Інтелектуальне змагання "Ми агрономи"

Про матеріал
Мета: активізувати пізнавальну діяльність здобувачів освіти; систематизувати знання з предмету «Основи агротехнології»;
Перегляд файлу

 

Казанківський професійний аграрний ліцей

 

 

 

 

 

 

                                                                                                Методична розробка                      інтелектуальна гра

                                                                                    Викладача з Основ агротехнологій

                                                                                  Агєєва Сергія Валерійовича

         

Агрономия - Земледелие

 

 

2020-2021 н.р.

 

Гра «Ми агрономи»

Мета:

  • активізувати пізнавальну діяльність здобувачів освіти;  систематизувати знання з предмету «Основи агротехнології»;
  • розвивати вміння учнів використовувати раніше набуті знання для виконання завдань конкурсу, стимулювати їх творчу активність.
  • виховувати в учнів любов до праці, любов до обраної професії та виконувати роботу якісно і в короткі терміни.      

Обладнання: Комп’ютер, проектор, стенд «комплектування МТА».

Хід гри:

Оголошення початку гри: На цій грі ви (здобувачі освіти) повинні показати себе справжніми знавцями Основ Агротехнологій, розвивати вміння, використовувати раніше набуті знання для виконання завдань конкурсу адже справжній агроном починає формуватися з дитини, стимулювати свою творчу активність та пізнавальний інтерес, проявити ерудицію.                                                                                                           

  • Бути уважними;
  • Не панікувати передчасно;
  • Боротися за кожний  тур конкурсу;
  • Працювати впевнено щоб досягнути мети;
  • Пам’ятати, ви найкращі.

Правила гри:

  • У грі беруть участь 2 команди;
  • Для оцінення гри  обирається журі, що складається з викладачів та майстрів в.н.;
  • Журі має право знімати бал за недотримання правил гри;
  • Сигналом до відповіді є  піднята рука капітана;
  • Відповідати може, будь – який учасник команди.

 

1 конкурс «Привітання»

Кожна команда повинна озвучити назву команди, та дивіз. На підготовку команді надається 1 хвилина. Максимальна кількість балів – 5.

                  1 Команда.                                                                                                                          Назва команди: «Дослідники»                                                                                               

Девіз: «За гарний урожай – Агронома поважай»

                   2 Команда.                                                                                                                                    Назва команди: «Винахідники»                                                                                                                Девіз: «Щоб лиха не знати, треба сіяти й орати»

 

2 конкурс «Розминка»

Обом командам будуть показані фото рослин бур’янів у вигляді слайдів у кількості 5 штук на одну команду. Учням потрібно озвучити одну правильну відповідь. За кожну правильну відповідь 1 бал. Максимальна кількість балів 5.

Картинки по запросу фото амброзии       Картинки по запросу лобода біла

           Амброзія полинолиста                                           Лобода діла     

Картинки по запросу заразіха        Картинки по запросу пирій

                        Заразиха                                                                  Пирій

Картинки по запросу грицики звичайні  Картинки по запросу тонконіг

         Грицики звичайні                                                 Тонконіг

Картинки по запросу щериця  Картинки по запросу Талабан польовий

                        Щириця звичайна                                            Талабан польовий

Картинки по запросу кульбаба      Картинки по запросу дурнишник

                     Кульбаба                                                Дурнишник звичайний

 

 

3 конкурс «Знайти спільне»

В даному конкурсі беруть участь всі учасники команди яким необхідно об’єднати  запропоновані зображення і зрозуміти, що в них спільнього. Кожна правильна відповідь оцінюється в 2 бали. Неповна відповідь в 1бал.

Пов’язане зображення   Результат пошуку зображень за запитом "глубокорихлітіль"

Результат пошуку зображень за запитом "дискування"     Пов’язане зображення

Види основного обробітку ґрунту.

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "с г культури"    Результат пошуку зображень за запитом "с г культури"

Результат пошуку зображень за запитом "с г культури"   Результат пошуку зображень за запитом "с г культури"

Види с/г культур.

 

Картинки по запросу мінеральні добриваПохожее изображениеРезультат пошуку зображень за запитом "добрива"Картинки по запросу рідкі добрива кас

Види добрив.

Картинки по запросу способи руху агрегатів

Способи руху агрегатів.

 

Результат пошуку зображень за запитом "види зрошення"   Результат пошуку зображень за запитом "види зрошення"

Результат пошуку зображень за запитом "види зрошення"   Результат пошуку зображень за запитом "види зрошення"

Види зрошення (поливу)

 

Результат пошуку зображень за запитом "типи грунтів"

Типи грунтів.

Пов’язане зображення

Способи сівби та садіння.

 

Пов’язане зображення   Результат пошуку зображень за запитом "коткування"

Пов’язане зображення  Результат пошуку зображень за запитом "боронування"

Догляд за посівами.

 

4 конкурс «Швидко та  правильно»

Учням представлений стенд «комплектування агрегатів». Представник від команди повинен скомплектувати 3 агрегати для роботи в полі. Правильна відповідь оцінюється в 2 бали.

1 команда                                                   2 команда

- оранка,                                                     - дискування,

- весняна культивація,                              - боронування,

- сівба соняшнику,                                    - сівба ярого ячменю,

5 конкурс «Знавець народної мудрості»

Представникам команд надаються листочки на яких вони повинні за 5 хвилин  записати народні прислів’я та приказки, які пов’язані з предметом Основи агротехнологій. За кожне прислів’я команда отримує 1 бал.

 

Ребуси для вболівальників

1. Ким ви станете після вивчення предмету Основи агротехнологій (Агроном)

2. Родючість залежить від типу (Грунт)

3. Який вид с/г робіт виконує даний агрегат (Висадження розсади овочевих культур)

4. Який вид с/г робіт виконує даний агрегат (Посів с/г культур комбінованим агрегатом)

5. Який вид с/г робіт виконує даний агрегат (Міжрядна культивація)

 

Підбиття підсумків гри:

Поки журі підраховують бали ми з вами переглянемо відеоролик

Відеоролик  для вболівальників та учасників даного заходу.

Журі називають результати проведеної гри та оголошують переможців, висловлюють свої побажання учасникам. Команда переможців отримують привітання.

 

Заключне слово вчителя:

Отже, я думаю що ми досягли нашої мети позаурочного заходу. Систематизували та поглибили наші знання з Основ Агротехнологій. Розвинули у Вас ще більше зацікавленості та бажання опановувати обрану  професію.

Дебрифінг:

  • Чи сподобався Вам позаурочний захід у формі гри.
  • Що найбільше запам’яталося і чому.
  • Чи були у Вас труднощі і як Ви їх подолали.
  • Що нового Ви дізналися під час конкурсної гри.

 

Дякую за увагу !!!

docx
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
591
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку