«У пошуках букви» Інтерактивна логопедична вправа
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Мета: розвиток фонематичного аналізу.
Хід вправи: Добрий день! Рада вас бачити дітки. Одразу хочу повідомити, що до нас сьогодні прийде у гості Сімка, вона допоможе нам у виконанні вправи.
Сімка: «Привіт, друзі! Я вже знаю нашу сьогоднішню задачу, тому готова приступати до діла».
Логопед: Це чудово. Отже, дітки, ми з вами відправимось на пошуки зниклої букви. Я написала маленькі, коротенькі загадки і хотіла вам прочитати, але коли відкрила зошит помітила, що остання буква слова зникла. Тому я запросила Сімку, щоб всім разом відправитись у подорож на пошуки. Ви готові?(Діти відповідають). Тоді починаємо.
1. Виріс у лісі білий гри…
2. А хлопчик Іванко хворіє на гри…
3. Заболів у зайця зу…
4. Песик має гострий ню…
5. Мама готує смачний су…
6. У траві сховався ву…
7. Дощ пройшов. Скільки калю…
8. Влітку сходимо на пля…
9. У піску червоний кра…
10. Знайдемо скарби і кла…
Нолик: «Ого, нічого собі загадки. Я б сам напевно не впорався. Добре, що у мене є такі друзі, як ви. Що ж, я тоді побіг, дякую вам велике і до нових зустрічей».
Логопед: Так, справді, інколи було не легко, але для вас це не проблема, ви добре попрацювали. Давайте тепер зробимо висновок і будемо завершувати заняття.
Рефлексія: У мене є знак оклику і знак запитання. Якщо вам було все зрозуміло і легко, то ліпите знак оклику на дошку, а якщо навпаки - то знак запитання.