19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Урок "Франція у міжвоєнний період"

Про матеріал

Тема. Франція

Мета: сформулювати в учнів уявлення про Францію після Першої світової війни; створити умови для розуміння причин та наслідків політичних криз у Франції; проаналізувати передумови світової економічної кризи; описати політику «уряду національного порозуміння» у Франції; розглянути реформи, які проводили французькі уряди; охарактеризувати діяльність уряду «Картелю лівих» сил та коаліції «Національна єдність»; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження; удосконалювати вміння працювати з історичним матеріалом.

Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:

  • -називати дати, пов'язані з темою уроку;
  • -пояснювати причини та наслідки політичних криз у Франції;
  • -аналізувати передумови світової економічної кризи;
  • -описувати політику «уряду національного порозуміння» у Франції;
  • -характеризувати реформи, які проводили французькі уряди; діяльність уряду «Картелю лівих» сил та коаліції «Національна єдність».

Тип уроку: комбінований.

Перегляд файлу

Конспект уроку

з всесвітньої історії

для 10-го класу

Підготувала учитель історії

КЗ «Першотравнева ЗОШ І-ІІІ ст.»

 Вистороп Тетяна Василівна

Тема. Франція

Мета: сформулювати в учнів уявлення про Францію після Першої світової війни; створити умови для розуміння причин та наслідків політичних криз у Франції; проаналізувати передумови світової економічної кризи; описати  політику «уряду національного порозуміння» у Франції; розглянути реформи, які проводили французькі уряди; охарактеризувати діяльність уряду «Картелю лівих» сил та коаліції «Національна єдність»; розвивати увагу, пам'ять, мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження; удосконалювати вміння працювати з історичним матеріалом.

Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:

  •                називати дати, пов’язані з темою уроку;
  •                пояснювати причини та наслідки політичних криз у Франції;
  •                аналізувати передумови світової економічної кризи;
  •                описувати  політику «уряду національного порозуміння» у Франції;
  •                характеризувати реформи, які проводили французькі уряди; діяльність уряду «Картелю лівих» сил та коаліції «Національна єдність».

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: підручник, роздатковий матеріал.

Хід уроку

  1. Організаційна частина.
  2. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань.
  1. Тестування у форматі «Так – ні».
  1. У Першій світовій війні Велика Британія втратила понад 1 млн осіб. –
  2. Лібералів у 1918 р. очолював Девід Ллойд Джордж. +
  3. Напередодні виборів 1918 р. виборче право отримали всі чоловіки віком від 19 років. –
  4. Було запроваджено обов’язкове навчання дітей до 14 років. +
  5. Уряд Д. Ллойд Джорджа у грудні 1921 р. підписав угоду про створення незалежної ірландської держави. +
  6. У 1921 р. уряд консерваторів очолив Стенлі Болдуїн. –
  7. Перший в історії країни лейбористський уряд сформував Джеймс Рамсей Макдональд. +
  8. В жовтні 1924 р. перемогу на виборах отримали консерватори. +
  9. Протягом 1924 – 1929 рр. уряд Великої Британії очолював Стенлі Болдуїн. +
  10.                      Влітку 1926 р. розпочалося протистояння між власниками шахт та шахтарями. –
  11.                      Уряд Джеймса Рамсея Макдональда зміцнив фунт стерлінга, запровадивши його золотий стандарт. +
  12.                      Загальний страйк у Великій Британії було оголошено у червні 1927 р. –
  1. Взаємоперевірка.
  1. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
  1. Вправа «Де логіка?»
  • Проаналізуйте ряд зображень. Визначте,  яку подію вони ілюструють та пригадайте, яке відношення до них має Франція.

Картинки по запросу НімеччинаКартинки по запросу гроші пнгКартинки по запросу вугілля пнг(Рурська криза)

  • Сьогодні ми поговоримо про становище Франції у міжвоєнний період.
  1. Вивчення нового матеріалу.
  1. Робота в парах.
  • Опрацюйте текст підручника на с. 45.
  • Визначте та запишіть наслідки Першої світової війни для Франції.

Наслідки Першої світової війни для Франції

Позитивні

Негативні

  • повернення Ельзасу та Лотарингії, німецькі та турецькі колонії;
  • отримала 52 % німецьких репарацій;
  • збільшено потужність металургійної промисловості.
  • 1,4  млн вбитих, 2,8 млн поранено;
  • Значна частина капіталовкладень втрачена в Росії;
  • Перетворена на країну-божника;
  • Падіння курсу франка та нестримний ріст інфляції.
  1. Коментоване читання (с. 45 – 46 підручника).
  • Зачитайте речення, які містять відповіді на запитання.
  • Хто отримав перемогу на перших післявоєнних виборах? (1919 р., «Національний блок»)
  • Які заходи передбачали боротьбу з економічною кризою?
  • Яке значення для Франції мав Рурський конфлікт?
  • Як та коли утворився «Картель лівих»? (1924 р., виходом радикалів із «Національного блоку»)
  • Які зміни у внутрішній та зовнішній політиці викликав прихід до влади Едуарда Ерріо?
  • Які події спричинили розпад «Картелю лівих»?
  • Яку політичну силу очолив Раймон Пуанкаре? («Національне єднання»)
  • Які заходи передбачала його програма?
  1. Робота в малих групах.
  • Опрацюйте текст підручника на с. 46 – 47. Виконайте завдання.

1-ша група – складіть хронологію розвитку Франції в 1930 – 1934 рр.

2-га група – складіть  3 – 4 запитання до тексту.

3-тя група – складіть план до тексту.

4-та група – випишіть 5 слів-прикметників та дієслів, що характеризують становище Франції у 1930 – 1934 рр.

  1. Робота з текстом підручника.
  • Опрацюйте текст підручника на с. 47 – 49.
  • Запишіть у зошити конспект, продовжуючи речення.
  • «Народний фронт» - це…
  • Уряд «Народного фронту» у … очолив…
  • У 133 прийнятих законах передбачалося…
  • Едуард Даладьє...
  1. Узагальнення та систематизація знань.
  1. Прийом «Фішбоун».

Проблема: «Яку роль відіграв «Народний фронт» в історії Франції?»

E:\Работа\Підготовка до уроків\10 клас\Громадянська освіта\3. Людина в соціокультурному просторі\7. Якою є сутність та особливості комунікації у житті людини та громадянина\content_0d3b171dde0332c330a478297b755fb2.png

  1. Складіть розгорнутий план на тему «Розвиток Франції в міжвоєнний період».
  1. Підсумки уроку.
  1. Прийом «Хмаринка тегів».
  • Оберіть 1-2 твердження та доповніть його.
  • На уроці я дізнався…
  • Мене здивувало…
  • Мені вже було відомо…
  • Я б хотів дізнатися більше про…
  • Мені було важко…
  • Найлегше вдалося…
  1. Інструктаж з домашнього завдання
  1. Опрацювати § 10 підручника.
  2. Скласти історичний портрет Е. Даладьє.
docx
Додано
3 січня
Переглядів
292
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку