Інтерактивний урок з історії Античної Греції для 6 класу: гра «Хто я?Що я?Де я?»
Мета уроку: засвоєння та корекція учнями опорних знань та навичок, здобутих впродовж вивчення історії Стародавньої Греції;
Удосконалювати вміння учнів роботи в групах, пошуку історичних фактів, селекції історичних фактів за певними групами та критеріями, аргументації власної точки зору;
Закріпити знання учнів про історії Античної Греції: її видатних постатей, особливостей історичного розвитку та притаманних рис побуту та культури;
Розвиваюча мета уроку:
Виховна мета:
Міжпредметні зв’язки: художня культура, зарубіжна література, географія;
Тип уроку: Інтерактивний урок
Обладнання: папір, ручки, за можливості проектор, ПК\телевізор;
Хід уроку
1. Раунд з запитанням «Хто я?»
2. Раунд з категорією «Що я?»
3. Раунд «Де я?».
- на кожен раунд команда виставляє по два гравці, які будуть мати завдання;
Наша гра складатиметься з трьох раундів, у кожному з раундів команда зможе отримати два бали, оскільки два гравці команди будуть приймати участь у раунді. Завданням учасників буде відгадати – хто він, де він, або що він, відповідно до раунду у якому він бере участь. Завдання вчителя контролювати час – учасник має 90 секунд для того, аби вгадати своє завдання. Учасник може ставити запитання лише своїй команді, яка може відповідати на них лише «Так» або лише «Ні». Якщо учасник вгадує своє завдання, він отримує 1 бал, відповідно за 1 раунд команда може отримати 2 бали. Гра триває 3 раунди, після трьох раундів вчитель підраховує бали і визначає команду, що перемогла.
Завдання для учасників готує заздалегідь вчитель і показує команді перед самим раундом, завдання у кожного учасника різні і не можуть повторюватися.
Переходимо до гри. Учитель оголошує перший раунд «Хто ?». До гри запрошуються по два учасники з кожної команди, по черзі вони намагаються відгадати за 90 секунд ким же вони стали (звісно, з історії Античної Греції).
Приклади завдань:
1) Перікл
2) Геродот
3) Олександр Македонський
4) Солон
5) Арістотель
6) Гомер
7) Леонід І
8) Архімед
Після закінчення раунду, вчитель виставляє бали у таблиці та переходимо до другого раунду «Що я?».
Приклади завдань:
1) Олива
2) Виноград
3) Статуя Зевса
4) Арфа
5) Грецька ваза
6) Туніка
7) Хітон
8) Грецький міф
Третій раунд «Де я?»
Приклади завдань:
1) Афіни
2) Акрополь
3) Храм Зевса
4) Театр
5) Острів
6) Спарта
7) Народні збори
8) Оливні сади