Інтерактивний плакат "Робочий зошит як засіб розвитку пізнавальної самостійності учнів під час вивчення математики в початковій школі"

Про матеріал
Інтерактивний плакат - це електронний освітній засіб нового типу, який забезпечує високий рівень задіювання інформаційних каналів сприйняття наочності навчального матеріалу. Для використання інтерактивного плакату ввімкніть презентацію в режимі "Слайд-шоу". На першій сторінці натискайте мишкою на розділ, який Вас цікавить. Щоб повернутися на головну - натискайте на "будиночок".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

РОБОЧИЙ ЗОШИТ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІНауковий апарат дослідження. Тема дослідження. Мета дослідження. Об’єкт дослідження. Предметдослідження. Завданнядослідження. Гіпотеза Актуальність дослідження. Список використаних джерел. Виконала: Шкуматова Ольга

Номер слайду 2

Тема дослідження: «Робочий зошит як засіб розвитку пізнавальної самостійності під час вивчення математики в початковій школі».

Номер слайду 3

Мета дослідження: удосконалювати методикунавчання математики з урахуванням використання робочих зошитів, вкладених у розвиток пізнавальної самостійності молодших школярів.

Номер слайду 4

Об’єкт дослідження: процес вивчення математики в початкових класах.2+3=55-2=35-3=2

Номер слайду 5

Предмет дослідження: розвиток пізнавальної самостійності під час уроків математики засобами робочого зошита з математики для молодших школярів.

Номер слайду 6

В основу дослідження покладено гіпотезу, відповідно до якої розвиток пізнавальної самостійності молодших школярів буде ефективним, якщо використовувати в навчанні математики робочий зошит, у якому способи пред’явлення математичних завдань відповідають таким умовам:- спрямованість на самостійний пошук розв’язання задачі;- опора на наочно-образне уявлення математичноїінформації;- Використання моделей аналізованих ситуацій різного рівня узагальненості;- Завдання кожного аркуша робочого зошита структуровані так, що ведуть до вирішення однієї проблемної ситуації.

Номер слайду 7

Завдання дослідження:1. Проаналізувати основні психолого-педагогічні підходи до вирішення проблеми розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів.2. Розробити методику навчання математики з використанням робочого зошита.3. У педагогічному експерименті перевірити ефективність розробленої методики використання робочого зошита та узагальнити результати дослідно-експериментальної роботи, дати їхню наукову інтерпретацію.

Номер слайду 8

Актуальність даного дослідження обумовлюється протиріччям між необхідністю розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів та великим потенціалом навчання математики для їх розвитку, з одного боку, і, з іншого боку, недостатньою розробленістю робочих зошитів, що сприяють розвитку пізнавальної самостійності під час вивчення математики.

Номер слайду 9

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 1. Байдалюк, Т. В. Розвиток пізнавальної активності молодших школярів як один із аспектів реалізації компетентісно-орієнтованого підходу на уроках математики. https://vseosvita.ua/library/rozvitok-piznavalnoi-aktivnosti-molodsih-skolariv-ak-odin-iz-aspektiv-realizacii-kompetentnisno-orientovanogo-pidhodu-na-urokah-matematiki-187100.html2. Борисова, И. В. Діфференцированний підхід при виконанні домашніх завдань в малокомплектной школі. Початкова школа, 7. 30-34.3. Винницька, Н. (2019). Застосування групової та колективної форм навчання на уроках у початковій школі. Молодь і ринок, 11/178. 111-114. http://mir.dspu.edu.ua/article/view/191710/1918714. Височан, Л., Хімчук, Л., & Романишин, Р. (2021). Активізація пізнавальної діяльності учнів початкової школи: акценти науково-педагогічного дискурсу. Молодь і ринок, № 10/196. 6-10. http://mir.dspu.edu.ua/article/view/2483225. Волошин, Т., & Селюга, Л. (2021). Система прикладних задач як засіб формування пізнавальної активності молодших школярів. Молодь і ринок, №2/188. http://mir.dspu.edu.ua/article/view/2258386. Гаманюк, О. Реалізація особистісно-орієнтованого підходу на уроках математики у початковій школі. Гуманізація навчально-виховного процесу. Процес творчості у науково-педагогічному просторі : присвяч. 80-ти річчю з дня народження Б.І. Коротяєва, 44. 117-1227. Гордієнко, С. (2004). Деякі методичні поради щодо активізації пізнавальної активності учнів під час навчання. Початкова освіта, 37. 8-9.8. Гулівата, І. О. (2016). Формування математичних понять засобами інформаційних технологій. Освіто-логічний дискурс, 3. С. 121-129. http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2016_3_129. Довгий, О. (2019). Самостійна робота з математики для майбутніх учителів початкових класів як умова їхнього професійного зростання. Молодь і ринок, 12 (179). 70–74.10. Довгий, О. (2021). Формування математичної компетентності учнів початкової школи як педагогічна та освітня проблема. Молодь і ринок, 10/196. 113-118. http://mir.dspu.edu.ua/article/view/24832211. Євенко, Л. В. Розвиток пізнавальної активності на уроках математики. https://naurok.com.ua/stattya-rozvitok-piznavalno-aktivnosti-na-urokah-matematiki-133289.html12. Фадєєва, Т. О. Інноваційні технології навчання математики у початкових класах. http://www2.kspu.kr.ua/psiholog/download/library/inovatsiini_tehnologii_navch_mat_u_poch_classah.pdf13. Кікоть, О. Розвиток пізнавальної активності учнів відповідно до вимог НУШ.https://naurok.com.ua/rozvitok-piznavalno-aktivnosti-uchniv-vidpovidno-do-vimog-nush-231089.html

Номер слайду 10

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ(Продовження): 14. Скворцова, С. О. (2013) Навчання математики в початковій школі. http://skvor.info/publications/articles/ 15. Непомняща, Г. І. (2014). Формування математичних понять у молодших школярів на засадах компетентнісного підходу. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 9. 108-116. http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_9_1616. Нова українська школа. https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf17. Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба. Нова базова програма з математики для учнів 1 - 4 класів: аналіз змін постановка проблеми. Взято з http://ua.convdocs.org/docs/index-82672.html18. Панченко, В. О. (2013). Формування математичних понять у молодших школярів на уроках математики. Наукові записки Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. Сер. : Педагогічні та історичні науки, 114. 175-181. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_114_2619. Розвиток пізнавальної самостійності на уроках математики в початковій школі. http://ua.textreferat.com/referat-13145-1.html20. Романишин, Р. (2020). Формування обчислювальних навичок в учнів початкової школи в умовах нетрадиційних технологій навчання. Молодь і ринок, 6(185). 72–79.21. Самостійна робота учнів початкових класів на різних уроках. Взято з http://ozytuchischool.at.ua/index/samostijna_robota_uchniv_pochatkovikh_klasiv_na_riznikh_urokakh/0-1822. Силюга, Л., & Занкова, Л. В. (2014). Реалізація технології розвивального навчання у процесі вивчення математики упочаткових класах. Молодь і ринок, 7. 44-48. http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mir_2014_7_12.pdf23. Шкільова, Г. М. Організація дослідницької діяльності молодших школярів на уроках математики. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pfto_2014_36_77.pdf24. Шляхи підвищення пізнавальної активності здобувачів освіти на уроках математики. Взято з https://naurok.com.ua/metodichna-rozrobka-shlyahi-pidvischennya-piznavalno-aktivnosti-zdobuvachiv-osviti-pochatkovih-klasiv-na-urokah-matematiki-265419.html25. Щербакова, Н. M. (2013). Шляхи формування пізнавальної самостійності учнів. Навчально-методичний посібник. Основа.26. Юріна, О. А. Активізація пізнавальної діяльності шляхом впровадження інтерактивних технологій. Взято з http://osvita.ua/school/technol/661827. Явтушенко, О. В. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики шляхом впровадження інноваційних технологій (з досвідом роботи). https://naurok.com.ua/aktivizaciya-piznavalno-diyalnosti-uchniv-na-urokah-matematiki-shlyahom-vprovadzhennya-innovaciynih-tehnologiy-z-dosvidu-roboti-79695.html28. Яковлева, В. В. (2014). Організація диференційованого підходу в процесі засвоєння знань молодшими школярами. Початкова школа, 5. 38-42.29. Development of cognitive abilities of younger schoolchildren in the educational activity process by the example of republic of Kalmykia. URL: https://www.researchgate.net/publication/323872050_development_of_cognitive_abilities_of_younger_schoolchildren_in_the_educational_activity_process_by_the_example_of_republic_of_kalmykia30. Morales-López, Y. (2019). Teaching the Topic of Money in Mathematics Classes in Primary School. Acta Scientiae, 1. 126-137.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
12 грудня 2022
Переглядів
319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку