Використання інтерактивних прийомів для розвитку комунікативних умінь.
Письмо
Дерево рішень
На дереві - малюнки, під якими треба підписати слова з теми. Клас поділений на три групи. Визначається переможець.
Дана технологія допомагає закріпити навички орфографії, розвиває швидкість мислення, увагу, пам'ять, спритність.
Ланцюжок
Створіть нові слова зі слів.
Наприклад, representatives, amendments.
Повторіть створене слово і повторіть своє.
Інтерактивна технологія допомагає закріпити орфографічні навички учнів та активізувати раніше вивчену лексику.
Лист
Написати лист за зразком на задану тему.
Наприклад. Написати лист на тему: “Cвята”.
Dear Taras,
Easter is coming! It is a great holiday.
On Easter Sunday people in England go to church, give thanks to Christ, sing songs, listen to music. They say that at Easter the Easter bunny brings coloured eggs. Families sit for a big dinner. People like eating hot cross buns.
How do you celebrate this holiday in Ukraine?
Say hello to your family.
Yours,
Bill.
Незакінчена історія
Дописати своє закінчення до поданого тексту.
Технологія розвиває логічне мислення та допомагає закріпити навички орфографії.
Наприклад.
My word
I like to play games with my friends. I jump, run, I climb. I do sports.
Sometimes I like to play alone. I like doing puzzles…
План
Скласти план до тексту.
Дана технологія допомагає розвивати навички виділяти головне з тексту та аналізувати.
Наприклад.
Good - bye, Summer Holidays!
Kate and Tom like living in a village. They like Grandpa’s farm. They like the house. They like to watch the cows, pigs, geese, hens and ducks. The children like playing games.
Kate and Tom like the new TV in the living room. They like watching cartoons on TV.
Kate and Tom are sad today. They say goodbye to Grandpa and Grandma. They say goodbye to their aunt and uncle. They say goodbye to their cousins. Good - bye, Summer Holidays!
Plan
Паралельне оповідання
Написати подібне оповідання до поданого.
Використання даної технології сприяє розвиткові логічного мислення, аналізу і синтезу.
Наприклад. My pets
I have got two pets: a dog and a cat. The cat’s name is Blacky. It is very black. Blacky is a clever cat. The dog’s name is Singer. It can run, jump and sing. Singer is a very funny dog.
I like my pets.
Переплутані вірші та твердження
Поставити у правильному порядку речення, щоб вийшов зв’язний текст.
Наприклад.
This is summer.
All the seasons
That is autumn.
On the island
These are winter
Are together
And spring, too.
Just for you.
Гармошка
Кожен учень пише по одному реченні з теми і загинає листок так, щоб наступний учень не бачив попереднього висловлення. Після того, як кожен напише по реченні, один із учнів зачитує отримане повідомлення. Для учнів початкової школи опорою можуть бути запитання.