Інтелектуальна гра "Зоряний час"

Про матеріал

Мета:

v розширити та закріпити знання з всесвітньої історії, готувати учнів до зовнішнього незалежного оцінювання;

v розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки, використовуючи ігрові форми;

v виховувати інтерес до новітньої історії людства.

Дана тема стосується одного з найтрагічніших періодів історії – ХХ століття. Та діти повинні знати історію хоча б для того, щоб не повторювати тих трагічних помилок, що вже були допущені раніше, минулими поколіннями.

Перегляд файлу

10 клас. Всесвітня історія.                                            ……………………………

 

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА «ЗОРЯНИЙ ЧАС»

 

Тема: «Тоталітаризм. Фашизм. Нацистська диктатура».

Мета:

  • розширити та закріпити знання з всесвітньої історії, готувати учнів до зовнішнього незалежного оцінювання;
  • розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки, використовуючи ігрові форми;
  • виховувати інтерес до новітньої історії людства.

Обладнання:

  • ромби, трикутники, зірочки, тощо;
  • картки з цифрами, для позначення номера відповіді;
  • таблички з написами слів для учасників гри.

Умови гри.

Участь приймають 4–5 учнів. Вони відповідають на запропоновані ведучим запитання.

Ще до початку гри учасники отримують таблички з номерами від «1» до «4» і відповідаючи, підіймають таблички з номером «правильної», на їхню думку, відповіді. З метою економії часу заздалегідь формується журі гри.

За кожну правильну відповідь гравці отримують ромби, зірочки, тощо.

Ведучий: Доброго дня! Вітаємо Вас на інтелектуальній грі «Зоряний час». На цій грі ми визначимо кращого знавця історії ХХ століття. Тема сьогоднішнього  змагання «Тоталітаризм. Фашизм. Нацистська диктатура». Вона стосується одного з найтрагічніших періодів історії – ХХ століття. Та ми повинні знати історію хоча б для того, щоб не повторювати тих трагічних помилок, що вже були допущені раніше минулими поколіннями.

Давайте привітаємо оплесками наших учасників!... Шановні гравці прошу Вас по черзі представитись і назвати своїх уболівальників….

Отже… я оголошую Перший тур.

Запитання для учасників:

 1. Розрізняють ......... основні види тоталітарних режимів:

1) два; 2) три; 3) чотири; 4) п’ять.

 2. Італійський різновид тоталітаризму має назву ...

1) теократія; 2) нацизм; 3) дуалізм; 4) фашизм.

 3. Вождем тоталітаризм режиму в СРСР був:

1) Каганович; 2) Берія ; 3) Сталін; 4) Ленін.

 4. Невідмінною рисою усіх без винятку тоталітарних режимів є:

1) мавзолей;   2) культ особи;   3) свобода слова;   4) свастика.

 5. В усіх тоталітарних країнах І пол. XX століття відбувалась …….... господарства:

1) ліквідація;   2) націоналізація;   3) денаціоналізація;   4) структуризація.

 6. Лідером італійських фашистів був:

1) А. Гітлер;   2) Й. Сталін;   3) Д. Джолітті;   4) Б. Муссоліні.

 7. У СРСР з метою заміни ринкових важелів регулювання економіки більшовики розробили і запровадили систему ………………….. планів:

1) чотирирічних;   2) восьмирічних;   3) п’ятирічних;   4) трирічних.

Ведучий: Дякую поважному журі за роботу. А ми продовжуємо гру і починаємо Другий тур.

Наступним завданням для учнів є складання найбільшої кількості слів і найдовшого слова із букв словосполучення «НАЦИСТСЬКА ДИКТАТУРА».

Ведучий: За підрахунками авторитетного журі після двох турів найбільшу кількість зірочок, трикутників... тощо має  …………………… І під Ваші оплески, я розпочинаю Третій тур !

Запитання для учасників:

1. Створені італійськими фашистами бойові групи, отримали назву .............

1) «Велика Італія»;   2) сквадри;   3) «народна міліція»;   4) «Фіат».

2. Італійський король призначив Б. Муссоліні прем’єр-міністром .............. :

1) 27.10.1922 р.;   2) 29.10.1921 р.;   3) 29.10.1922 р.;   4) 28.10.1921 р.

3. До …….. року уряд Італії був коаліційним:

1) 1922 р.;   2) 1928 р.;   3) 1932 р.;   4) 1934 р.

4. Хартію праці (Закон про профспілки) було прийнято в Італії:

1) 1922 р.;   2) 1928 р.;   3) 1932 р.;   4) 1927 р.

5. У........ році фашисти Італії запровадили новий виборчий закон:

1) 1929 р.;   2) 1928 р.;   3) 1926 р.;   4) 1927 р.

Ведучий: Дорогі учасники, гості! За правилами нашої гри після Третього туру вибуває учень, який має найменшу кількість трикутників, зірочок, тощо. ………

Для учасників, що залишились ми продовжуємо гру. Починаємо Четвертий тур.

Запитання для учасників:

1. Адольф Гітлер вступив до Німецької робітничої партії у ........... році:

1) 1929 р.;   2) 1919 р.;   3) 1924 р.;   4) 1921 р.

2. А. Гітлер у 1924 році під час ув’язнення за участь у «пивному заколоті» написав книгу під назвою:

1) «1929 рік»;   2) «Чорносорочники»;

                                 3) «Моя боротьба»;  4) «Фюрер Третього Рейху».

3. У 1924 році уніформою НСДАП стали .................... сорочки:

1) коричневі;   2) чорні;   3) білі;   4) червоні.

4. Створені у 20-х роках XX ст. прихильниками А. Гітлера громадські організації мали назви:

1) «Учительська ліга», «Нацистська студентська ліга»;  2) «Жіноча ліга»;

              3) «Офіцерська ліга»; 4) всі 3 варіанти відповіді.

5. Німецькі профспілки розпущено, заборонено всі політичні партії, крім НСДАП у …….. році:

1) 1932 р.;   2) 1933 р.;   3) 1929 р.;   4) 1934 р.

6. Олімпійські ігри в Берліні відбулись в серпні ........ року:

1) 1939 р.;   2) 1929 р.;   3) 1926 р.;   4) 1936 р.

Ведучий: Друзі! От і позаду чотири тури змагань. Два учні, які мають найбільшу кількість трикутників, зірочок, тощо, приймають участь у фінальному турі. Привітаємо оплесками наших фіналістів: ………….... та ……………………… .

Пятий фінальний тур.

Завдання для учасників:

Гравці отримують завдання записати найбільшу кількість прізвищ лідерів фашистської Італії та нацистської Німеччини. Перемагає той, кому це вдасться.

 

 

 

docx
Додано
23 листопада 2018
Переглядів
900
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку