«Швидше запам’ятай!» Інтерактивна логопедична вправа
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Мета: Розвиток уваги, пам’яті та збагачення активного словника.
Хід вправи: Доброго дня, дітки! Як ваші справи? (Діти відповідають). Які ви молодці. А готові до сьогоднішньої вправи? Швидко впораєтесь?(Діти відповідають). Чудово! Тож, що ми будемо робити…ой, до нас же йде Нолик у гості, але щось він затримується.
Нолик: «Привіт, привіт! Вибачте за запізнення, я випадково, ви ще не почали?»
Логопед: Вітаємо. Ти вчасно, сідай швидше, я буду розповідати, що ми будемо робити на нашому занятті. Отже, ваше завдання, на справді, дуже просте, у вас буде 10 секунд щоб уважно роздивитися кімнату, потім ви закриваєте оченята і по черзі називаєте, що запам’ятали. Далі будуть карти з тваринами, професіями і деревами. Ну, готові? Тоді час пішов.
Нолик: Цікаве заняття. Я ніби в піжмурки погрався. І таке корисне. Я так швидко ще ніколи не запам’ятовував, зазвичай на це йде дня 2. Сьогодні я добре розкачав свою зорову пам’ять. Дякую, за таке корисне завдання. До нових зустрічей, мені вже час!»
Логопед: Бувай, приходь до нас частіше. Ну, дітки, давайте і ми визначимось, якою була вправа.
Рефлексія: Якщо завдання було зрозумілим і ви без складнощів впорались, то голосно плескаєте у долоньки, а якщо навпаки виникли труднощі - то тупотите ніжками.