Календакно-тематичне планування з інформатики з очікуваними результатами 3 клас ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з інформатики за типовою програмою Р.Б. Шияна (за підручником «Я досліджую світ» Волощенко О.В. та інші) ІІ семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з інформатики за типовою програмою Р.Б. Шияна

(за підручником «Я досліджую світ» Волощенко О.В. та інші)

ІІ семестр

Дата

Тема уроку

Робота з комп’ютером

Очікувані результати

ТЕМА 5. СВІТ НЕВІДОМИЙ

17

 

У чому сила алгоритму?

 

Програмне забезпечення— “Сходинки до інформатики Плюс: виконавці

«Садівник», «Навантажувач»”

(програмування)

- визначає логічну послідовність подій [4 ІФО 2-2.1-1];

- розпізнає алгоритмічну і неалгоритмічну послідовність дій і наслідки порушення логіки подій [4 ІФО 2-2.1-3];

- складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх словесного опису для власної чи групової діяльності [4 ІФО 2-2.1-9];

- упорядковує об’єкти за заданими та самостійно визначеними ознаками [4 ІФО 1-1.2-15];

- визначає логічну послідовність подій [4 ІФО 2-2.1-1];

- дотримується часових обмежень користування цифровими пристроями [4 ІФО 5-4.1-2];

18

 

Для чого потрібні моделі?

Експериментування з готовими та складеними моделями за допомогою цифрових пристроїв і програм.

Програмне забезпечення для Android — ігри-моделювання “Gears logic puzzles”, головоломка з водою “Акведуки”, “Rube Goldberg Machine Tricks”

- називає оригінальні відповідники інформаційних та реальних моделей (глобус як модель Землі, автомобільні моделі, план приміщення тощо) [4 ІФО 1-1.3-6] ;

- упорядковує об’єкти за заданими та самостійно визначеними ознаками [4 ІФО 1-1.2-15];

- використовує програми, ігри та сайти, зважаючи на свій вік [4 ІФО 4-3.2-3];

- дотримується часових обмежень користування цифровими пристроями [4 ІФО 5-4.1-2];

19

 

Як поєднати умову і команду?

Створення алгоритму з розгалудженням. 

Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: виконавець «Восьминіжка»” (інтерактивний режим)

- визначає логічну послідовність подій [4 ІФО 2-2.1-1];

- формулює логічні висловлювання з конструкціями «якщо – то...», «що буде, якщо змінити порядок інструкцій?» [4 ІФО 2- 2.1-4];

- називає оригінальні відповідники інформаційних та реальних моделей (глобус як модель Землі, автомобільні моделі, план приміщення тощо) [4 ІФО 1-1.3-6] ;

- складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх словесного опису для власної чи групової діяльності [4 ІФО 2-2.1-9];

- не списує і не дає списувати [4 ІФО 5-4.3-4];

ТЕМА 6. СВІТ НЕВИДИМИЙ

20

 

Чи всі команди алгоритму ми виконуємо?

Створення та налагодження програми з розгалудженням.

Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: виконавець «Восьминіжка»” (програмування)

- складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх словесного опису для власної чи групової діяльності [4 ІФО 2-2.1-9];

- ідентифікує об’єкти на основі схем за допомогою запитань із відповідями «Так / Ні» (наприклад, класифікація тварин: має шерсть, має крила, має зуби – кажан) [4 ІФО 2-2.1-2];

- групує об’єкти (та/ або повідомлення, предмети, елементи тощо) за заданими чи самостійно визначеними ознаками [4 ІФО 1-1.3-3];

- виконує кодування / розкодування повідомлень за запропонованим правилом [4 ІФО 1-1.2-9];

21

 

Як “відредагувати” алгоритм?

Створення та налагодження програми з розгалудженням.

Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: виконавець «Восьминіжка»” (програмування)

- групує об’єкти (та/ або повідомлення, предмети, елементи тощо) за заданими чи самостійно визначеними ознаками [4 ІФО 1-1.3-3];

- знаходить помилки у групуванні об’єктів та пояснює їх [4 ІФО 1-1.3-4];

- визначає логічну послідовність подій [4 ІФО 2-2.1-1];

- розпізнає алгоритмічну і неалгоритмічну послідовність дій і наслідки порушення логіки подій [4 ІФО 2-2.1-3];

- розпізнає алгоритми в різних способах подання під час розв’язання задач у повсякденній діяльності [4 ІФО 2-2.1-8];

- складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх словесного опису для власної чи групової діяльності [4 ІФО 2-2.1-9]

22

 

Як перетворити текст на таблицю?

Занесення даних у попередньо створену таблицю. Текстовий редактор Word.

Створення та налагодження програми з розгалудженням.

Програмне забезпечення — “Сходинки до інформатики Плюс: виконавець «Восьминіжка»” (програмування)

- заносить дані у попередньо створену та готову до використання базу (щоденник погоди, читацький щоденник чи блог, таблицю тощо) [4 ІФО 1-1.2-6];

- наводить приклади того, що одні і ті ж дані можна представляти більш ніж одним способом чи кодуванням [4 ІФО 1-1.2-7];

- упорядковує об’єкти за заданими та самостійно визначеними ознаками [4 ІФО 1-1.2-15];

- пропонує різні способи впорядкування об’єктів (за різними властивостями) [4 ІФО 1-1.2-16];

- переводить задачу / проблему з однієї форми представлення в іншу (текстову у графічну, у короткий запис тощо) [4 ІФО 1- 1.3-8];

- складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх словесного опису для власної чи групової діяльності [4 ІФО 2-2.1-9]

23

 

Як із зображення зробити ілюстрацію?

Редагування тексту. Вставка зображення у текст. Поворот зображення. Занесення даних у попередньо створену таблицю. Текстовий редактор Word

- заносить дані у попередньо створену та готову до використання базу (щоденник погоди, читацький щоденник чи блог, таблицю тощо) [4 ІФО 1-1.2-6];

- наводить приклади того, що одні і ті ж дані можна представляти більш ніж одним способом чи кодуванням [4 ІФО 1-1.2-7];

- налаштовує основні інструменти комп’ютерної програми для створення простих зображень [4 ІФО 2-2.4-3];

- виконує простий пошук за ключовими словами, використовуючи пошукові системи у безпечному режимі [4 ІФО 4-3.3-4];

- заповнює, доповнює таблицю інформацією на основі спостережень чи вимірювань [4 ІФО 2-2.4-4];

- складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх словесного опису для власної чи групової діяльності [4 ІФО 2-2.1-9]; - використовує програми, ігри та сайти, зважаючи на свій вік [4 ІФО 4-3.2-3];

ТЕМА 7. ПРИХОВАНІ МОЖЛИВОСТІ РЕЧЕЙ

24

 

Чому редакторів має бути багато?

Створення оголошення у графічному й текстовому редакторах. Текстовий редактор Word. Графічний редактор Paint

- робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо) [4 ІФО 1- 1.2-1];

- представляє якісні дані графічно [4 ІФО 1-1.2-13];

- налаштовує відповідне програмне середовище для зручної роботи [4 ІФО 4-3.2-6];

- налаштовує основні інструменти комп’ютерної програми для створення простих зображень [4 ІФО 2-2.4-3];

- вдосконалює зовнішній вигляд створених інформаційних продуктів, використовуючи можливості комп’ютерних програм [4 ІФО 2-2.4-2];

25

 

З чого складається презентація?

Ознайомлення з основними елементами вікна редактора презентацій PowerPoint. Створення презентації. Редактор презентацій

PowerPoint

- складає план виконання роботи з допомогою вчителя / вчительки [4 ІФО 3-2.5-1];

- виконує роль, яку пропонує група в результаті обговорення [4 ІФО 3-2.5-4];

- отримує та порівнює відгуки на створений інформаційний продукт для вдосконалення проекту [4 ІФО 3-2.5-5];

- досліджує комп’ютерні програми для того, щоб дізнатися про їх можливості [4 ІФО 4-3.2-4];

- налаштовує відповідне програмне середовище для зручної роботи [4 ІФО 4-3.2-6];

- налаштовує основні інструменти комп’ютерної програми для створення простих зображень [4 ІФО 2-2.4-3];

- заповнює, доповнює таблицю інформацією на основі спостережень чи вимірювань [4 ІФО 2-2.4-4];

- дотримується часових обмежень користування цифровими пристроями [4 ІФО 5-4.1-2];

26

 

Як створити гіперпосилання?

Пошук відео. Створення гіперпосилання у презентації. Пошук в Google. Редактор презентацій

PowerPoint

- робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо) [4 ІФО 1- 1.2-1];

- обирає зручні для себе способи роботи з пристроями введення та виведення даних, упевнено користується цими способами роботи [4 ІФО 4-3.1-4];

- налаштовує відповідне програмне середовище для зручної роботи [4 ІФО 4-3.2-6];

- переміщується веб-сторінками з використанням гіперпосилань [4 ІФО 4-3.3-3];

- обирає спосіб представлення даних для різних життєвих ситуацій [4 ІФО 1-1.2-8];

- дотримується часових обмежень користування цифровими пристроями [4 ІФО 5-4.1-2];

27

 

Для чого змінювати вигляд тексту?

Створення презентації. Форматування тексту в редакторі презентацій. Редактор презентацій

PowerPoint

- порівнює тексти з хибною та правдивою інформацію [4 ІФО 1-1.4-2];

- вирізняє способи графічного представлення кількісних і якісних характеристик (організаційні діаграми – діаграми і графіки) [4 ІФО 1-1.2-14];

- обирає спосіб збереження інформації та відповідний носій даних [4 ІФО 1-1.2-5];

- вдосконалює зовнішній вигляд створених інформаційних продуктів, використовуючи можливості комп’ютерних програм [4 ІФО 2-2.4-2];

ТЕМА 8. ПОГОДА

28

 

Що допомагає створити презентацію?

Робота з цифровими пристроями (фотоапарат, смартфон, сканер тощо). Створення презентації. Редактор презентацій PowerPoint

- налаштовує основні інструменти комп’ютерної програми для створення простих зображень [4 ІФО 2-2.4-3];

- збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв (фотографує, записує, диктує тощо) [4 ІФО 4-3.1-2];

- описує взаємодію пристроїв комп’ютерної системи, їх можливості та обмеження [4 ІФО 4-3.1-3];

- вдосконалює зовнішній вигляд створених інформаційних продуктів, використовуючи можливості комп’ютерних програм [4 ІФО 2-2.4-2];

- узгоджує з дорослими завантаження файлів та програм [4 ІФО 5-4.1-5];

29

 

Звідки брати матеріал для презентацій?

Пошук і перевірка інформації.

Створення презентації. Пошук в Google. Редактор презентацій PowerPoint

- робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо) [4 ІФО 1- 1.2-1];

- шукає інформацію за ключовими словами та зберігає результати пошуку [4 ІФО 1-1.2-2]; - добирає пристрої та інструменти для отримання даних необхідного типу [4 ІФО 1-1.2-4];

- обирає спосіб збереження інформації та відповідний носій даних [4 ІФО 1-1.2-5];

- пропонує різні способи впорядкування об’єктів (за різними властивостями) [4 ІФО 1-1.2-16];

- налаштовує відповідне програмне середовище для зручної роботи [4 ІФО 4-3.2-6];

- налаштовує основні інструменти комп’ютерної програми для створення простих зображень [4 ІФО 2-2.4-3];

- структурує і впорядковує обрані веб-ресурси [4 ІФО 4-3.3-5];

- дотримується часових обмежень користування цифровими пристроями [4 ІФО 5-4.1-2];

30

 

Чи завжди фотографіям можна вірити?

Пошук і перевірка інформації. Робота з цифровими пристроями(фотоапарат, смартфон, сканер тощо). Створення презентації. Пошук в Google. Редактор презентацій PowerPoint

- знаходить інформацію, що підтверджує чи спростовує просте твердження [4 ІФО 1-1.2-3];

- заносить дані у попередньо створену та готову до використання базу (щоденник погоди, читацький щоденник чи блог, таблицю тощо) [4 ІФО 1-1.2-6];

- зважає на те, що в Інтернеті розміщують повідомлення люди з різними намірами, зокрема і з комерційною метою [4 ІФО 1- 1.4-3];

- розпізнає надійні і ненадійні джерела інформації за URLадресою (розпізнає основні доменні імена) [4 ІФО 1-1.4-8];

- вдосконалює зовнішній вигляд створених інформаційних продуктів, використовуючи можливості комп’ютерних програм [4 ІФО 2-2.4-2];

31

 

Як презентувати свою роботу?

Пошук і перевірка інформації. Робота з цифровими пристроями (фотоапарат, смартфон, сканер тощо). Створення презентації. Пошук в Google. Редактор презентацій PowerPoint

- робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо) [4 ІФО 1- 1.2-1];

- налаштовує основні інструменти комп’ютерної програми для створення простих зображень [4 ІФО 2-2.4-3];

- збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв (фотографує, записує, диктує тощо) [4 ІФО 4-3.1-2];

- описує взаємодію пристроїв комп’ютерної системи, їх можливості та обмеження [4 ІФО 4-3.1-3];

- вдосконалює зовнішній вигляд створених інформаційних продуктів, використовуючи можливості комп’ютерних програм [4 ІФО 2-2.4-2];

- узгоджує з дорослими завантаження файлів та програм [4 ІФО 5-4.1-5];

ТЕМА 9. Я — ЛЮДИНА

32-33

 

Як організувати роботу над проєктом?

Пошук і перевірка інформації. Робота з цифровими пристроями (фотоапарат, смартфон, сканер тощо). Створення презентації. Пошук в Google. Редактор презентацій PowerPoint

- визначає логічну послідовність подій [4 ІФО 2-2.1-1]; - робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо) [4 ІФО 1- 1.2-1];

- налаштовує основні інструменти комп’ютерної програми для створення простих зображень [4 ІФО 2-2.4-3];

- збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв (фотографує, записує, диктує тощо) [4 ІФО 4-3.1-2];

- описує взаємодію пристроїв комп’ютерної системи, їх можливості та обмеження [4 ІФО 4-3.1-3];

- отримує та порівнює відгуки на створений інформаційний продукт для вдосконалення проекту [4 ІФО 3-2.5-5];

- структурує і впорядковує обрані веб-ресурси [4 ІФО 4-3.3-5];

- визначає позитивну і негативну соціальну та етичну поведінку щодо використання технологій [4 ІФО 5-4.2-1];

34-35

 

Як зацікавити слухачів?

Пошук і перевірка інформації. Робота з цифровими пристроями (фотоапарат, смартфон, сканер тощо). Створення презентації. Пошук в Google. Редактор презентацій PowerPoint

- складає план виконання роботи з допомогою вчителя / вчительки [4 ІФО 3-2.5-1];

- визначає відмінності ролей у групі [4 ІФО 3-2.5-2];

- робить висновок щодо способу подання інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо) [4 ІФО 1- 1.2-1];

- шукає інформацію за ключовими словами та зберігає результати пошуку [4 ІФО 1-1.2-2];

- знаходить інформацію, що підтверджує чи спростовує просте твердження [4 ІФО 1-1.2-3];

- добирає пристрої та інструменти для отримання даних необхідного типу [4 ІФО 1-1.2-4];

- обирає спосіб збереження інформації та відповідний носій даних [4 ІФО 1-1.2-5];

- пропонує різні способи впорядкування об’єктів (за різними властивостями) [4 ІФО 1-1.2-16];

- визначає джерела, потрібні для підтвердження чи спростування інформації [4 ІФО 1-1.4-5];

- створює прості мультимедійні продукти за підтримки вчителя/ вчительки, членів сім’ї або інших учнів [4 ІФО 2-2.4- 5];

- вдосконалює зовнішній вигляд створених інформаційних продуктів, використовуючи можливості комп’ютерних програм [4 ІФО 2-2.4-2];

- обирає спосіб та представляє результати індивідуальної або групової роботи [4 ІФО 2-2.4-6];

- звертається до дорослих, якщо відчуває занепокоєння під час використання цифрових пристроїв чи програм [4 ІФО 5- 4.1-4];

 

docx
Додано
28 серпня 2022
Переглядів
914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку