Інтелекнуальний конкурс «НАЙРОЗУМНІШИЙ»
2 КЛАС
Мета заходу: формувати міжпредметну та комунікативну компетентності; розвивати логічне мислення учнів, швидкість реакції; удосконалювати вміння працювати в групі, виконувати нестандартні завдання; виховувати повагу до суперників.
Обладнання: табличка «Директор банку», 3 банки з підписами назвами команд, цукерки, картки із завданнями, презентація, грамоти
Форма проведення: інтелектуальний конкурс
Хід заходу
Ведучий: Вітаємо всіх присутніх у цьому залі!
Учитель.
Людина в світ прийшла, щоб жити,
Учитись, мріяти, любить.
Щоб все на світі знати, вміти
Й добро на цій землі творить.
Для цього дітям змалку треба
Старанно вчитись, труд любить.
І прагнути вершини, неба,
Щоб славно в цьому світі жить.
Чимало треба сил, терпіння,
Зусиль, щоб досягти мети.
Бажання і душі горіння,
І крок за кроком далі йти.
Щоб знати все і все уміти,
Й не йти по світу навмання.
Вмінь за плечима не носити...
Найлегша ноша — то знання.
Людині доводиться багато вчитися і працювати, щоб чогось у житті досягти, бо без цього нічого не буде. Ніхто не може передбачити і знати наперед, що треба вміти, а що ні. Тому треба багато знати і вміти. Чим більше ти вмієш і знаєш, тим легше жити у цьому світі. Володіючи знаннями, вміннями та навичками в роботі, людина може вийти з будь-якого становища. Народна мудрість каже: «За одного вченого десять невчених дають.» І це так. Розумну, обізнану людину, котра багато вміє і знає, поважають, виявляють бажання з нею співпрацювати. Адже вона все вміє робити, ще може інших навчити й допомогти.
Ми зібралися з нагоди проведення інтелектуального конкурсу «Найрозумніший» між командами учнів 2 класів.
Сьогодні маємо можливість визначити, наскільки глибокими є знання в учнів цих класів, хто з них є найрозумнішим, найкмітливішим.
Допомагатимуть нам у проведенні гри вболівальники, від активності яких буде теж залежати вибір переможця.
Під час проведення гри працюватиме банк «Шкільний», «директором» якого є ______________. Для кожної команди в цьому «банку» відкрито рахунок, на який за кожну правильну відповідь буде надходити незвичайна валюта – цукерка. Цим процесом буде керувати «директор банку», а йому допомагатиме заступники_____________.
Під час гри необхідно неухильно дотримуватися правил:
В разі їх порушення на команди будуть накладатися штрафні санкції – з рахунків будуть «зніматися» кошти на користь «банку».
Отже, розпочинаймо…
Привітаймо наших учасників.
1. Представлення команд. Назва і девіз. (Конкурс оцінюється у 2 бали)
2. Розминка .(Конкурс оцінюється по одному балу за кожну правильну відповідь)
11. Вранці на траві. (Роса)
12. Що покриває стовбур та гілки дерева? (Кора)
13. Ранок, день, вечір, ніч — ...(доба)
14. Чи росте дерево взимку? (Ні)
15. Що називають очима будинку?(вікна)
3. «Дешифрувальник» (3 бали)
Необхідно прочитати слова, що записані на картках (цифри – номер літери в алфавіті).
Виконавши правильно завдання, команди дізнаються, де заховане наступне.
П І Д С Т О Л О М Ж У Р І
20 12 6 22 23 19 16 19 17 9 24 21 12
П І Д Ф О Р Т Е П І А Н О
20 12 6 25 19 21 23 7 20 12 1 18 19
З А Ш Т О Р О Ю С Ц Е Н И
10 1 29 23 19 21 19 32 22 27 7 18 11
4. Ребуси (5 балів)
- Який улюблений предмет в усіх другокласників?
ІНФОРМАТИКА
5. Словесний конкурс
Утворити і записати якомога більше слів з літер слова ІНФОРМАТИКА (бал за слово) (1бал за слово)
6. « Крученики» (5 балів)
З’єднай вислів з дієсловом близьким за значенням
Взяти ноги на плечі заважати
Очам не вірити мовчати
А ні пари з вуст відставати
Пасти задніх побігти
Крутитися під ногами дивуватися
7. « Оратор»
Слово «оратор» походить від латинського слова оrаrе, що в перекладі означає «говорити». Це людина, яка вміє говорити красиво, виразно. Чітко висловлює свої думки.
За 1хв. представник команди повинен довести свою думку, думку команди «Чому потрібно добре вчитися? І чи потрібно взагалі вчитися?» ( 4-5 речень)
(5 балів)
( На нашу думку, …
Ми вважаємо …
Ми схильні думати,що …
На наш погляд, ….)
(ГУМОРЕСКИ)
8. «Заморочки з бочки»
За наведеними трьома поясненнями впізнайте та назвіть про що йде мова.
За відгадане слово з першої спроби – 3 бали,
З другої - 2 бали,
З третьої – 1 бал.
1.1. За допомогою цього предмета можна мандрувати без грошей.
1.2. Предмет має форму кулі, але його не можна використовувати для занять спортом.
1. 3. Зменшена модель Землі. (Глобус)
2.1. Ним карають нечемних дітей.
2.2. Іноді він буває дуже прямий, досить часто тупий, але переважно гострий.
2.3. Фігура, яка утворена двома променями, що виходять з однієї точки. (Кут)
3.1. Найнеприємніше на перерві.
3. 2. Найприємніше і очікуваніше на уроці.
3. 3. Буває ще перший і останній. (Дзвоник)
10. «English crossword» (6 балів)
(Марафон для вболівльників)
11. « Обери категорію» (5 балів)
Загадки |
прислів’я |
мультфільми |
казки |
здоров’я |
кулінарія |
математика |
історія та держава |
тварини |
музика |
природознавство |
казкові тварини |
Мова |
професії |
рослини |
спорт |
техніка |
Калейдоскоп |
Загадки
Прислів’я
Мультфільми
Казки
Здоров’я
Кулінарія
Математика
3. На скільки 1см менший за 1 дм?
4. Кавун важить 2 кг, та ще стільки ж. Скільки важить його половина? (2 кг)
5. Двоє друзів грали в шахи 3 години. Скільки часу грав у шахи кожен
з друзів? (3 год)
Історія та держава
Тварини
Музика
Природознавство
Казкові тварини
Мова
5. Протилежне за значенням слово до слова початок (кінець)
Професії
Рослини
3. З чого роблять поп – корн? ( Кукурудзи )
4. Насіння якої рослини використовують для приготування шоколаду? (какао)
5. Як називається плід у ліщини? (горіх)
Спорт
5. Одяг, який носять спортсмени? (форма)
Техніка
Калейдоскоп
Підрахунок «директором банку» та його заступником коштів на рахунку команд. Переможцем стає та команда, в якої найбільша кількість цукерок.
Ведучий: Поки «директор банку» визначає суми коштів на рахунках команд, пропоную пісню у виконанні
Ведучий. Непрості випробування з гідністю пройшли команди. А хто виявився переможцем – про це нам повідомить «директор банку».
«Директор банку» оголошує результати гри.
Кожна команда отримує свої «банківські вклади». Переможці нагороджують
1