Історичний квест" Україно,ти для мене- диво!"

Про матеріал
Історичний квест- одна із цікавих форм роботи ,яка сприяє: . вихованню учнів у дусі відданості Батьківщині та українському народу на засадах національної гідності, високої самосвідомості та активної громадянської позиції; . систематизації та узагальненню знань, отриманих на уроках історії, української літератури тощо; . формуванню в учнів високих морально-психологічних якостей — рішучості, наполегливості, дисциплінованості та ініціативності; . організації змістовного дозвілля учнів; . згуртуванню та спонукає до співпраці учнівські колективи.
Перегляд файлу

https://kampot.org.ua/uploads/posts/1402861500_uagerls.jpg
    Головне завдання для команд – зібрати вислів:

 

«Завдяки історичній пам'яті

Людина стає особистістю,

Народ – нацією , країна – державою!»

                                        М.С. Грушевський.

МЕТА:

. виховання учнів у дусі відданості Батьківщині та українському народу на засадах національної гідності, високої самосвідомості та активної громадянської позиції;

. систематизація та узагальнення знань, отриманих на уроках історії, української літератури тощо;

. формування в учнів високих морально-психологічних якостей — рішучості, наполегливості, дисциплінованості та ініціативності;

. організація змістовного дозвілля учнів;

. згуртованості та співпраці в учнівських колективах.

 

ПІДГОТОВКА ДО КВЕСТУ:

. розробити завдання;

. дібрати реквізити;

. облаштувати навчальні кабінети, у яких проводитиметься кожен з етапів квесту;

. роз’яснити учням правила квесту.

 

УЧАСНИКИ — учні.

 

ОБЛАДНАННЯ:

. картки капітанів;

. завдання в конвертах;

. костюми ведучих;

. ілюстративний матеріал (портрети видатних українців; адміністративна карта України;зображення Семи чудес України; музичні інструменти та запис їх звучання);

.декорації,маршрути для команд;

 

ЧАС ПРОВЕДЕННЯ — 45 хв..

ХІД КВЕСТУ:

І,ІІ етап. Організаційний «Станція Історична»

 

Команди зустрічаються у визначеному місці (наприклад, кабінеті історії). На

класній (інтерактивній) дошці розміщено  тему квеста, портрет М.С.Грушевського.              

 

На вчительському столі — конверти із зазначеним маршрутом для кожної команди.

 

Перший ведучий розпочинає квест:  пропонує об’єднатись у  три команди. Учасники витягують емблеми з патріотичними висловами ,їх три види та обирають капітана.

Він пояснює правила квесту:

-команди направляються до станцій згідно маршрутів;

- на кожному етапі квесту команда отримує завдання, після  виконання якого ведучий має видати капітану команди частину вислова  М.С.Грушевського,який попередньо розрізаний на пазли;

- на маршрутному листі  складається вислів;

 -ведучий спрямовує команду далі (підказує номер станції — навчального кабінету, у який мають прийти гравці команд);

-команди мають право на додаткові підказки від ведучих, якщо їм складно розв’язати завдання. Однак за це їм накладають «штраф» — затримання на станції протягом трьох хвилин або зменшення кількості пазлів.

     Перемагає та команда, яка досягла фінішу першою і повністю склала вислів .

 

 Відтак перший ведучий задає два запитання для встановлення черговості . Команда яка швидко і правильно дає відповідь стартує перша.

 Варіанти завдань: (5 хв.)

1.Яке друге ім'я мав гетьман Богдан Хмельницький?(Зіновій)

2. Скільки літер у слові, що означає звання вищого воєначальника козацького Війська низового? (Відповідь: гетьман, 7 літер.)

3.Коли у нашій державі відзначають День захисника України? (Відповідь: 14 жовтня, коли святкують Покрову Пресвятої Богородиці.)

4. Складіть цифри року проголошення незалежності України. (Відповідь: 1 + 9 + 9 + 1 = 20.)

 ІІІ, IV етапи

  Кожна з команд іде до своєї станції, тобто до того навчального кабінету,що вказаний у маршрутному листі..

 

«Станція Мистецька».

Варіанти завдань: (5 хв)

1.Знайти в кімнаті кеглі, віддати ведучому та отримати картинки з українськими музичними інструментами.(Кобза,ліра ,бандура.і т.д.)

2.Правильно  назвати інструмент із запропонованих варіантів та прослухати їх звучання.

Ведучий видає частину вислову,  команда закріпляє його на маршрутному листі та слідує до наступної станції.

 

«Станція Пізнавальна»

Варіанти завдань:(5 хв.)

1.Співвіднести фото видатного українського діяча з описом його діяльності.

2.Розташувати фото в хронологічній послідовності .

Ведучий видає частину вислову,  команда закріпляє його на маршрутному листі та слідує до наступної станції.

 

«Станція чудес України»

Варіанти завдань:(5хв)

1.Із запропонованих зображень  Пам'яток  культури вибрати ті ,які називають «Сім чудес України.»

2. Назвати їх та співвіднести з картинкою.

Ведучий видає частину вислову,  команда закріпляє його на маршрутному листі та слідує до наступної станції.

 

«Станція Пошукова».

Варіанти завдань:(5хв)

1.Команда повинна знайти в класній кімнаті частини Адміністративної карти України.

2.Відтворити карту , розмістивши кожну адміністративну одиницю згідно її розташування на Адміністративній карті України.

Ведучий видає останню  частину вислову,  команда закріпляє його на маршрутному листі та слідує до першої станції.

 

-V етап — команди збираються в актовому залі та представляють результати своєї роботи.

На дошці портрет М.С.Грушевського та вислови ,які зібрали команди.

 

-VI етап — журі підбиває підсумки квесту та оголошує команду-переможця,нагороджує призами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
21 січня 2021
Переглядів
807
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку