Інтелектуальна гра з англійської мови
"Who is upper / Хто зверху?"
Мета: розвивати вміння здобувачів вищої освіти використовувати здобуті теоретичні знання на практиці, їх пізнавальні інтереси, здібності до вивчення англійської мови, творчу активність, вміння швидко та раціонально приймати рішення, логічно мислити, працювати в команді.
Обладнання: завдання для проведення змагань, ілюстративний матеріал, слайди , записи саундтреків до гри, ноутбук, екран, проектор.
Пояснення: У грі беруть участь дві команди — команда хлопців та команда дівчат. Кожна команда складається з чотирьох основних учасників та двох запасних. Змагання команд ділиться на вісім раундів, що складаються з різних конкурсів. Переможець визначається журі після 8 раунду.
Хід гри
Ведуча. Доброго дня! Ми вітаємо Вас на інтелектуальній грі «Who is upper / Хто зверху?»!
Хто розумніший – чоловіки чи жінки? Тисячі років людство шукає відповідь на це філософське питання. Тож сьогодні ми маємо можливість переконатися в тому, хто все ж таки is the cleverest – найрозумніші серед наших двох команд – дівчат, які, крім того, є ще й найчарівнішою половиною людства, й команди хлопців – його наймужнішої половини. Капітанами команд є…
Вітаємо команди оплесками!
Кожна команда має відповідно своїх уболівальників і від того, наскільки якісно вони робитимуть свою справу, залежатимуть бали команд у фіналі! За активність протягом гри уболівальники принесуть своїй команді 1 бал у фіналі, а це може дуже змінити результат гри. Уболівальники команди дівчат присутні в залі? А уболівальники команди хлопців?
Ми дуже раді, що у команд така сильна, надійна підтримка! Так, суперники гідні поваги. Але у нас є ще судді цієї неперевершеної гри… Але ж вони – жінки, зауважить зараз команда хлопців зі своїми уболівальниками. Тому, звертаючись до нашої суддівської команди, я прошу їх сьогодні взяти собі імена – пані Справедливість, пані Об'єктивність, пані Непідкупність! Ваші оплески суддівській команді!
Отже, за суддями – об’єктивність, за командами – цікавий двобій ерудованості, логіки, інтелекту. І нехай переможуть найсильніші!
Тема спілкування сьогоднішньої гри є «Студент і його оточення». Ми говоритимемо про вас, ваші родини, домівку, вашу зовнішність і характер, ваших друзів, знайомих, улюблених героїв, ваші інтереси, захоплення, неодмінно використовуючи для цього правила побудови англійських речень згідно з граматичними вимогами.
На шляху до перемоги на команди чекають завдання 8 раундів. Оцінювання кожного конкурсу різне, тому я додатково говоритиму про кількість балів, яку можна отримати, безпосередньо під час виконання завдань. Але команда-переможець у кожному конкурсі може поповнити свою скарбничку ще на два бали, якщо зможе відповісти на бонусне запитання команди, яка програла. Або ж навпаки, втратити 2 бали, не давши відповіді на бонусне запитання. Всі раунди, крім першого, розпочинає команда-переможець. Команда обирає 1-го з учасників команди суперників для виконання певного завдання, якщо воно не виконується колективно. Запасні гравці можуть замінити основних перед початком нового раунду, якщо цього побажає команда.
А хто ж починає перший раунд? Для цього ми влаштуємо «дивоглядки». Просимо капітанів команд на центр зали. Той, хто першим моргне – починає гру! Правила гри зрозумілі? Починаємо!
Отже, першою гру починає команда…Перший раунд має назву «Acquaintance / Знайомство».
Раунд 1
Завдання для учасників – привітатися англійською мовою і коротко презентувати себе .
(Учасники гри виконують завдання)
Просимо журі оцінити і прокоментувати результати раунду «Acquaintance / Знайомство». А моя помічниця одразу внесе перші зароблені бали в рейтингову таблицю. Оплески переможцям першого раунду. І продовжуємо!
Раунд 2
Наступний раунд має назву «Find the words /Знайди слова»
Ваше завдання – знайти слова серед різних літер у таблицях і перекласти їх, причому команда хлопців відшукує слова, у таблиці з синіми літерами, що стосуються зовнішності людини, адже вони завжди звертають увагу на жіночу вроду, а команда дівчат, як берегині домашнього вогнища, відшукають слова, пов’язані з домівкою, будинком у таблиці з рожевими літерами.
Звертаю увагу учасників, що всі слова мають 3-4 літери, розташовуються в горизонтальному і вертикальному положенні, а не по діагоналі. Ваші уболівальники мають право допомогти вам під час читання та перекладу знайдених слів, якщо у вас виникнуть труднощі! Тому, уболівальникам теж слід бути уважними! Для виконання завдання ви маєте 120 секунд. Час пішов!
a |
a |
b |
c |
h |
i |
n |
b |
w |
h |
a |
n |
d |
e |
a |
f |
o |
o |
t |
n |
e |
c |
l |
e |
g |
n |
e |
y |
k |
v |
w |
t |
o |
c |
e |
k |
n |
e |
e |
s |
k |
z |
e |
a |
r |
w |
e |
r |
r |
k |
e |
y |
d |
o |
o |
r |
s |
o |
f |
a |
a |
o |
r |
w |
a |
l |
l |
o |
z |
o |
f |
h |
l |
a |
m |
p |
o |
l |
a |
t |
b |
e |
d |
m |
a |
l |
v |
a |
s |
e |
q |
t |
l |
y |
q |
b |
e |
d |
Час вичерпано. Заслухаємо слова. Просимо суддів виставити бали за змагання в 2 раунді. 2 правильно знайдених і перекладених слова – це 1 бал. Отже, підрахуємо, скільки балів одержали команди. Рахунок… На користь….
Команда переможених може задати команді переможців своє бонусне запитання!
Бонусні запитання:
Запитання команди хлопців
(Little – less – the least)
(It’s twenty minutes to ten)
(Ukraine proclaimed its independence on August 24, 1991)
(Yes, it is)
(Yes, they do)
(The three hundred and twenty eighth)
7. Скажіть англійською: Ця машина червона, а та – фіолетова.
(This car is red but that one is violet)
Запитання команди дівчат
(June)
(У неї ямочки на щічках)
(Sunday)
(Professional Pedagogical College of Hlukhiv National Pedagogical University named after Oleksandr Dovzhenko)
(Чисельник дробу – кількісним числівником, знаменник - порядковим)
Команда хлопців (дівчат) отримує 2 бали з рахунку суперника. І наступний раунд, який має назву «What is the text about? / Про що текст?»
Раунд 3
Шановні учасники, кого ви обираєте для виконання завдання цього раунду?
Завдання: отримавши текст, ви швидко його читаєте і показуєте своїй команді жестами про що саме в ньому йдеться. Ваша команда має зрозуміти про що текст і передати його зміст англійською мовою. Завдання має бути виконане за 120 секунд. Починаймо!
Football
Football is considered to be the most popular sport games in the world. It is my favourite game as well. Together with my dad we are fans of football. We always watch important football matches on TV. At weekends sometimes we go to our stadium to watch the games of local teams. I know that British people are ardent fans of this game. They even have some Premier League football clubs, such as Manchester United, Chelsea and Arsenal.
At the English lesson
I have English twice a week. At the English lesson we speak, read and write. We speak about different things, pupils and teachers, about lessons, animals and nature, about our friends, sports and games. We read stories about children, students, nature, life of the youth and so on. We write letters, words, sentences, exercises and dictations. I like English. I can read and write well, but I can’t speak English well yet.
Час закінчився. Завдання виконує команда… Просимо суддів виставити бали за змагання в 3 раунді. Отже, підрахуємо, яку кількість балів одержали команди. Рахунок… На користь...
Команда переможених може задати команді переможців своє бонусне запитання!
Раунд 4
Раунд 4 має назву «The eloqution of the fans / Красномовство уболівальників». На центр зали запрошуються по 1-му уболівальнику від команд. Завдання уболівальників – англійською мовою впевнити суддів, що їхня команда – найкраща! Почали!
Просимо суддів виставити бали за змагання в 4 раунді. Отже, підрахуємо, яку кількість балів одержали команди. Рахунок… На користь...
Раунд 5
Раунд 5 має назву «Who am I / Хто я?».
Шановні учасники, кого ви обираєте для виконання завдання цього раунду?
Завдання: учасник, який знаходиться за малюнком, швидко задає питання своїй команді про того, хто зображений на малюнку, причому такі запитання, на які може прозвучати відповідь «так» або «ні». Наприклад “Am I a woman?”, «Do I live in the forest?». Врешті решт гравець має відгадати хто ж зображений на малюнку. На виконання завдання дається 60 секунд. Починаймо!
Відповідь: Русалонька (Mermaid, Sea maid, Water nymph); Шрек (Shrek).
Просимо суддів виставити бали за змагання в 5 раунді. Отже, підрахуємо, яку кількість балів одержали команди. Рахунок… На користь...
Команда переможених може задати команді переможців своє бонусне запитання!
Раунд 6
Оплески переможцям, вигуки уболівальників у підтримку команд і продовжуємо нашу гру!
Раунд 6 має назву «Players in a line/ Гравці в ряд».
Завдання команді хлопців: кожна людина має певне захоплення. Яке захоплення має кожна з дівчат команди суперників вам потрібно буде відгадати. Ви маєте поставити дівчат у ряд від 1-4, відповідно до того, чим саме вони, на вашу думку, захоплюються. Отже, 1 хобі – fishing, 2 – making hair-do, 3 – painting, 4 - does not have any hobbies ( listening to music, passion for mysticism ). Які захоплення у дівчат?
Завдання команді дівчат: кожен з учасників, тобто хлопці мають відповідну дату народження. Вам потрібно буде відгадати коли ж вони народилися і поставити хлопців у ряд від 1-4, від найстаршого до наймолодшого. Дати народження: the 06th of March 2000; the 16th of April 2000; the 22 d of May 2000; the 30th of July 2000; (the 24 th of February 2000; the 07 th of October 1999). Думаємо і розставляємо хлопців у ряд.
А зараз правильні відповіді :
а) завдання для хлопців
1 хобі – fishing, це хобі Ані; 2 – making hair-do – хобі Аліни; 3 – drawing – хобі Ксенії; 4 – does not have any hobbies – Альона ( listening to music – Марина, passion for mysticism – Мілана). У вас ____ правильних відповіді;
б) завдання для дівчат
1 місце (the 06th of March 2000) мав би посісти найстарший із хлопців – Михайло;
Другим народився Олександр (the 16th of April 2000);
На 3 місці (the 22 d of May 2000) – Микола;
І наймолодший із хлопців – Володимир (the 30th of July 2000).
(the 24 th of February 2000 – Іван; the 07 th of October 1999 – Олександр).
У вас ____ правильних відповіді;
Просимо суддів виставити бали за змагання в 6 раунді. Отже, підрахуємо, яку кількість балів одержали команди. Рахунок…На користь команди....
Команда переможених може задати команді переможців своє бонусне запитання!
Раунд 7
Оплески переможцям і розпочинаємо 7 раунд, який має назву «True or False?/ Вірно чи ні?». Кожній команді по черзі ми читатимемо твердження, а члени команди повинні вирішити – правдиве воно чи ні і відповісти «True», якщо твердження вірне і «False» – не вірне. За кожне правильно вгадане твердження команда отримає 1 бал.
Твердження для команди дівчат:
Твердження для команди хлопців:
Просимо суддів виставити бали за змагання в 7 раунді. Отже, підрахуємо, яку кількість балів одержали команди. Рахунок… На користь…
Команда переможених може задати команді переможців своє бонусне запитання!
Раунд 8
Фінальний раунд – 8, має назву “The battle of captains/ Битва капітанів”.
На середину зали запрошуємо капітанів команд. Ваше завдання – з’їсти половинку лимона якнайшвидше і з порожнім ротом сказати англійською «Життя – солодке!». Ви маєте 30 секунд для виконання цього завдання. Готові? Починаймо. А нам залишається лише вболівати за капітанів.
Отже, додаткові бали своїй команді приносить… Просимо суддів виставити оцінки за битву капітанів.
А так як це був фінальний раунд, то просимо їх також, підрахувати результати всієї гри і оголосити переможця. А для всіх присутніх – музична пауза. Ваші оплески, друзі!
Пані Справедливість, Вам слово!
Суддя: перемогу сьогодні святкують ...
А я хочу додати, що сьогодні перемогли знання. Ми побачили, що знання нам потрібні завжди і всюди – чи то ми хлопці, чи дівчата. А знання з англійської мови в наш час потрібні кожній людині, незважаючи на її стать, адже це – запорука розвитку суспільства. Ця мова необхідна нам в подорожах і розвагах, в комп'ютерних технологіях, в медичних і фармацевтичних областях і т.д. Ринок вивчення англійської мови благополучно процвітає. Як мені здається, найважливіше, що стає доступним, завдяки вивченню цієї всесвітньо поширеної мови, це можливості створення гарної кар'єри і особистісне зростання. Успіхів усім у вивченні англійської мови!
Дякуємо за увагу! На все добре!
Результати виконання завдань
№ раунду |
Кількість балів |
Команда дівчат |
Команда хлопців |
1 |
4 |
|
|
2 |
10 |
|
|
Бонусне запитання |
2 |
|
|
Сума балів |
////// |
|
|
3 |
5 |
|
|
Бонусне запитання |
2 |
|
|
Сума балів |
///////// |
|
|
4 |
5 |
|
|
5 |
10 |
|
|
Бонусне запитання |
2 |
|
|
Сума балів |
/////// |
|
|
6 |
4 |
|
|
Бонусне запитання |
2 |
|
|
Сума балів |
//////// |
|
|
7 |
10 |
|
|
Бонусне запитання |
2 |
|
|
Сума балів |
////// |
|
|
8 |
5 |
|
|
Сума балів |
////// |
|
|
Завдання для раунду «Find the words /Знайди слова»
Тема «Зовнішність»
a |
a |
b |
c |
h |
i |
n |
|||||||
b |
w |
h |
a |
n |
d |
e |
|||||||
a |
f |
o |
o |
t |
n |
e |
|||||||
c |
l |
e |
g |
n |
e |
y |
|||||||
k |
v |
w |
t |
o |
c |
e |
|||||||
k |
n |
e |
e |
s |
k |
z |
|||||||
e |
a |
r |
w |
e |
r |
r |
|||||||
№з/п |
Слово |
Переклад |
№з/п |
Слово |
Переклад |
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
Завдання для раунду «Find the words /Знайди слова»
Тема «Будинок»
k |
e |
y |
d |
o |
o |
r |
s |
o |
f |
a |
a |
o |
r |
w |
a |
l |
l |
o |
z |
o |
f |
h |
l |
a |
m |
p |
o |
l |
a |
t |
b |
e |
d |
m |
a |
l |
v |
a |
s |
e |
q |
t |
l |
y |
q |
b |
e |
d |
№з/п |
Слово |
Переклад |
№з/п |
Слово |
Переклад |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|