Із циклу «АКТОРСЬКИЙ ТРЕНІНГ» Вправа - етюд «ВХОДЖЕННЯ»

Про матеріал
Із циклу «АКТОРСЬКИЙ ТРЕНІНГ» для керівника театрального колективу(студії, гуртка) Вправа - етюд «ВХОДЖЕННЯ» Ефективна і одна з найбільш складних вправ. Це -тренувальна вправа, як спроба продемонструвати, наскільки театр - мистецтво багатопланове і синтетичне, і це завдання буде якраз цілком доречним. Така масова імпровізація вимагає від початківців акторів і техніки, і умінь, і прекрасного почуття партнера ...
Перегляд файлу

 

Із циклу «АКТОРСЬКИЙ  ТРЕНІНГ» для керівника театрального колективу(студії, гуртка) 

Вправа - етюд «ВХОДЖЕННЯ»

Ефективна і  одна з найбільш складних вправ. Така масова імпровізація вимагає від початківців акторів і техніки, і умінь, і прекрасного почуття партнера ...

Велика  тренувальна вправа, як спроба продемонструвати, наскільки театр - мистецтво багатопланове і синтетичне, і це завдання буде  якраз  цілком доречним.

План проведення етюду:

  1. Серед учасників запрошується один доброволець. Його завдання - визначити для себе якесь багатолюдне місце (магазин, парк, бібліотека, стадіон, банк ...). Етюд починається за сигналом режисера з того, що актор-доброволець «входить» в вибране ним «місце» і починає імпровізувати. Актор не називає місце дії прямо, але дає іншим учасникам-глядачам виразні натяки. Скажімо, «увійшовши» в «банк», він може звернутися до уявного касира з проханням допомогти біля банкомату. Потім бере гроші і т.п; в «бібліотеці» - поцікавитися новинками літератури в читальному залі; в «магазині одягу» шопінг з допомогою продавця.
  2. Через півхвилини після початку сцени, коли учасники - глядачі змогли чітко уявити собі, яке місце вибрано першим актором, вони почергово(щоб не було натовпу) можуть вийти на майданчик і підключитися до дії. Режисер контролює, наскільки актори вірять в обрані ними ролі, чи шукають виразні засоби для образів, як почувають себе в запропонованих обставинах. Завдання акторів – передати характер, стан і т.п. людей, які могли б перебувати в даному місці і або бути при цьому приватними особами (пасажирами, покупцями, читачами, відвідувачами ...), або виконувати певні професійні функції. Скажімо, якщо місцем дії обраний банк, то для нових учасників сцени відкриваються можливості зіграти ролі касира, охоронця, завідувача відділом, інкасатора, відвідувачів банку, прибиральниці і так далі.
  3. Після того як всі учасники вийшли на майданчик, в тій чи іншій ролі, етюд триває ще 3 хв. Важливо, щоб кожен з акторів виконав свою роль максимально природно. У цій вправі побутова достовірність набагато більш значуща театралізації і яскравості. Адже не кожен день грабують банк, коли ми знаходимося в ньому, а чергу в супермаркеті не завжди закінчується бійкою чи інфарктом ... Знайти деталі повсякденного життя, залишити за собою виразну роль і зробити обраний образ частиною багатофігурної імпровізації .
  4. Режисер на правах одного з учасників може підключитися до етюду, щоб забезпечити успішність «входження» в роль акторів. Він може почати сперечатися з «касиром», сварячись, хапати за руку «директора супермаркету» і т.п. Тим самим перевіряється природність реакцій партнерів, органічність театральної гри.
  5. Обговорення роботи над етюдом.

 

 

docx
Додано
8 грудня 2020
Переглядів
348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку