Квест- гра “Шляхами міфічних грецьких героїв”
Інтерактивна гра в основі якої лежить пошук учнями правильних відповідей ,в ході гри.
Гра передбачає поділ учнів на 2 команди Троянці і Греки.Вони змагаються в конкурсах,отримують бали та конверти з одним із слів з яких в кінці гри треба скласти вислів.Квест складається з 6 кроків-конкурсівКвест- гра “Шляхами міфічних грецьких героїв”
Інтерактивна гра в основі якої лежить пошук учнями правильних відповідей ,в ході гри.
Гра передбачає поділ учнів на 2 команди Троянці і Греки.Вони змагаються в конкурсах,отримують бали та конверти з одним із слів з яких в кінці гри треба скласти вислів.Квест складається з 6 кроків-конкурсів:
1.Представлення команд їх капітанами(випереджальне завдання).
2.Шляхами Одісея.
3.Вгадай хто я?
4.Конкурс кросвордів.
5.Сім ч удес світу.
6.Конкурс криптограм.
7.Конкурс-лабіринт.
«Будь уважним до своїх думок,вони---початок вчинків.»Це вислів.який буде по словах зашифрований у конвертах.Яка команда швидше його збере і розшифрує ,стає переможцем.
Конкурс “Шляхами Одіссея”
Період XI – IX ст.. до н.е. в історії Стародавньої Греції прийнято називати “гомерівським” – за ім’ям великого поета Гомера, дві поеми якого “Ілліада” та “Одіссея” є найважливішим джерелом інформації про цей час.
Темою “Одіссеї” є подорожі і пригоди хитромудрого Одіссея, царя Ітаки, який повертається з Троянського походу.
Уявимо себе учасником мандрів Одіссея. Описати його подорож, використовуючи подані терміни-слова:
Конкурс “Вгадай хто я”
“Греки”
(Зевс)
(Аїд)
(Афродіта)
(Гефест)
(Нарцис)
(Ясон)
“Троянці”
(Гера)
(Посейдон)
(Афіна)
(Геракл)
(Мінотавр)
(Одіссей)
Конкурс кросвордів
Кожна з команд одержує кросворд і 5 хвилин на його розв’язання.
Кожне слово 2 бали.
Імена яких грецьких міфічних героїв зашифровано у криптограмі?
41, 61, 43, 11, 62, 72 - . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
11, 14, 32, 72, 72 - . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
84, 12, 23, 13 - . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
33, 43, 23, 82, 61, 63, 61, 52 - . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Літери визначаємо за допомогою таблиці (ключа до криптограми). Наприклад, число “24”. Знаходимо цифру “2” у верхньому рядку таблиці і рухаємося униз до перетину з рядком, який починається з цифри “4”. Отримуємо літеру “Ц”.