Історично – інтелектуальна гра КВК «Світ історії»

Про матеріал
Мета заходу: розвивати історичні знання в учнів, знайомити учнів з історичними діячами, постатями, формувати історичну свідомість, почуття патріотизму, розвивати бажання до вивчення історії.
Перегляд файлу

Історично – інтелектуальна гра КВК

 «Світ історії»

 

Мета заходу: розвивати історичні знання в учнів, знайомити учнів з історичними діячами, постатями, формувати історичну свідомість, почуття патріотизму, розвивати бажання до вивчення історії.

 

Хід заходу:

 

Ведуча. Доброго дня всім!

Ведучий. Сьогодні ми зібралися у цьому  залі, щоб ушанувати найпрекраснішу з наук – древню і вічно молоду історію.

Ведуча: Я дуже рада, що ви любите історію і зібралися, щоб вшанувати її. Адже це – найдавніша з наук.  Недаремно «батько історії» Геродот говорив: «Історія – учителька життя».

Ведучий:  Я бачу, тут зібралися найкращі знавці історії і, гадаю, ми разом  з вами пройдемося головними сторінками нашого минулого і згадаємо, як усе відбувалося.  

Ведуча.  Ви про історію згадайте,

        На запитання наші відповіді дайте!

Ведучий. Девіз нашої гри: "Думати - колективно, діяти - оперативно, сперечатись - доказово, це для всіх обов'язково!"

Ведуча.  А тепер дозвольте оголосити склад нашого справедливого журі. (…)

Ведучий: Отже, для початку визначимо порядок виступу команд.       

На папері записані імена  грецьких  богів,  але  букви  в  словах  розташовані невірно. Протягом 2 хвилин гравці  команд  повинні записати вірно імена богів. Команда, яка першою впорається з завданням – та першою й почне, а за першість отримає  1 бал.

 

Ведуча: Запрошуємо команди для привітання. Зустрічаймо команд «Історики» та « Літописці»

Ведучий: Отже, першим конкурсом нашого КВК є розминка. Кожній команді  я буду називати цікаві факти історії, а ви повинні дати відповідь – правда це чи не правда. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал. Тож почнемо. Питання команді _______________. Питання команді _____

Ведуча. Другий конкурс має назву «Назви ім’я». По черзі кожній команді я називаю ім’я під яким історичний діяч, постать чи персонаж увійшов в історію, тобто ім’я, що дав їм народ . Ви ж повинні назвати справжні імена цих історичних діячів чи персонажів та розказати чому їм дали такі імена. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал. Якщо команда, до якої поставлене запитання не знає відповіді – право дати відповідь переходить команді-супернику і цим самим заробити собі додатковий бал. Отже розпочнемо.

Ведучий. Третій конкурс називається «Поясни вислів». Перед вами клаптики паперу, на внутрішній стороні яких записані вислови древніх мислителів, діячів, історичних персонажів. Ці вислови ми з вами нерідко використовуємо у повсякденному житті, але історію їх походження знають не всі. Тож завдання полягає в слідуючому – капітани команд витягують по п’ять клаптиків паперу з прихованими висловами та разом із своєю командою повинні пояснити його значення (коли ми його застосовуємо), а також розказати історію його походження. Час на виконання – 3 хвилини. Капітани прошу вибирати.

Ведуча.  Зараз просимо наше справедливе журі підрахувати бали, зароблені командами у перших трьох конкурсах. І поки ви будете радитись, пропоную конкурс для вболівальників.

Ведучий. Я запрошую двох вболівальників, які вважають себе справжніми козаками! Ви знаєте, що справжні козаки не могли обійтися без музики. А улюбленим їхнім музичним інструментом були литаври, тобто барабан. Тому зараз прозвучить козацька музика, яку ви повинні зіграти на наших інструментах.           

 Молодці! Справжні музиканти! А це вам інструменти щоб дома тренуватись.

Прошу журі оголосити бали.

Ведуча. Наступний конкурс «Запитання з родзинкою».  Слухаєте запитання – команда, яка знає відповідь піднімає руку, хто з команд перший підняв, той відповідає. Кожна правильна відповідь – 2 бали. У випадку, коли команда дає не правильну відповідь, право дати свій варіант відповіді та заробити додаткові бали переходить супернику. Якщо ж і команда – суперниця помилилась, відповісти можуть глядачі, а зароблені бали віддати команді, за яку вболівають.

Ведучий. Наступний конкурс «Хто це?». І полягає він в слідуючому. На зворотньому боці аркушів, що лежать перед вами – портрети історичних діячів. Капітани команд обирають по одному аркушу і разом з командою повинні скласти розповідь про цю особу не називаючи її імені. Відгадати хто це, повинні наші журі. Відповідно чия розповідь членам журі сподобалась більше, тобто є змістовнішою, та команда отримає більше балів, максимальна кількість – 5 балів. Час на виконання – 3 хвилини. Прошу капітанів обрати завдання.

Ведуча. Шостий конкурс – «Естафета». Перед вами картки з завданнями, одна частина команді «Скіфи», інша команді «Літописці». Вони не приховані, ви можете їх читати. До столу із картками підходять по одному учаснику команди, обирають завдання, разом з командою його виконують, передають журі, і так по черзі мають обрати завдання всі учасники команд. Якщо встигнуть, адже час обмежений – виконуємо допоки грає мелодія. За кожне правильно виконане завдання – 1 бал.

Ведучий. Час підбити підсумки останніх трьох конкурсів. І поки журі підраховують бали, а команди відпочивають, ми оголошуємо конкурс для глядачів.

Ведуча. Прошу вийти двох учасників. Ваше завдання згадати якнайбільше українських пісень, які починаються на «Ой» і заспівати рядок з них.

Молодці! А щоб відновити голос, вам – яйця.

Прошу журі оголосити результати.

 

Ведучий. Команди відпочили, тож переходимо до наступного конкурсу – «Віднови втрачений текст». На цих картках написаний текст про відомі події в історії. Але в кожному пропущено по п’ять слів. Під текстом є ссилка з запропонованими словами. Вам необхідно вибрати правильні та зачитати нам текст. За кожне правильне слово – 1 бал.  Час виконання – 3 хвилини.

Ведуча. Наступний конкурс – «Що в ящику?». Слухаєте інформацію про річ, яка лежить в ящику, команди повинні відгадати що це таке. Свій варіант відповіді називає по черзі кожна команда. За правильну відповідь команди отримують по 5 балів.  Якщо ж учасники не вгадують, то право на відповідь мають глядачі. Той з глядачів, хто відгадає, забере цю річ собі.

Ведуча. І останній наш конкурс – домашнє завдання, має назву « Країна мрій».

Учасники повинні були підготувати розповідь про країну своєї мрії. (Назва, прапор, герб, управління, опис життя у цій країні). Максимальна кількість  балів – 10 балів.

Ведучий: Ось і підходить до завершення наша гра. Просимо журі підрахувати загальну кількість балів команд та визначити переможця. А я знову оголошую конкурс для справжніх козаків. Прошу вийти трьох учасників. Козаки любили розважатись, особливо танцювати. Одним з найулюбленіших танців був гопак. Тож прошу під музику потанцювати гопак.

 Молодці! А після танців можна й підкріпитись!

 

Журі вже підрахували бали, однак ми не будемо спішити почути їхній вердикт, адже ми грали не заради перемоги, а для хорошого настрою, для того, щоб більше дізнатись цікавого про минуле та зацікавити інших. Можливо саме після нашого свята хтось захоче глибше вивчати історію.

Ви всі сьогодні переможці, адже завжди перемагає дружба. Запрошую учасників до пісні.

Звучить пісня

Слово журі.

 

docx
Додано
27 лютого 2019
Переглядів
1462
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку