Номер слайду 9
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 1. Байдалюк, Т. В. Розвиток пізнавальної активності молодших школярів як один із аспектів реалізації компетентісно-орієнтованого підходу на уроках математики. https://vseosvita.ua/library/rozvitok-piznavalnoi-aktivnosti-molodsih-skolariv-ak-odin-iz-aspektiv-realizacii-kompetentnisno-orientovanogo-pidhodu-na-urokah-matematiki-187100.html2. Борисова, И. В. Діфференцированний підхід при виконанні домашніх завдань в малокомплектной школі. Початкова школа, 7. 30-34.3. Винницька, Н. (2019). Застосування групової та колективної форм навчання на уроках у початковій школі. Молодь і ринок, 11/178. 111-114. http://mir.dspu.edu.ua/article/view/191710/1918714. Височан, Л., Хімчук, Л., & Романишин, Р. (2021). Активізація пізнавальної діяльності учнів початкової школи: акценти науково-педагогічного дискурсу. Молодь і ринок, № 10/196. 6-10. http://mir.dspu.edu.ua/article/view/2483225. Волошин, Т., & Селюга, Л. (2021). Система прикладних задач як засіб формування пізнавальної активності молодших школярів. Молодь і ринок, №2/188. http://mir.dspu.edu.ua/article/view/2258386. Гаманюк, О. Реалізація особистісно-орієнтованого підходу на уроках математики у початковій школі. Гуманізація навчально-виховного процесу. Процес творчості у науково-педагогічному просторі : присвяч. 80-ти річчю з дня народження Б.І. Коротяєва, 44. 117-1227. Гордієнко, С. (2004). Деякі методичні поради щодо активізації пізнавальної активності учнів під час навчання. Початкова освіта, 37. 8-9.8. Гулівата, І. О. (2016). Формування математичних понять засобами інформаційних технологій. Освіто-логічний дискурс, 3. С. 121-129. http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2016_3_129. Довгий, О. (2019). Самостійна робота з математики для майбутніх учителів початкових класів як умова їхнього професійного зростання. Молодь і ринок, 12 (179). 70–74.10. Довгий, О. (2021). Формування математичної компетентності учнів початкової школи як педагогічна та освітня проблема. Молодь і ринок, 10/196. 113-118. http://mir.dspu.edu.ua/article/view/24832211. Євенко, Л. В. Розвиток пізнавальної активності на уроках математики. https://naurok.com.ua/stattya-rozvitok-piznavalno-aktivnosti-na-urokah-matematiki-133289.html12. Фадєєва, Т. О. Інноваційні технології навчання математики у початкових класах. http://www2.kspu.kr.ua/psiholog/download/library/inovatsiini_tehnologii_navch_mat_u_poch_classah.pdf13. Кікоть, О. Розвиток пізнавальної активності учнів відповідно до вимог НУШ.https://naurok.com.ua/rozvitok-piznavalno-aktivnosti-uchniv-vidpovidno-do-vimog-nush-231089.html