Календакно-тематичне планування з інформатики з очікуваними результатами 3 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з інформатики за типовою програмою Р.Б. Шияна (за підручником «Я досліджую світ» Волощенко О.В. та інші) І семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з інформатики за типовою програмою Р.Б. Шияна

(за підручником «Я досліджую світ» Волощенко О.В. та інші)

І семестр

Дата

Тема уроку

Робота з комп’ютером

Очікувані результати

ТЕМА 1. ПОДОРОЖУЄМО І ВІДКРИВАЄМО СВІТ

1-2

 

Що можна робити з інформацією?

Повторення — правила поведінки і безпеки

в комп’ютерному класі; клавіатурний

тренажер.

Програмне забезпечення -“Сходинки до інформатики Плюс: Як поводитися

з комп’ютером, Кіт-риболов, Туристичні

маршрути”

- наводить приклади інформаційних процесів у близькому для себе середовищі та описує їх сутність [4 ІФО 1-1.1-1];

- робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо) [4 ІФО 1- 1.2-1];

- визначає учасників інформаційних процесів та описує їхню інформаційну взаємодію [4 ІФО 1-1.1-2];

- визначає логічну послідовність подій [4 ІФО 2-2.1-1];

- складає план виконання роботи з допомогою вчителя / вчительки [4 ІФО 3-2.5-1];

- використовує цифрові пристрої для орієнтування в просторі і часі [4 ІФО 4-3.1-5];

- дотримується погоджених правил поведінки онлайн вдома та у школі [4 ІФО 5-4.1-3];

3

 

Якою буває інформація?

Повторення — клавіатурний тренажер. Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: Поштовий голуб: Україна, Кіт-риболов”

- визначає учасників інформаційних процесів та описує їхню інформаційну взаємодію [4 ІФО 1-1.1-2];

- визначає логічну послідовність подій [4 ІФО 2-2.1-1];

- робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо) [4 ІФО 1- 1.2-1];

- добирає спосіб передачі інформації [4 ІФО 4-3.3-1];

4

 

Чи всім джерелам можна довіряти?

Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: Поштовий голуб: Європа”. Пошук в Google

- розпізнає надійні і ненадійні джерела інформації за URLадресою (розпізнає основні доменні імена) [4 ІФО 1-1.4-8];

- уникає небезпечних та некорисних сайтів [4 ІФО 5-4.3-6];

- робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо) [4 ІФО 1- 1.2-1];

- збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв (фотографує, записує, диктує тощо) [4 ІФО 4-3.1-2];

- досліджує різні джерела цифрових даних, напр. онлайнові енциклопедії [4 ІФО 4-3.3-8];

ТЕМА 2. МІЖ МИНУЛИМ І МАЙБУТНІМ

5

 

Що може спотворювати інформацію?

Робота з комп’ютерною програмою на підтримку вивчення української мови. Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: Куди податись вояку”. Пошук в Google

- знаходить інформацію, що підтверджує чи спростовує просте твердження [4 ІФО 1-1.2-3];

- відстежує здійснення інформаційного процесу та виявляє порушення (наприклад, момент виникнення шуму) [4 ІФО 1- 1.1-4];

- дотримується часових обмежень користування цифровими пристроями [4 ІФО 5-4.1-2];

 - отримує та порівнює відгуки на створений інформаційний продукт для вдосконалення проекту [4 ІФО 3-2.5-5];

- формулює логічні висловлювання з конструкціями «не», «і», «або» [4 ІФО 2-2.1-5];

- переводить задачу / проблему з однієї форми представлення в іншу (текстову у графічну, у короткий запис тощо) [4 ІФО 1- 1.3-8]

6-7

 

Як влаштований інтернет?

Робота у браузері. Пошук цікавих сайтів. Створення бібліотеки сайтів. Пошук в Google. Робота з комп’ютерною програмою на розвиток логічного мислення. Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: Ханойська вежа”

- добирає пристрої та інструменти для отримання даних необхідного типу [4 ІФО 1-1.2-4];

- обирає спосіб збереження інформації та відповідний носій даних [4 ІФО 1-1.2-5];

- заносить дані у попередньо створену та готову до використання базу (щоденник погоди, читацький щоденник чи блог, таблицю тощо) [4 ІФО 1-1.2-6];

- зважає на те, що в Інтернеті розміщують повідомлення люди з різними намірами, зокрема і з комерційною метою [4 ІФО 1- 1.4-3]; - обирає зручні для себе способи роботи з пристроями введення та виведення даних, упевнено користується цими способами роботи [4 ІФО 4-3.1-4];

- структурує і впорядковує обрані веб-ресурси [4 ІФО 4-3.3-5];

- розрізняє веб-ресурси навчального та іншого призначення [4 ІФО 4-3.3-6];

8

 

Що допоможе знайти інформацію?

Робота у браузері. Пошук інформації у різних джерелах. Пошук в Google

- обирає спосіб збереження інформації та відповідний носій даних [4 ІФО 1-1.2-5];

- заносить дані у попередньо створену та готову до використання базу (щоденник погоди, читацький щоденник чи блог, таблицю тощо) [4 ІФО 1-1.2-6];

- структурує і впорядковує обрані веб-ресурси [4 ІФО 4-3.3-5];

- розрізняє веб-ресурси навчального та іншого призначення [4 ІФО 4-3.3-6]; - уникає небезпечних та некорисних сайтів [4 ІФО 5-4.3-6];

- звертається до дорослих, якщо відчуває занепокоєння під час використання цифрових пристроїв чи програм [4 ІФО 5- 4.1-4];

ТЕМА 3. ЧАРІВНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ

9

 

Який ключ відмикає інтернет?

Добирання ключових слів, які допомагають знайти інформацію для розв’язання проблеми. Пошук відео та зображень за визначеною темою. Пошук інформації, що підтверджує чи спростовує твердження. Пошук в Google

- шукає інформацію за ключовими словами та зберігає результати пошуку [4 ІФО 1-1.2-2];

- виконує простий пошук за ключовими словами, використовуючи пошукові системи у безпечному режимі [4 ІФО 4-3.3-4];

- використовує програми, ігри та сайти, зважаючи на свій вік [4 ІФО 4-3.2-3];

- обирає спосіб збереження інформації та відповідний носій даних [4 ІФО 1-1.2-5];

- заносить дані у попередньо створену та готову до використання базу (щоденник погоди, читацький щоденник чи блог, таблицю тощо) [4 ІФО 1-1.2-6];

- дотримується погоджених правил поведінки онлайн вдома та у школі [4 ІФО 5-4.1-3];

10

 

Як мандрувати сторінками сайтів?

Порівняння ефективності ключових слів. Пошук відео й зображень за визначеною темою. Переходи між сторінками сайтів за гіперпосиланнями. Пошук в Google

- шукає інформацію за ключовими словами та зберігає результати пошуку [4 ІФО 1-1.2-2];

- виконує простий пошук за ключовими словами, використовуючи пошукові системи у безпечному режимі [4 ІФО 4-3.3-4];

- переміщується веб-сторінками з використанням гіперпосилань [4 ІФО 4-3.3-3];

- структурує і впорядковує обрані веб-ресурси [4 ІФО 4-3.3-5];

- дотримується часових обмежень користування цифровими пристроями [4 ІФО 5-4.1-2];

11

 

Що краще — картинки чи тексти?

Пошук зображень і відео за визначеною темою. Пошук в Google.

- виконує простий пошук за ключовими словами, використовуючи пошукові системи у безпечному режимі [4 ІФО 4-3.3-4];

- переміщується веб-сторінками з використанням гіперпосилань [4 ІФО 4-3.3-3];

- структурує і впорядковує обрані веб-ресурси [4 ІФО 4-3.3-5];

- наводить приклади інформаційних процесів у близькому для себе середовищі та описує їх сутність [4 ІФО 1-1.1-1];

- оцінює переваги і обмеження цифрових пристроїв для збирання, зберігання і відображення даних за наданими критеріями [4 ІФО 4-3.1-8];

- узгоджує з дорослими завантаження файлів та програм [4 ІФО 5-4.1-5];

12

 

Як поділитися інформацією?

Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: Нотний редактор”. Пошук в Google

- виконує простий пошук за ключовими словами, використовуючи пошукові системи у безпечному режимі [4 ІФО 4-3.3-4];

- переміщується веб-сторінками з використанням гіперпосилань [4 ІФО 4-3.3-3];

- структурує і впорядковує обрані веб-ресурси [4 ІФО 4-3.3-5];

- добирає спосіб передачі інформації [4 ІФО 4-3.3-1];

- звертається до дорослих, якщо відчуває занепокоєння під час використання цифрових пристроїв чи програм [4 ІФО 5- 4.1-4];

ТЕМА 4. ЕНЕРГІЯ

13

 

Як розкласти інформацію по поличках?

Провідник. Упорядкування файлів. Робота з комп’ютерною програмою на підтримку вивчення математики. Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: Курчата”

- робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо) [4 ІФО 1- 1.2-1];

- обирає спосіб збереження інформації та відповідний носій даних [4 ІФО 1-1.2-5];

- заносить дані у попередньо створену та готову до використання базу (щоденник погоди, читацький щоденник чи блог, таблицю тощо) [4 ІФО 1-1.2-6];

- складає прості схеми та дає відповіді на запитання, користуючись такими схемами [4 ІФО 1-1.2-12];

- описує основні функції доступних комп’ютерних пристроїв [4 ІФО 4-3.1-6];

- використовує програми, ігри та сайти, зважаючи на свій вік [4 ІФО 4-3.2-3];

14

 

Як зберегти інформацію?

Пошук і збереження зображень за темою. Пошук в Google. Провідник. Упорядкування знайдених файлів. Робота з комп’ютерною програмою на розвиток логічного мислення. Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: Тетравекс”

- робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо) [4 ІФО 1- 1.2-1];

- добирає пристрої та інструменти для отримання даних необхідного типу [4 ІФО 1-1.2-4];

- групує об’єкти (та/ або повідомлення, предмети, елементи тощо) за заданими чи самостійно визначеними ознаками [4 ІФО 1-1.3-3];

- заносить дані у попередньо створену та готову до використання базу (щоденник погоди, читацький щоденник чи блог, таблицю тощо) [4 ІФО 1-1.2-6];

- налаштовує основні інструменти комп’ютерної програми для створення простих зображень [4 ІФО 2-2.4-3];

- виконує роль, яку пропонує група в результаті обговорення [4 ІФО 3-2.5-4];

- обирає зручні для себе способи роботи з пристроями введення та виведення даних, упевнено користується цими способами роботи [4 ІФО 4-3.1-4];

- дотримується часових обмежень користування цифровими пристроями [4 ІФО 5-4.1-2];

15

 

Як оформити результати дослідження?

Пошук і збереження зображень за темою. Упорядкування знайдених файлів. Пошук в Google. Провідник. Робота з комп’ютерною програмою на розвиток зорової пам’яті. Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: Магазин”

- шукає інформацію за ключовими словами та зберігає результати пошуку [4 ІФО 1-1.2-2];

- заносить дані у попередньо створену та готову до використання базу (щоденник погоди, читацький щоденник чи блог, таблицю тощо) [4 ІФО 1-1.2-6];

- робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо) [4 ІФО 1- 1.2-1];

- обирає зручні для себе способи роботи з пристроями введення та виведення даних, упевнено користується цими способами роботи [4 ІФО 4-3.1-4];

- висловлює припущення щодо події, яка змінила значення властивості об’єкта, прогнозує зміни значень властивостей залежно від настання події [4 ІФО 1-1.3-5];

- представляє якісні дані графічно [4 ІФО 1-1.2-13];

- вирізняє способи графічного представлення кількісних і якісних характеристик (організаційні діаграми – діаграми і графіки) [4 ІФО 1-1.2-14];

16

 

Чи можна всьому вірити?

Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: виконавці «Садівник», «Навантажувач»” (інтерактивний режим)

- розрізняє істинні та хибні висловлювання [4 ІФО 1-1.4-1];

- уникає небезпечних та некорисних сайтів [4 ІФО 5-4.3-6];

- зважає на те, що в Інтернеті розміщують повідомлення люди з різними намірами, зокрема і з комерційною метою [4 ІФО 1- 1.4-3];

- групує об’єкти (та/ або повідомлення, предмети, елементи тощо) за заданими чи самостійно визначеними ознаками [4 ІФО 1-1.3-3];

- описує основні функції доступних комп’ютерних пристроїв [4 ІФО 4-3.1-6];

- дотримується погоджених правил поведінки онлайн вдома та у школі [4 ІФО 5-4.1-3];

 

 

 

 

docx
Додано
28 серпня 2022
Переглядів
1815
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку