Інтерактивна логопедична вправа "Загадки від Нолика"

Про матеріал
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Перегляд файлу

«Загадки від Нолика» Інтерактивна логопедична вправа

Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа   допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.

Мета: розвиток и збагачення активного словника.

Хід вправи: Добрий день, дітки! Як ваш настрій?(Діти відповідають). Це добре, а зараз буде ще кращим. До нас завітав у гості Нолик і підготував для вас гру, але яку, я не знаю.

Нолик: Привіт, друзі. А я за вами сумував і вирішив підготувати гру, дуже цікаву до речі. Скажіть, ви любите загадки?(Діти відповідають). Ооо, я так і думав, саме їх ми і будемо відгадувати.

Логопед: Все так просто і цікаво. Думаю, Нолик, дітки дуже швидко з цим впораються.

Нолик: Ну, це незвичайні загадки. Писати вірші я ще не навчився, але добре вмію розповісти про той, чи інший предмет. От наприклад, круглий, великий, легкий, гумовий хто .... м'ячик. Всі зрозуміли?»

Логопед: Що ж, спробуємо. Дітки, ви готові?(Діти відповідають).

1. Темна, велика, дощова, низька ...(хмара)

2. Холодна, чиста, прозора, стрімка...(вода)

3. Білий, пухнастий, рипучий,  холодний ...(сніг)

4. Блакитне, чисте, безхмарне (або хмарне), прозоре ...(небо)

5. Рідна, лагідна, добра, найкраща…(мама)

6. Хитра, риженька, швидка, вовка сестриця…(лисиця)

7. Жовте, пекуче, сліпуче, тепле…(сонце)

8. Велике, блакитне, безкрайнє, глибоке…(море)

9. Полосатий, хижий, небезпечний, сильний…(тигр)

10. Маленькі, різнокольорові, непомітні і для всіх великий секрет… (фіксики)

Логопед: Це було не легко, але ви впорались і впорались на відмінно.

Нолик: Так, друзі, перемога! В мене не було сумнівів. До речі, скажу по секрету, що не всі мої друзі – фіксики відгадали мої загадки, уявляєте? А ви зробили це, дякую вам за приємну зустріч і гарний настрій. Бувайте!

Логопед: От так новина, але давайте тримати цей секрет і нікому не говорити, я впевнена, вони ще тільки навчаються, домовились?(Діти відповідають).  Прийшов час підвести підсумки.

Рефлексія : А для цього в мене як раз є промінчик сонця і крапельки дощу. Якщо вам було просто виконати вправу і все зрозуміло , то берете промінь і вішаєте до сонечка, а якщо навпаки - то крапельку дощу і вішаєте до хмаринки.

 

 

docx
Додано
23 березня 2021
Переглядів
452
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку