Календакно-тематичне планування з математики з очікуваними результатами 3 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика. Автори: Скворцова, С. О.; Онопрієнко, О. В. (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2022-2023 н. р. 5 годин на тиждень І семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика.                                                                                                                            Автори: Скворцова, С. О.; Онопрієнко, О. В. (2020)»

для 3 класу за програмою НУШ (2022-2023 н. р. 5 годин на тиждень

І семестр

 

3 клас

Дата

Сторінка підручника

Тема уроку

 

 

Очікувані результати навчання     здобувачів освіти

 

Примітка

1

2

3

4

5

6

                                                            І СЕМЕСТР                                      5 год на тиждень

Розділ 1. Повторення вивченого матеріалу за 2 клас

1

 

4–5

Повторюємо нумерацію чисел у межах 100 

 

  • відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби             об’єктів, що їх      оточують;
  • читає і записує двоцифрові числа в межах сотні.

 

2

 

6-7

Додаємо і віднімаємо числа частинами

 

  • читає і записує            двоцифрові числа в межах сотні;

-виконує усно   та письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях.

3

 

8-9

Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної

  • виконує усно   та письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях;
  • знаходить значення числового  виразу.
  • прогнозує результат додавання та віднімання,
  • перевіряє правильність обчислень;

-розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

4

 

10-11

Розв’язуємо складені задачі

- читає і записує     математичні твердження, ви користовуючи буквену символіку;

- порівнює іменовані числа, подані в одиницях довжини;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі,

5

 

 

 

 

12-13

Досліджуємо задачі

  • знаходить значення числового    виразу;

- встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення.

- подає числа у вигляді суми розрядних доданків;

- орієнтується на площині і в просторі,

 

6

 

14-15

Додаємо і віднімаємо числа порозрядно

  • виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях;
  • використовує різні мірки для  вимірювання величин.

- подає числа у вигляді суми розрядних доданків;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі,

 

 

 

 

 

 

7

 

16-17

Досліджуємо задачі на знаходження різниці

- виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в різних ситуаціях;

- знаходить значення числового  виразу;

- перевіряє  правильність розв’язання проблемної ситуації        різним способами;

-  застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій;

8

 

 

 

 

18-19

Досліджуємо задачі на знаходження суми

  • записує двоцифрові числа у вигляді суми розрядних  доданків,

- будує площинні      фігури;

- перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох на іменувань.

- виконує усно  та письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях.

 

9

 

20-21

Додаємо і віднімаємо числа, використовуючи прийом округлення 

-записує двоцифрові числа у вигляді суми розрядних  доданків

- володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел;

-порівнює числа різними способами;

- знаходить значення числового  виразу;

 

10

 

22-23

Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка 

- знаходить значення числового  виразу;

-  застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій;

- перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації         різним способами;

- виконує усно  та письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях.

 

11

 

24-25

Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника 

- знаходить значення числового  виразу; 

-прогнозує результат додавання та віднімання,

-  застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій;

- виконує усно  та письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях.

 

12

 

26-27

Розв'язуємо задачі. Перевіряємо арифметичні дії додавання та віднімання 

- знаходить значення числового  виразу; 

- прогнозує результат додавання та віднімання,

-  застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій;

 - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації      різним способами;

-співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур;

- розуміє сутність периметра многокутника;

 - користується формулою обчислення периметра прямокутника в навчальних  практичних ситуаціях;

 

 


 

13

 

   28-29

Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць 

- знаходить значення числового  виразу; 

- обчислює усно зручним для себе способом;

- планує розв’язування /розв’язання задачі;

- створює математичну модель задачі;

- користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач;

 

14

 

30-31

Досліджуємо задачі на різницеве порівняння 

-  застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій;

- планує розв’язування задачі;

- створює математичну модель задачі;

- називає елементи геометричних фігур;

- моделює геометричні фігури;

- будує прямокутник/квадрат;

- користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях.

 

15

 

32-33

Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць 

- знаходить значення числового  виразу; 

- користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач;

 - розв’язує прості і складені сюжетні задачі,

 - виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя;

 

16

 

 

Навчальний проект № 1 «Чи виникають проблеми     у      повсяк-

денному житті в людини, яка погано виконує додавання та віднімання двоцифрових чисел?».

- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя;

- навчальні дослідження.

 

17

 

 

Діагностувальна робота з теми «Повторення вивченого матеріалу».

 

 

18

 

 

Аналіз  діагностувальної роботи.  Проведення  корегування навчальних досягнень учнів, диференційована робота, розвиток наскрізних

умінь і навичок, критичного мислення учнів.

- виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях;

- знаходить значення числового  виразу

- перевіряє правильність обчислень;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

34-35

Повторюємо арифметичні дії множення і ділення

- розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення;

 - застосовує в обчисленнях переставний закон множення;

- знаходить значення числового  виразу

- перевіряє правильність обчислень;

- записує результати вимірювання величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), використовуючи одиниці вимірювання та співвідношення між         ними;

- виконує арифметичні дії з іменованими числами;

 

20

 

36-37

Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення

- використовує різні мірки для вимірювання величин: довжини, маси;

- знаходить значення числового    виразу;

- володіє навичкою табличного множення і ділення;

- знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане;

 

21

 

 

 

 

38-39

Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення

- виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих  ситуаціях;

- володіє навичкою табличного множення і ділення;

- знаходить значення числового  виразу.

 

22

 

40-41

Досліджуємо таблиці множення та ділення 

- виконує усно та      письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях;

 - володіє навичкою табличного множення і ділення;

- знаходить значення числового  виразу.

 

23

 

42-43

 

Досліджуємо таблиці множення та ділення 

- виконує усно й письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях;

 - володіє навичкою табличного множення і ділення;

  - знаходить значення числового  виразу;

 - використовує табличне множення і   ділення .

 

 

 

24

 

44-45

Знайомимось із послідовним множенням і діленням 

 

  •  знаходить значення числового виразу;
  • перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань;
  • користується правилом послідовності виконання дій;

 

 

 

 

 

 

 

25

 

46-47

Досліджуємо таблицю Піфагора

- виконує усно й письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях;

 - володіє навичкою табличного множення і ділення;

  • знаходить значення числового  виразу;

 - користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях.

 

26

 

48-49

Досліджуємо задачі на знаходження частки

  • - розв’язує прості і складені сюжетні задачі;
  •  планує розв’язування /розв’язання задачі;

- порівнює іменовані числа.

- знаходить значення числового  виразу;

- знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане;

 

27

 

50-51

Знайомимось з табличною формою короткого запису задачі

- знаходить значення числового  виразу;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах;

- створює математичну модель задачі;

 

28

 

52-53

Повторюємо геометричні фігури на площині 

- орієнтується на площині і в просторі, рухається за визначеним маршрутом;

- співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур;

- називає елементи геометричних фігур;

- моделює геометричні фігури;

- будує прямокутник/квадрат;

- будує площині   фігури.

 

29

 

54-55

Повторюємо вивчене. Знайомимось із рівнянням 

  •     виконує усно й письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях;
  •  знаходить значення числового  виразу.

- розв’язує рівняння з однією змінною;

 

30

 

56-57

Розв’язуємо прості рівняння 

  •  розв’язує рівняння з однією змінною;

- виконує усно й письмово обчислення  в навчальних і життєвих   ситуаціях;

- знаходить значення числового виразу;

- складає вираз до задачі з буквеними даними;

 

31

 

58

Складаємо рівняння за вимогою 

- складає і розв’язує рівняння з однією змінною;

- створює математичну модель задачі;

- перевіряє правильність розв’язку задачі:

 

32

 

59-60

Складаємо рівняння за текстом простої задачі 

  •  складає і розв’язує рівняння з однією змінною;

- складає вираз до задачі з буквеними даними;

- будує прямокутник/квадрат;

- користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях.

 

33

 

61

Складаємо і розв’язуємо прості рівняння 

  •  складає і розв’язує рівняння з однією змінною;

- складає вираз до задачі з буквеними даними;

 - записує результати вимірювання ве-личин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), використовуючи одиниці вимі-рювання та співвідношення між         ними;

 - користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях.

 

34

 

62-63

Розв’язуємо ускладнені рівняння 

- складає і розв’язує ускладненні рівняння;

 - розв’язує рівняння, в яких права частина або один з компонентів поданий числовим виразом;

 - розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

- складає вираз до задачі з буквеними даними;

- складає і розв’язує обернену задачу,

- розв’язує задачу іншим способом;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах.

 

35

 

64

Розв’язуємо ускладнені рівняння 

- складає і розв’язує ускладненні рівняння;

- розв’язує рівняння, в яких права частина або один з компонентів поданий числовим виразом;

- виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя;

 

36

 

65

Розв’язуємо задачі складанням рівняння 

- складає і розв’язує ускладненні рівняння;

- розв’язує рівняння, в яких права частина або один з компонентів поданий числовим виразом;

- складає вираз до задачі з буквеними даними;

- розв’язує задачу іншим способом;

  •  виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя;

 

37

 

66-67

Знайомимось із властивістю рівності

- розв’язує рівняння з однією змінною;

- складає і розв’язує ускладненні рівняння;

- аналізує і коментує розвя’зання рівнянь;

 

38

 

68

Розв’язуємо рівняння 

- розв’язує рівняння з однією змінною;

-  знаходить значення числового виразу;

  - складає вираз до задачі з буквеними даними;

  - розв’язує прості сюжетні задачі за допомогою рівнянь;

 

39

 

69

Записуємо задачу коротко таблицею 

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах;

- розв’язує рівняння з однією змінною; - розв’язує задачу різними способами;

- складає і розв’язує ускладненні рівняння;

 

40

 

70

 Розв’язуємо задачі способом складання рівняння 

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

- складає вираз до задачі з буквеними даними;

- розв’язує прості сюжетні задачі за допомогою рівнянь;

- аналізує і доповнює істотні нерівності;

 

41

 

71

Повторюємо одиниці вимірювання величин 

- знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними;

- аналізує і доповнює істотні нерівності;

-  користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях;

- виконує арифметичні дії з іменованими числами;

 

42

 

72-73

Визначаємо час за годинником 

- знає одиниці вимірювання часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними;

- володіє навичками визначення часу за годинником;

- розв’язує прості і ускладненні рівняння;

- користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами;

 

43

 

 

Навчальний проект № 2 «Секрети таблиці множення».

- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя;

- навчальні дослідження;

 

44

 

 

Діагностувальна робота.

 

 

45

 

74

Аналіз діагностувальної роботи. Корекція результатів навчання учнів. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо)

- розв’язує прості і ускладненні рівняння;

- виконує арифметичні дії з іменованими числами;

- розв’язує прості сюжетні задачі за допомогою рівнянь;

- аналізує і доповнює істотні нерівності;

 

Вивчаємо частини цілого

46

 

 

 

 

 

76-77

Одержуємо половину 

- розуміє спосіб утворення частини як однієї з кількох рівних частин цілого;

- виконує усно та  письмово обчислення в межах сотні в різних ситуаціях;

- складає і розв’язує рівняння;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

- знаходить значення числового    виразу.

 

 

47

 

78-79

Одержуємо одну частину величини 

- виконує усно та  письмово обчислення в межах сотні в різних ситуаціях;

  •  розуміє спосіб утворення частини як однієї з кількох рівних частин цілого;

- розуміє поняття чисельник і знаменник дробу;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

 - знаходить значення числового    виразу.

 

 

48

 

80-81

Одержуємо частини цілого

  • розуміє спосіб утворення частини як однієї з кількох рівних частин цілого;

- розуміє поняття чисельник і знаменник дробу;

- читає і записує частини у вигляді дробу з чисельником 1;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

  • виконує перетворення іменованих чисел,  поданих  в одиницях вимі- рювання довжини, маси, вартості і часу;

 

49

 

82-83

Знайомимось з одиницею вимірювання довжини – 1мм 

- виконує усно та письмово обчислення в межах  сотні в навчальних і життєвих ситуаціях;

- розуміє спосіб утворення частини як однієї з кількох рівних частин цілого;

- розуміє поняття чисельник і знаменник дробу;

- читає і записує частини у вигляді дробу з чисельником 1;

- знає одиниці вимірювання довжини (міліметр, сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними;

- користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами;

 

50

 

84-85

  Досліджуємо одиниці                 вимірювання величин 

  •  виконує перетворення іменованих чисел,  поданих  в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу;

- розуміє спосіб утворення частини як однієї з кількох рівних частин цілого;

- розуміє поняття чисельник і знаменник дробу;

 - читає і записує частини у вигляді дробу з чисельником 1;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

 

 

51

 

86-87

Порівнюємо частини цілого

  •  виконує перетворення іменованих чисел,  поданих  в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу;

- перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань;

- порівнює дроби з чисельником 1 за допомогою засобів наочності;

- читає нескладні таблиці, зчитує дані з графів, схем, діаграм;

- складає і розв’язує обернену задачу,

 

52

 

88-89

Порівнюємо частини цілого

- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа;

- перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

- порівнює дроби з чисельником 1 за допомогою засобів наочності;

- складає і розв’язує обернену задачу;

 

53

 

90-91

Знаходимо частину від цілого 

- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

- складає і розв’язує ускладненні рівняння;

- знає одиниці вимірювання довжини (міліметр, сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними.

 

54

 

92-93

Знаходимо ціле за величиною його частини 

- обчислює вирази зі змінною (змінними) при  заданому її (їх) числовому значенні; -застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини;

- розв’язує прості і складені сюжетні задачі;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

 - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо;

 

 

55

 

 

 

94-95

Досліджуємо залежність добутку від зміни одного з множників 

- застосовує прийоми раціональних обчислень;

- прогнозує результат множення;

- знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане;

- застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій;

- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

 - розв’язує складені сюжетні задачі;

 - складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо;

- володіє навичкою розв’язування рівнянь різними способами;

 - виконує усно та письмово обчислення в межах  сотні в навчальних і життєвих ситуаціях.

 

56

 

96-97

Розв’язуємо складені задачі 

- розв’язує складені сюжетні задачі;

- створює допоміжну модель задачі різними способами;

- виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя;

-  розв’язує задачу іншим способом;

- розв’язує рівняння з однією змінною;

- знаходить значення числового    виразу.

 

57

 

98-99

Досліджуємо залежність частки від зміни діленого або дільника 

- застосовує прийоми раціональних обчислень;

- прогнозує результат ділення;

- знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане;

- застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій;

- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини;

- складає і розв’язує ускладненні рівняння;

-  працює з буквеними даними;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі;

 

58

 

100-101

Розв’язуємо складені задачі 

- розв’язує складені сюжетні задачі;

- створює допоміжну модель задачі різними способами;

- виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

  -  розв’язує задачу іншим способом;

- знаходить значення числового    виразу.

 

59

 

102-103

Розв’язуємо ускладнені рівняння 

- знаходить значення числового    виразу;

- складає і розв’язує ускладненні рівняння в яких один із компонентів – вираз зі змінною;

- виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя;

- застосовує для розв’язування практичних задач правила знаходження однієї з величин за двома відомими іншими.

 

60

 

 

 Навчальний проект № 3 «У яких випадках з повсякденного життя ми вимушені оперувати частинами величини?».

- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя;

 - навчальні дослідження

 

61

 

 

Діагностувальна робота.

 

 

62

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Корекція результатів навчання учнів. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо)

- розв’язує прості і ускладненні рівняння;

 - виконує арифметичні дії з іменованими числами;

- розв’язує складені сюжетні задачі;

- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини.

 

63

 

104-105

Знайомимось із групами величин 

- визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин;

- вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

- розв’язує складені сюжетні задачі;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі;

- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини;

- аналізує розв’язання  ускладнених рівнянь;

 

64

 

106-107

Вивчаємо взаємозв’язок між величинами 

- визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин;

- вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

- розв’язує складені сюжетні задачі;

- знаходить значення виразу зі змінною;

- розв’язує ускладненні рівняння;

 

65

 

108

Розв’язуємо прості задачі із взаємопов’язаними величинами

- визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин;

- розв’язує прості сюжетні задачі;

- аналізує розв’язання  ускладнених рівнянь;

- моделює геометричні фігури;

- користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами;

 

66

 

109-110

Досліджуємо взаємопов’язані величини 

- знаходить значення числового    виразу; - визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин;

  - вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час;

- аналізує і розв’язує розв’язання  ускладнених рівнянь;

- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

 

67

 

111

Досліджуємо взаємопов’язані величини 

- визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин;

- вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

- знаходить значення виразу зі змінною;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі;

 

68

 

112-113

Досліджуємо взаємопов’язані величини 

- визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин;

- порівнює дроби з чисельником 1 за допомогою засобів наочності;

- вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

- створює математичну модель задачі;

- вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час;

- знаходить значення виразу зі змінною;

 

69

 

114

Вивчаємо групу величин, що розкривають ситуацію купівлі-продажу

- визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин;

- вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час;

- знаходить значення числового    виразу;

- розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна,

 кількість, вартість;

 

70

 

115

Розв’язуємо задачі 

- знаходить значення числового    виразу;

- розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

- створює математичну модель задачі; - читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі;

 

71

 

116

Вивчаємо групу величин, що описують ситуацію праці 

 

- визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин;

- вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час;

-  розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток;

- створює математичну модель задачі; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

 

72

 

117

Розв’язуємо задачі 

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

-  користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях;

- розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

- користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами;

- моделює геометричні фігури;

 

73

 

118

Досліджуємо взаємопов’язані величини 

- визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин;

- вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

-  користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях;

-  створює допоміжну модель задачі різними способами;

 

74

 

119-120

Знайомимось із задачами на знаходження суми двох добутків 

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах;

- розв’язує задачі на знаходження суми двох доданків ;

- планує розв’язування /розв’язання задачі;

-  створює допоміжну модель задачі  різними способами;

- перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань;

 

75

 

121-122

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків

 

- знаходить значення числового    виразу; - розв’язує задачі на знаходження суми двох доданків ;

-  перевіряє правильність розв’язку за-дачі: складає і розв’язує обернену зада-чу, розв’язує задачу іншим способом;

- складає вираз до задачі;

- розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

- розв’язує ускладненні рівняння в яких один із компонентів – вираз зі змінною;

- будує прямокутник/квадрат;

- користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях;

 

76

 

123-124

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків

 

- знаходить значення числового    виразу; - розв’язує задачі на знаходження суми двох доданків ;

-  перевіряє правильність розв’язку за-дачі: складає і розв’язує обернену зада-чу, розв’язує задачу іншим способом;

- складає вираз до задачі;

- розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях;

- планує розв’язування /розв’язання задачі;

-  створює допоміжну модель задачі  різними способами;

- планує розв’язування /розв’язання задачі;

- читає, аналізує, порівнює задачі;

- знаходить значення виразу зі змінною;

 

77

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

125

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків

 

- знаходить значення числового    виразу; - розв’язує задачі на знаходження суми двох доданків ;

-  перевіряє правильність розв’язку за-дачі: складає і розв’язує обернену зада-чу, розв’язує задачу іншим способом;

- складає вираз до задачі;

- розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях;

- планує розв’язування /розв’язання задачі;

-  створює допоміжну модель задачі  різними способами;

- читає, аналізує, порівнює задачі;

 

78

 

 

Навчальний проект № 4 «Задачі із взаємопов’язаними величинами як моделі ситуацій, що трапляються в нашому житті».

- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя;

- навчальні дослідження

 

79

 

 

Діагностувальна робота.

 

 

80

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Корекція результатів навчання учнів.

- вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час;

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах,   діаграмах;

- читає, аналізує, порівнює задачі;

- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини;

- розв’язує задачі на знаходження суми двох доданків;

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шульгіна Ірина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 серпня 2022
Переглядів
4133
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку