Інтерактивний урок з історії Античної Греції для 6 класу: гра «Хто я?Що я?Де я?»

Про матеріал
1. Оголошення теми уроку та представлення гри «Хто я? Що я? Де я?» учням: - Учитель ділить клас на 2-4 рівні групи; кожна група повинна сісти поряд; - Кожна група повинна обрати свого капітана команди, котрий буде виставляти гравця команди на раунди;; - Раундів у грі буде три: 1. Раунд з запитанням «Хто я?» 2. Раунд з категорією «Що я?» 3. Раунд «Де я?». - на кожен раунд команда виставляє по два гравці, які будуть мати завдання; - Вчитель може запропонувати учням вигадати назву команди за бажанням, час на це 1-2 хвилини;
Перегляд файлу

Інтерактивний урок з історії Античної Греції для 6 класу: гра «Хто я?Що я?Де я?»

Мета уроку: засвоєння та корекція учнями опорних знань та навичок, здобутих впродовж вивчення історії Стародавньої Греції;

Удосконалювати вміння учнів роботи в групах, пошуку історичних фактів, селекції історичних фактів за певними групами та критеріями, аргументації власної точки зору;

Закріпити знання учнів про історії Античної Греції: її видатних постатей, особливостей історичного розвитку та притаманних рис побуту та культури;

Розвиваюча мета уроку:

  •       Розвивати логічне мислення учнів через такі операції як аналіз, порівняння, систематизація;
  •       Підвищувати стилістичну культуру мовлення;
  •       Розвивати зв’яне усне і писемне мовлення, критичне мислення і творчу уяву;
  •       Розвивати вміння і навички правильного відбору історичних фактів і спів ставляти їх до певної категорії;

Виховна мета:

  •       Виховувати в учнів національну свідомість, самосвідомість, любов до рідної держави та своєї історії, мови та свого народу.
  •       Виховувати в учнів самостійність, мислення та кмітливість, вміння аргументувати і доводити власну позицію;
  •       Виховувати в учнів старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.

Міжпредметні зв’язки: художня культура, зарубіжна література, географія;

Тип уроку: Інтерактивний урок

Обладнання: папір, ручки, за можливості проектор, ПК\телевізор;

 

Хід уроку

  1.   Організаційна частина уроку
  •       Привітання
  •       Перевірка присутності учнів
  •       Підготовка до уроку
  1.   Актуалізація опорних знань учнів
  •       Нагадування учням теми попереднього уроку
  1.   Оголошення теми уроку та представлення гри «Хто я? Що я? Де я?» учням:
  •       Учитель ділить клас на 2-4 рівні групи; кожна група повинна сісти поряд;
  •       Кожна група повинна обрати свого капітана команди, котрий буде виставляти гравця команди на раунди;;
  •       Раундів у грі буде три:

1. Раунд з запитанням «Хто я?»

2. Раунд з категорією «Що я?»

3. Раунд «Де я?».

-  на кожен раунд команда виставляє по два гравці, які будуть мати завдання;

  •       Вчитель може запропонувати учням вигадати назву команди за бажанням, час на це 1-2 хвилини;
  •       Коли команди будуть готові приступити до виконання, учитель пояснює правила гри:

Наша гра складатиметься з трьох раундів, у кожному з раундів команда зможе отримати два бали, оскільки два гравці команди будуть приймати участь у раунді. Завданням учасників буде відгадати – хто він, де він, або що він, відповідно до раунду у якому він бере участь. Завдання вчителя контролювати час – учасник має 90  секунд  для того, аби вгадати своє завдання. Учасник може ставити запитання лише своїй команді, яка може відповідати на них лише «Так» або лише «Ні». Якщо учасник вгадує своє завдання, він отримує 1 бал, відповідно за 1 раунд команда може отримати 2 бали. Гра триває 3 раунди, після трьох раундів вчитель підраховує бали і визначає команду, що перемогла.

Завдання для учасників готує заздалегідь вчитель і показує команді перед самим раундом, завдання у кожного учасника різні і не можуть повторюватися.

  1.   Виконання завдання

Переходимо до гри. Учитель оголошує перший раунд «Хто ?». До гри запрошуються по два учасники з кожної команди, по черзі вони намагаються відгадати за 90 секунд  ким же вони стали (звісно, з історії Античної Греції).

Приклади завдань:

1) Перікл

2) Геродот

3) Олександр Македонський

4) Солон

5) Арістотель

6) Гомер

7)  Леонід І

8) Архімед

Після закінчення раунду, вчитель виставляє бали у таблиці та переходимо до другого раунду «Що я?».

Приклади завдань:

1) Олива

2) Виноград

3) Статуя Зевса

4) Арфа

5) Грецька ваза

6) Туніка

7) Хітон

8) Грецький міф

Третій раунд «Де я?»

Приклади завдань:

1) Афіни

2) Акрополь

3) Храм Зевса

4) Театр

5) Острів

6) Спарта

7) Народні збори

8) Оливні сади

  1.   Після закінчення усіх раундів, вчитель підраховує бали усіх команд та оголошує переможця. Переможцем буде команда, яка вгадала найбільше своїх завдань. Вчитель на свій розсуд ставить бали учням.
  2.   Підбиття підсумків уроку
  •       Учитель робить висновок уроку, називаючи , чого вдалося учням навчити та яких цілей вдалося досягти, впродовж інтерактивного уроку;
  1.   Інструктаж домашнього завдання: зробити кросворд з історії Античної Греції на 10 запитань;

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Пометун О.І., Мороз П.В., Малієнко Ю.Б.)
Додано
24 листопада 2020
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку