9 червня о 18:00Вебінар: Як Вчителю зарядити свою внутрішню батарейку

Історична вікторина для 6 класу

Про матеріал
Вікторина для учнів 6 класу з історії. Може бути проведена під час предметного тижня або як підсумкове узагальнення курсу.
Перегляд файлу

Видатні історичні постаті давнього світу

(історична вікторина для учнів 6 класу)

Мета:

  • узагальнити знання учнів із всесвітньої історії, ознайомити із най видатнішими персоналіями стародавнього світу;
  • виховувати допитливість;
  • розвивати уміння працювати в команді.

Організаційний момент: Представлення журі; представлення команд: їх назви та девіз (оцінюється в 1 бал).

 

1-й тур : «Хто наказав збудувати»:

  • найбільшу піраміду
  • єрусалимський храм
  • Велику китайську стіну
  • Парфенон
  • Мусейон

2-й тур:  «Кому належать слова»:

  1. Я - цар досконалий, могутньою зброєю, врученою мені богами, винищив ворогів на півночі і на півдні!

Я  владика, що провів рясну воду для населення країни!

Я накреслив свої дорогоцінні слова на камені, щоб сильний не гнобив слабкого, щоб надати справедливість сироті і вдові!

Якщо хто-небудь з людей знищить мої закони, зітре моє накреслене на камені ім'я і напише своє ім'я - будь то цар, будь то проста людина - хай великі боги проклянуть його долю, пошлють йому голодні роки, безпросвітну тьму і раптову смерть! (Хаммурапі).

  1. Я встав попереду моїх звитяжних воїнів, указуючи своїми кроками шлях кожній людині. І кінь йшов за конем.

Фортеця підкорилася моїй величності. Жалюгідні царі чужоземних країн приповзли на животах, щоб випросити дихання для своїх носів! Велика сила моєї величності, велика влада бога Амона-Ра над всіма чужоземними країнами! (Тутмос ІІІ.)

  1. Я - цар великий, цар царів, цар є цієї землі говорю: «Мені дісталися по волі бога Ахурамазди 23 країни, і серед них Персія, Вавілонія, Ассирія, Єгипет, Вірменія Парфія. Все, що я їм наказував, чи вночі, чи вдень - вони виконували.

Коли вавилоняни відклалися від мене, то військо моє захопило бунтівників і привело їх до мене. Я відрізав їм носи, вуха і язики і посадив на палю.

Я володію невтомною силою в руках і ногах. Я- відмінний вершник, відмінний стрілець з лука. Цими здібностями обдарував мене великий бог Ахурамазда!» (Дарій 1)

«Кому могли належати слова»

  1. Повірте, мені було нелегко … Всі були незадоволені! Одні докоряли мені тим, що я забув про своє походження. Інші, правда, ставили в заслугу, що я очистив їх поля від каменів, що позбавляли багатьох сну і спокою. Але ті ж люди додавали, що я зупинився на півдорозі, не довівши справу до кінця. І взагалі, краще б мені писати вірші, ніж намагатися мирити ворогів. На жаль, докори були справедливі, але хто наважиться сказати, що я марно прожив життя!  (Солон.)
  1. Багато років я був при владі і одержав її не у спадок, подібно персидському царю. Мені виразили довіру гончарі і зброярі, каменотеси і ковалі, торговці і цирульники, землероби і рибаки і, звичайно, ті, кого несправедливо прозвали корабельною черню.

Але… якби я оступився, допустив помилку в справах держави, то волею цих же людей інший б зайняв моє місце.

Супротивники дражнили мене головатим, цибулеголовим. Обмовляли, ніби я ходжу в шоломі, щоб приховати  потворність голови. Дурні! Над зовнішністю сміятися соромно навіть дітям! Судіть про мене по моїх справах: у житті я знав єдину мету - велич Афін. А в місті --одну дорогу; ту, що вела в народні збори і в раду п'ятисот. Моїми друзями були Фідій і Геродот. Імена наші увійшли до історії і всім відомі. (Перікл.)

  1. Ви бачили, звичайно, мою статую. Скульптор зобразив мене на повний зріст з відбитком роздумів і турботи на обличчі. Безперечно, мені було від чого прийти у відчай! У жахливий час, коли Еллада була повна зрадниками, очолив я афінський демос. Можу пишатися, що жарт про віслюка, що штурмує фортецю, не про моїх співгромадян!

Я все життя боровся проти сильного ворога. Разив його словом, а коли стала війна неминучою, то узявся за спис і прийняв нерівний бій. Ми програли і позбулися тієї щонайвищої цінності, якою володіли. Але пошана нащадків, згодіться, залишилася з нами! (Демосфен)

3-й тур:  «З яким правителем пов’язані такі легенди»:

  1. Його знайшли немовлям у кошику, який плив течією Євфрату;
  2. Для своєї дружини він наказав збудувати на березі Євфрату висячі сади;
  3. Цариця масагетів Томіріс звеліла наповнити міх кров’ю і занурити туди голову цього царя;
  4. У підземеллі його палацу жило чудовисько з тілом людини і головою бика
  5. За легендою саме він запровадив для свого народу незручні залізні гроші;
  6. За легендою цих 2-х хлопчиків вигодувала вовчиця, а потім підібрав пастух.

4-й тур.  За правилом «перемагає останній», учні мають назвати відомих їм:

 законодавців давнини;

 відомих полководців давнини;

 філософів давнини.

Підбиття підсумків, визначення переможців.

 

doc
Додано
19 січня
Переглядів
333
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку