Інтерактивні форми та методи перевірки домашнього завдання на уроках фізичної культури при дистанційному навчанні.

Про матеріал
У світлі сучасних вимог нашого суспільства актуальною постала проблема ролі домашньої роботи у формуванні навичок самостійної діяльності школярів та підвищення інтересу до навчання. Застосування платформи "Освітній проєкт "На урок " підчас дистанційного навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтерактивні форми та методи перевірки домашнього завдання на уроках фізичної культури при дистанційному навчанні. Вчитель Лобода Наталія Борисівна

Номер слайду 2

Онлайн-платформи для розміщення завдань та спілкування з учнями

Номер слайду 3

Основна мета сервісу — прискорити процес поширення файлів між педагогами та здобувачами освіти. Може використовуватися вчителями та учнями у школах або закладах вищої освіти. В Google Classroom: для кожного класу створюється окрема папка в них можна створювати завдання, тести, прикріплювати посилання на інші сервіси, перевіряти виконання домашнього завдання, прикріплювати фото-, відео- файли, може відстежувати прогрес кожного учні, , а після оцінки його роботи, повернути її, супроводжуючи коментарями

Номер слайду 4

Інтерактивні завданняІнтерактивні завдання – можна запропонувати вгадати вид спорту за картинкою, скласти (відгадати) кросворд. Для цього використовую платформиhttps://learningapps.org/,http://rebus1.com/ua.

Номер слайду 5

Фізичні завдання. Фізичні завдання –  блок фізичних вправ (запропонованих на уроці під час онлайн-зустрічі, з відеороликів, складених самостійно, різноманітні руханки, тощо). 

Номер слайду 6

онлайн-портал для вчителів «На Урок»Бібліотека авторських матеріалів (тут можна знайти презентації, конспекти уроків, тести , тощо). Освітній журнал з цікавими та корисними статтями. Онлайн тести для учнів та вчителів. Олімпіади

Номер слайду 7

Онлайн-тести для учнів та вчителів. Тести можна використовувати:як домашнє завдання для тематичного оцінюваннядля самостійної, контрольної роботи,для роботи на уроці («Реальному часі», «Знайди відповідність», «Флеш-картки»),

Номер слайду 8

складові домашнього завдання. Чітка постановка мети домашнього завдання. Різноманітність форм домашнього завдання, послідовність і доцільності їх використання. Диференціація домашнього завдання за рівнями складності. Своєчасний, різноманітний, відкритий контроль виконання домашнього завдання. Врахування вікових особливостей учнів. Оптимальний об’єм та строкі виконання домашнього завдання. Чіткі і грамотні інструкції вчителя щодо виконання домашнього завдання. Зв'язок домашнього завдання з вивченням нового матеріалу. Створення ситуації успіху та можливості інтелектуального та особистісного росту для учнів в процесі виконання системи домашніх завдань.

pptx
Додано
23 січня 2023
Переглядів
708
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку