Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу «Передумови Першої світової війни. Війна та революції»

Про матеріал

Узагальнити та систематизувати матеріал, вивчений з даної теми; повторити основні події Першої світової війни; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, робити висновки та узагальнення, вміти виділяти головне і другорядне, працювати з історичними термінами та поняттями; виховувати в учнів зацікавленість історією та повагу до історичного минулого країн світу.

Перегляд файлу

                                                                                  Урок № 5                  Всесвітня історія 10 клас 

 

Тема:Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу «Передумови Першої світової війни. Війна та революції»

Мета: Мета: узагальнити та систематизувати матеріал, вивчений з даної теми; повторити основні події Першої світової війни; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, робити висновки та узагальнення, вміти виділяти головне і другорядне, працювати з історичними термінами та поняттями; виховувати в учнів зацікавленість історією та повагу  до  історичного  минулого країн світу.

Обладнання: картки з тестовими завданнями.

Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань

Хід уроку

І. Організаційний момент

Учитель повідомляє тему та мету уроку. Роз’яснює умови виконання роботи. Відповідає на запитання, які виникли в учнів стосовно правил виконання роботи.

ІІ.Виконання завдань

Учні отримують картки із завданнями.

1) А;  2) В; 3) В; 4) Б; 5) В; 6) А .

7) Геноцид – дії або злочин спрямований на цілковите,або часткове винищення певної етнічної,релігійної чи расової спільноти.

8) Цар Микола ІІ.

9) Григорій Коссак.

10) Відповідь: 1 — А; 2 — В; 3-Д;  4 — Б; 5 — В.

11) Відповідь: б, д, а, г, е, в, є, ж

ІІІ. Домашнє завдання

  Повторити  § 1-§3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу «Україна в роки Першої світової війни»

І рівень (0,5 бала)

1. Яка подія стала приводом до початку I світової війни:

а) вбивство ерцгерцога Австро-Угорщини Франца-Фердинанда;

б) оголошення Росією мобілізації після початку австро-сербського конфлікту;

в) відмова Бельгії пропустити німецькі війська через свою територію до Франції.

2. Коли відбулась битва  на р. Марна:

а) 5-15 жовтня 1914 р.;  б) 3-12 вересня 1914 р.;   в) 5-12 вересня 1914 р.

3. Назвіть ім'я німецького кайзера в роки I світової війни:

а) Франц-Йосип ; б) Вільгельм I ; в) Вільгельм II.

4. Назвіть найбільшу морську битву в роки I світової війни:

а) Дарданельська ; б) Ютландська ; в) Гібралтарська .

5. Коли відбулась битва під Верденом:

а) січень-листопад 1915 р.; б) квітень-грудень 1917 р.; в) лютий-грудень 1916 р.

6. Як називався план війни Німеччини з Францією та Росією:

а) Шліффена ; б) Мольтке ; в) Ренненкампфа .

ІІ рівень (1 бал)

7. Дайте визначення термінів:

Геноцид — це ___________________________________________________

8. Про кого із діячів йдеться у даному тексті?

Був заарештований Тимчасовим урядом і вивезений зі столиці. У 1918 р. в м. Єкатеринбург, за рішенням Уральської місцевої ради він був розстріляний разом з сім’єю.

9.Хто зображений на малюнку?                                       

 

                                                  ІІІ рівень (1,5 бала)

10. Установіть відповідність між діячами та подіями, з ними пов’язаними.

1 ) О. Керенський

А) Діяльність Тимчасового уряду

2) Гаврило Принцип

Б) автор жахливих отруйних речовин

3) Л.  Корнілов

В) Політичний  і  військовий  діяч, що  сприяв  провалові  плану Шліффена,

4) Фріц Хабер

Г) член «Молодої Боснії»

5) Альберт І.

Д) генерал, здійснив спробу військового перевороту з метою встановлення військової диктатури

 

1-     2-     3-     4-

11.  Поставте події в хронологічній послідовності: а -Горліцька операція; б- битва на р. Марна ; в-  вступ у війну США; г- вступ у війну Італії; д-газова атака німецького командування під м. Іпр; е- збройне повстання в Петрограді; є-  підписання мирного договору між Росією та Німеччиною і її союзниками; ж -вихід Росії з війни ; з-підписання Комп’єнського перемир’я.

                                              IV рівень (3 бала)

12. Визначте причини зростання впливу більшовиків восени 1917 р. Чому виявився вплив революції в Росії на перебіг Першої світової війни?

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний рівень) 10 клас (Полянський П.Б.)
Додано
27 листопада 2018
Переглядів
3211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку