц –опитування наші гравці достойні  суперники команді вчителів

2.Дозвольте познайомити з умовами гри .На ігровому полі ви бачите конверти  з номерами різного . кольору .  кожен колір  означає питання того чи іншого предмету :так червоний колір – зарубіжна література;зелений –англійська мова;синій –українська література; жовтий –українська мова; коричневий-російська мова;фіолетовий –сектор бліц  за 1 хв ви повинні відповісти на 4  запитання  відповідно 4 предметів

1. Гра з кожною командою проводиться в 5 раундів , в разі правильної відповіді бал отримують затоки, неправильна відповідь зараховується на рахунок вчителів

2.Один раз за гру команда може взяти підтримку залу .

(МУЗЫКА)
Оголошуємо  перший раунд

 Сектор № .Своє запитання задає   ………..

Сектор № Запитання від….

http://cherniakhiv-gymnasium.edukit.zt.ua/files2/photogallery/1076/PB202070.JPG?size=100&height=300&width=395

 1.Одна з вічних  і прекрасних тем  світового мистецтва –природа Немає жодного відомого поета чи художника чи композитора, душа якого не відгукнулася б на її красу. Всі пори року пройдуть перед очима в поезії Олександра Пушкіна, Сергія Єсєніна:

2.Гете і Адама Міцкевича

1. Ліни Костенко і Лесі Українки.

2.А ще в полотнах Левітана, Полєнова, Шишкіна

1.Музиці Петра Чайковського і Олександра Догі

2.«В ней есть душа, в ней есть свобода», - так сказав про природу великий поет Гете

1. В ній невичерпне джерело натхнення для поетів, художників композиторів і, можливо, для нас з вами. Потрібно лише вслухатися і вдивитися.

2.Саме до цього закликає нас учениця 11 – класу Москаленко Василина

(В.Маяковский «Послушайте»)

А ми продовжуємо гру .Раунд №3

Сектор № .

Своє запитання задає   ………..

Сектор №

Запитання від…….

1.Дамо час для відпочинку нашим гравцям

2. І пропонуємо  пограти  глядачам .Запрошуємо вас взяти участь в музичному конкурсі «Веселий переспів»

Следующий номер – одно удовольствие,

 Кто ж не захочет спеть в микрофон?

 В зале сейчас мы попросим спокойствия,

  Вы не мешайте взять верный им тон. (проводиться гра між глядачами)

1.Ми сподіваємося ,що наші гравці  допоможуть розвіяти нам осінню нудьгу своєю гарною грою  Раунд 5

Сектор № .

Своє запитання задає   ………..

Сектор №

Запитання від

1.Що ж перша команда закінчує гру з рахунком    

2.А ми запрошуємо заняти місця гравців другої  команди

1 За ігровий стіл запрошуються  : 1 уч 9-а класу     2.уч 9-б класу 3. уч 10-а кл  4 уч 10 –б кл

5.Уч 11-а кл  6. Уч 11-б кл  7 .уч 11 в кл  

 

 2.Давайте познайомимося (запитання для гравців)

1 .Уявімо ,що книгам загрожує потоп. Є можливість  урятувати  лише декілька книг. Які  це книги були б ?

2Чи є книги ,які ти перечитувала декілька разів?

3 Поясніть вислів : «Багато читати- багато знати»

4 Якого б літ героя ти взяв би собі за друга?

5.З ким із письменників ти хотів би зустрітися?

6. У світ якого літ твору ти хотів би переміститися?

7.З усіх шкільних предметів  на яке б місце ти поставив анг. мову,?

2.Ось і познайомилися. Можемо починати гру

Раунд 1

Сектор № .

Своє запитання задає   ………..

Сектор №

Запитання від…

1.Когда  напевает закат в реке,

И сосны вздыхают, и шепчут кусты,

Кто землю поймет на родном языке?

Кто, если не ты?

 Запрошуємо учнів                

Раунд 1

Сектор № .

Своє запитання задає   ………..

Сектор №

Запитання від

2.Осень. Сказочный чертог,
Всем открытый для обзора.
Просеки лесных дорог,
Заглядевшихся в озёра.

1.Как на выставке картин:
Залы, залы, залы, залы
Вязов, ясеней, осинhttp://cherniakhiv-gymnasium.edukit.zt.ua/files2/photogallery/1076/PB202080(1).JPG?size=100&height=300&width=395
В позолоте небывалой.

2.І знову гра з глядачами

  1.У явіть собі  ситуацію , що ви 3 дні підряд запізнюєтесь до школи . класний керівник просить написати пояснювальну на імя директора про причину  спізнень

2.Ваше завдання  : придумати найсмішнішу, фантастичну пояснювальну, в  якій звинувачується осінь.(зачитують кілька пояснювальних)

1Чудово ,  ваш гумор і фантазію оцінять наші шановні гравці

 А ми продовжуємо  Раунд 1

Сектор № .Своє запитання задає   ………..

Сектор № Запитання від

.2.Осенние мелодии…

       Они везде мне слышатся.

        Своею тихой прелестью

        Меня к себе манят.

        Под дивную мелодию

        Легко, привольно дышится.

        И это все навеял мне красавец-листопад.

(Звучить пісня

Раунд 1 Сектор № .Своє запитання задає   ……….

Сектор №   Запитання від

1. Ми знаємо ,що кожен учень  школи хотів би побільше дізнатися про своїх вчителів. Зараз ваші бажання здійсняться

 2.Шановні вчителі!Пропонуємо вам прийняти участьу грі.  Ми будемо задавати вам запитання ,а ви будете відповідати ,витягуючи відповідь  з капелюха .  Почали?(грає  тихонько музика)

Проводиться гра(питання додаються)

1. Спасибі  за участь , шановні наші вчителя.

http://www.s-b-s.su/content/sbs/pics/sections/filosofiya---aspirantura1112.jpg2 Час підвести підсумки   Слово надається …..       Ми дякуємо  учасникам гри , глядачам за приємні хвилини спілкування з вами та її величністю книгою!

1.До нових зустрічей!

2.До побачення!

 

Додаток

Жартівливі питання для класних керівників
1. Приховуєте Ви від сім'ї свої «ліві» заробітки?
2. Чи правда, що класне керівництво – Ваше хобі?
3. Кажуть, що Ви заробляєте на життя перевіркою зошитів. Це так?
4. Чи Правда, що Ви на перервах ховаєтеся від дітей під партою?
5. Чи Часто вам доводиться міняти зовнішність , ховаючись від директора школи?
6. Хотіли б Ви посидіти в директорському кріслі?
7. Чи Правда, що вечорами Ви на самоті танцюєте ламбаду?
8. Чи Правда, що Ви таємний агент китайської розвідки?
9. Чи Правда, що Ви вмієте одночасно ворушити вухами, носом і бровами?
10. Кажуть, що Ви пишете дисертацію на тему «Проблеми використання стільникових телефонів у процесі здачі іспитів?
1.1 Кажуть, що у Вас алергія на грошові купюри. Це так?
12. Кажуть, що Ви продаєте на ринку картоплю склянками. Це правда?
13. Чи Правда, що Ви боїтеся шкільного дзвінка?
14. Кажуть, що Ви часто літали у сні і стали льотчиком 1-го класу. Це так?
15. Кажуть, що Ви дуже добрий і ввічливий людина, особливо, якщо Вам...   на ногу опустити гирю. Це правда?
16. Ви вірите, що всі люди походять від мавп, а особисто ви – інопланетянин?
Відповіді
1.Так, я ще вишиваю хрестиком.
2 Я про це пишу книгу.
3 Все це підступи наших ворогів.
4 Я вам відповім, а мене за це посадять.
5 Ну, може бути у людини, хоча б один недолік!
6 Тільки за великі гроші
7  Зустрінемося через півгодини за кутом і обговоримо це.
8 Військові таємниці видаю тільки в полоні
9 Тільки після третьої чарки
10Коли я вип'ю, я багато чого можу
11Я взагалі унікум 12 Мама забороняє мені це робити
13 І це ви про мене знаєте?
1 4 А хіба по мені не видно?
15 Так розпорядилася доля
  16 Нічого не поробиш, такий вже я людина
17 Такі питання потрібно ставити ввечері за чашкою чаю
18 У моєму житті ще стільки цікавого
19 Мені соромно, але це так
20Це просто гени в мені пустують
21 Якщо б це було так, я б зараз з вами не розмовляла
23 Запитайте у сусіда зліва, він розумніший
24  Щоб відповісти на ваше запитання, потрібно хоча б знати алфавіт
25 Заради цього і живу
26 За гроші я можу все
27 Це відбувається якось само собою
28 Тільки на прохання друзів
29 Це моя таємна пристрасть
30 Скільки вам заплатити, щоб ви від мене відстали?

 

Частівки для конкурсу  «Веселий переспів»

 1.Ох, деревья пожелтели,
На ветру качаются.
Ох, каникулы всегда
Быстро так кончаются!

2.Ох, художница ты, Осень,
Научи так рисовать.
Я тогда в твоей работе
Тебе буду помогать!
 3.Тучка глупая не знала,
Что уж осень здесь настала.
Огневой лесной наряд
Ливнем тушит час подряд.
 4.Осень щедрая такая
Всех одарит за труды.
Мы на праздник Урожая
Принесли ее плоды.
 5.Мы пололи сорняки,
Не боясь колючек.
Среди нас, поверьте, нет
Нежных белоручек.

 7У меня фигурка тонка
И высокий каблучок.
Я не буду есть котлеты,
Мне пожарьте кабачок! 

8.Я секрет румян достала
У прабабки Фёклы -
Лучше всех румян заморских
Сок от нашей свеклы!

9..Осень в окна постучала
Холодком повеяла,
Лужи льдинкой затянула
И тоску навеяла!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 січня 2020
Переглядів
790
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку