Інтерактивні технології у вихованні дітей в умовах санаторної школи (Досвід роботи)

Про матеріал
Інтелект-карта. Інтерактивні технології у вихованні дітей в умовах санаторної школи (Досвід роботи) Впровадження інтерактивних технологій дає змогу: Створити комфортні умови освітнього процесу; Активно взаємодіяти всім учасникам; Вчитися спілкуванню у групі (команді),виховувати культуру поведінки; Спільно розв’язувати завдання, розвивати критичне мислення; Розвивати особистісні якості; Створювати ситуацію успіху; Формувати доброзичливе ставлення до опонента; Кожній дитині висловити свою думку; Виявляти творчі здібності, розвивати їх; Сприяти розвиненню позитивних рис характеру; Освітній процес зробити більш продуктивним.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація. Фасолько Ірини Володимирівни. Вчителя початкових класів, вихователя Комунального закладу «Харківська санаторна школа №11» Харківської обласної ради. Освіта: вища педагогічна. Педагогічний стаж: 8 років. Кредо: Роби і не зважай на втомуІ не чекай, що зробить хтось. Коли ж зробив, то щоб нікому. Перероблять не довелось!

Номер слайду 2

Тема № 7 Інтелект карта. «Інтерактивні технології у вихованні дітей в умовах санаторної школи»В освітньому процесі навчання та виховання тісно пов’язані між собою. Впровадження інтерактивних технологій дає змогу: Створити комфортні умови освітнього процесу; Активно взаємодіяти всім учасникам;Вчитися спілкуванню у групі (команді),виховувати культуру поведінки;Спільно розв’язувати завдання, розвивати критичне мислення;Розвивати особистісні якості;Створювати ситуацію успіху;Формувати доброзичливе ставлення до опонента;Кожній дитині висловити свою думку;Виявляти творчі здібності, розвивати їх;Сприяти розвиненню позитивних рис характеру;Освітній процес зробити більш продуктивним.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Технологіїінтерактивного виховання. Відомі українські педагоги – практики О. Пометун та Л. Пироженко поділили інтерактивні технології на чотири групи: Кооперативні інтерактивні технології;Технології ситуативного моделювання;Колективно-групові технології;Технології дискусійних питань.

Номер слайду 5

Кооперативні інтерактивні технологіїТехнологія ситуативного моделюванняІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ:

Номер слайду 6

Технологія дискусійних питань. Колективно-групові технологіїІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ:

Номер слайду 7

Виховна мета, над якою я працюю у 2-А класі: Виховання і розвиток вільної, духовно багатої, соціально-активної, життєлюбної, талановитої особистості, патріота, що володіє знаннями про Батьківщину, людину, яка живе у суспільстві і дбатиме за природою, яка готова до творчої діяльності і дотримується принципів моральної поведінки. Формування дружнього, організованого колективу, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, через активізацію форм індивідуального впливу та колективної виховної роботи, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом. У нашій школі виховні заходи проводяться щодня. Для досягнення виховної мети я використовую наступні форми виховної роботи, із застосуванням інтерактивних технологій. Діти завжди із задоволенням приймають активну участь у заходах, особливо полюбляють ігрові форми навчання.

Номер слайду 8

Аналіз виховної діяльності з використанням інтерактивних технологій в умовах санаторної школи № 11 У виховній роботі використання інтерактивних технологій допомагає покращити динаміку рівня вихованості за наступними напрямками: Ціннісне ставлення особистості до праці (зростання на 11%);Ціннісне ставлення особистості до природи (зростання на 11%);Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (зростання на 12%);Ціннісне ставлення особистості до себе (зростання на 9%);Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей (зростання на 9%);Ціннісне ставлення особистості до культури, мистецтва (зростання на 12%).

Номер слайду 9

Використання інтерактивних вправ та завдань у виховному просторі

Номер слайду 10

Інтерактив у творчому просторі

Номер слайду 11

Під час проведення лікувально-реабілітаційних занять використовую різні ігри та вправи, які сприяють розвитку уваги, пам’яті, уяви, мислення, розкривають потенціал дитини

Номер слайду 12

Висновки. Впровадження інтерактивних технологій під час освітнього процесу дають змогу кожній дитині відчувати себе активними, розвивають мислення, формують вміння вислуховувати інших і поважати їхню думку. Під час такої роботи фактично всі учні залучені до процесу пізнання. Кожен має можливість обмінятися знаннями, ідеями, способами діяльності. Будь-яка діяльність дитини буде успішною тоді, коли вона здійснюється без примусу й дарує радість відчути себе переможцем, творцем. Я і далі буду працювати над формуванням всебічно розвиненої особистості, розробляти й впроваджувати ефективні засоби та інтерактивні технології виховання й самовдосконалення дітей, створювати умови для гармонійного розвитку особистості.

pptx
Додано
11 березня 2021
Переглядів
547
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку