Із зеброю треба завжди дружити, без знаків дорожніх не можна жити

Про матеріал
Виховна година для групи продовженого дня "Із зеброю треба завжди дружити, без знаків дорожніх не можна жити"
Перегляд файлу

Із зеброю треба завжди дружити, без знаків дорожніх не можна жити

Ціль: Формування знань про знаки дорожнього руху.

Завдання:Повторити і закріпити знання сигналів світлофора. Ознайомити з деякими дорожніми знаками. З'ясувати значення деяких з них. Виховувати особистість безпечного типу. Виховувати дисциплінованість при дотриманні правил дорожнього руху. Розвивати навички практичного виконання правил вуличного руху.

 

Звучить мелодія наша служба небезпечна і важка.

Учитель з кермом заходить до класу, прикріплює на дошку табличку «ДПС»

УЧИТЕЛЬ: Діти, вгадали, хто я? Давайте знайомитися, Я інспектор Сігналкін. А хто знає, як розшифровується це слово? А навіщо потрібна дорожньо-патрульна служба?

 

Кольорові світлофори

І день, і ніч горять.

Щоб було безпечно,

Всім потрібно знати,

і виконувати, без сумніву...

(Правила дорожнього руху)

Учитель:  Як ви думаєте, яка тема буде сьогоднішньої виховної години? (Знаки дорожнього руху) А ви все добре вмієте читати знаки дорожнього руху? Ну, що ж давайте їх покличемо.

(Вчитель свистить у свисток.) ​​На танець вибігають діти з дорожніми знаками. Після танцю вони прикріплюють знаки зворотньою стороною.

УЧИТЕЛЬ: Правила - закон дороги, їх знання і дотримання необхідні. В середньому в нашій країні кожен день гинуть 15 дітей і 150 осіб отримують травми, значить щорічно діти скоюють 600 000 помилок. Задумайтесь.

Щоб жити, не знаючи суму,

Щоб бігати, плавати і літати,

Ти повинен правила дорожнього руху

Завжди і всюди пам’ятати .

Учитель: Так-так, чомусь знаки від Вас відвернулися. Схоже, хтось сьогодні порушив правила дорожнього руху! Давайте-но мені допоможіть знаки розгорнути, щоб ми з вами і інші пішоходи могли їх читати на дорозі!

- Дорожні знаки - це символи (умовні позначення), що встановлюються на дорогах для орієнтації учасників дорожнього руху.

1.На дорозі звір лежить:

Весь у смужку, ніби спить.

 У степу він народився,

А у місті нам згодився.

Цього звіра звати «зебра»,

В нього є смугасті ребра.

Знає кожний пішохід –

Це безпечний …

(Перехід)

- Поясніть, для чого він потрібен, де можна побачити? (Після виконання завдання, вчитель відкриває цей дорожній знак.)

2.Ось трикутник, ну, а в ньому

Парочка малят,

Може це вони додому

Весело біжать?

(Діти)

У вас на партах лежать аркуші і фарби. Намалюйте цей дорожній знак. Поясніть, для чого він потрібен, де можна побачити?

Давайте порівняємо, чи правильно ви виконали завдання? (Після виконання завдання, вчитель відкриває цей дорожній знак.)

3. У вас лежать на столах конверти з пазлами. Зберіть їх, і розкажіть, про що інформують ці знаки. (Після виконання завдання, вчитель відкриває цей дорожній знак.)

4. Цей кінь не їсть вівса,

Замість ніг — два колеса.

Сядь верхи і мчись на нім,

Тільки краще права кермом. (Велосипед)

Розкажіть правила пересування на велосипеді. (Після виконання завдання, вчитель відкриває цей дорожній знак.)

5. А хто знає як, цей же знак виглядає навпаки? (Діти міркують.) (Після виконання завдання, вчитель відкриває цей дорожній знак.)

 

6. Я в колі з обводом червоним,

Це означає тут небезпечно.

Тут, зрозумійте, заборона

Пішохідного руху.

Як  виглядає цей знак? (Після виконання завдання, вчитель відкриває цей дорожній знак.)

А для чого цей знак помістили в червоне коло? Який знак ми вже з вами відкрили, який говорить теж про заборону?

7. Ну, що ж. Знаки ми перевернули, але діти, а якщо на дорозі немає знака, як за допомогою чого може тоді орієнтуватися пішохід?

Він по черзі справно блима

Нам ліхтарними очима

Їх у нього цілих три,

Вони служать не для гри.

Як червоне блисне око,

Нас попереджає строго:

Знає це, напевне, кожний —

Стій на місці, йти не можна.

Світло жовте загорілось,

Ще постій, зроби-но милість,

Приготуйся вирушати,

Та не варто поспішати.

А зелене — добре світло —

Каже: «Йди!» — усім привітно.

Що ж таке це, малюки?

Відгадайте залюбки!

(Світлофор)

У нас теж є світлофор. Чого у нього не вистачає. Назвіть кольори світлофора. На партах кола. Розфарбуйте 1 - червоним, 2- жовтим, 3 - зеленим. Прикріпіть на світлофор.

Діти, а як повинен пересуватися пішохід, якщо немає світлофора і знаків? (По узбіччю назустріч транспорту, подивившись наліво і направо.)

 

Вирішіть завдання правил дорожнього руху.

Якщо ти згоден, в клітинах став "+", якщо не згоден "-".

1

Одне з небезпечних місць для пішоходів - перехрестя.

 

2

На тротуарі поруч з проїжджою частиною можна грати з м'ячем.

 

3

Якщо запізнюєшся на урок, потрібно швидко перебігти дорогу

 

4

Потрібно дочекатися, коли автобус від'їде подалі від зупинки. Тільки тоді переходити дорогу.

 

5

Рухайся по тротуару, дотримуючись правої сторони.

 

6

На жовтий сигнал світлофора потрібно стояти.

 

Перевірка відповідей.

 

УЧИТЕЛЬ: Який же висновок ми зробимо сьогодні? Підніміть руки кому сподобалась, сьогоднішня виховна година?

docx
Додано
10 січня 2021
Переглядів
511
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку