Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика. Автори: Скворцова, С. О.; Онопрієнко, О. В. (2020)»
для 3 класу за програмою НУШ (2022-2023 н. р. 5 годин на тиждень
І семестр
3 клас |
||||||||||
№ |
Дата |
Сторінка підручника |
Тема уроку
|
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
Примітка |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||||
І СЕМЕСТР 5 год на тиждень |
||||||||||
Розділ 1. Повторення вивченого матеріалу за 2 клас |
||||||||||
1 |
|
4–5 |
Повторюємо нумерацію чисел у межах 100
|
|
|
|||||
2 |
|
6-7 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами
|
-виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях. |
||||||
3 |
|
8-9 |
Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної |
-розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; |
||||||
4 |
|
10-11 |
Розв’язуємо складені задачі |
- читає і записує математичні твердження, ви користовуючи буквену символіку; - порівнює іменовані числа, подані в одиницях довжини; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі, |
||||||
5 |
|
12-13 |
Досліджуємо задачі |
- встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення. - подає числа у вигляді суми розрядних доданків; - орієнтується на площині і в просторі, |
|
|||||
6 |
|
14-15 |
Додаємо і віднімаємо числа порозрядно |
- подає числа у вигляді суми розрядних доданків; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі, |
|
|||||
|
|
|
|
|
||||||
7 |
|
16-17 |
Досліджуємо задачі на знаходження різниці |
- виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в різних ситуаціях; - знаходить значення числового виразу; - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різним способами; - застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; |
||||||
8 |
|
18-19 |
Досліджуємо задачі на знаходження суми |
- будує площинні фігури; - перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох на іменувань. - виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях. |
|
|||||
9 |
|
20-21 |
Додаємо і віднімаємо числа, використовуючи прийом округлення |
-записує двоцифрові числа у вигляді суми розрядних доданків - володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел; -порівнює числа різними способами; - знаходить значення числового виразу; |
|
|||||
10 |
|
22-23 |
Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка |
- знаходить значення числового виразу; - застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різним способами; - виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях. |
|
|||||
11 |
|
24-25 |
Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника |
- знаходить значення числового виразу; -прогнозує результат додавання та віднімання, - застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; - виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях. |
|
|||||
12 |
|
26-27 |
Розв'язуємо задачі. Перевіряємо арифметичні дії додавання та віднімання |
- знаходить значення числового виразу; - прогнозує результат додавання та віднімання, - застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; - перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різним способами; -співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; - розуміє сутність периметра многокутника; - користується формулою обчислення периметра прямокутника в навчальних практичних ситуаціях; |
|
|||||
13 |
|
28-29 |
Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць |
- знаходить значення числового виразу; - обчислює усно зручним для себе способом; - планує розв’язування /розв’язання задачі; - створює математичну модель задачі; - користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач; |
|
|
14 |
|
30-31 |
Досліджуємо задачі на різницеве порівняння |
- застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; - планує розв’язування задачі; - створює математичну модель задачі; - називає елементи геометричних фігур; - моделює геометричні фігури; - будує прямокутник/квадрат; - користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях. |
|
|
15 |
|
32-33 |
Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць |
- знаходить значення числового виразу; - користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі, - виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя; |
|
|
16 |
|
|
Навчальний проект № 1 «Чи виникають проблеми у повсяк- денному житті в людини, яка погано виконує додавання та віднімання двоцифрових чисел?». |
- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя; - навчальні дослідження. |
|
|
17 |
|
|
Діагностувальна робота з теми «Повторення вивченого матеріалу». |
|
|
|
18 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Проведення корегування навчальних досягнень учнів, диференційована робота, розвиток наскрізних умінь і навичок, критичного мислення учнів. |
- виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях; - знаходить значення числового виразу - перевіряє правильність обчислень;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
34-35 |
Повторюємо арифметичні дії множення і ділення |
- розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; - застосовує в обчисленнях переставний закон множення; - знаходить значення числового виразу - перевіряє правильність обчислень; - записує результати вимірювання величин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), використовуючи одиниці вимірювання та співвідношення між ними; - виконує арифметичні дії з іменованими числами; |
|
|
20 |
|
36-37 |
Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення |
- використовує різні мірки для вимірювання величин: довжини, маси; - знаходить значення числового виразу; - володіє навичкою табличного множення і ділення; - знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане; |
|
|
21 |
|
38-39 |
Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення |
- виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях; - володіє навичкою табличного множення і ділення; - знаходить значення числового виразу. |
|
|
22 |
|
40-41 |
Досліджуємо таблиці множення та ділення |
- виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях; - володіє навичкою табличного множення і ділення; - знаходить значення числового виразу. |
|
|
23 |
|
42-43 |
Досліджуємо таблиці множення та ділення |
- виконує усно й письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях; - володіє навичкою табличного множення і ділення; - знаходить значення числового виразу; - використовує табличне множення і ділення . |
|
|
24 |
|
44-45 |
Знайомимось із послідовним множенням і діленням
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
46-47 |
Досліджуємо таблицю Піфагора |
- виконує усно й письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях; - володіє навичкою табличного множення і ділення;
- користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях. |
|
|
26 |
|
48-49 |
Досліджуємо задачі на знаходження частки |
- порівнює іменовані числа. - знаходить значення числового виразу; - знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане; |
|
|
27 |
|
50-51 |
Знайомимось з табличною формою короткого запису задачі |
- знаходить значення числового виразу; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах; - створює математичну модель задачі; |
|
|
28 |
|
52-53 |
Повторюємо геометричні фігури на площині |
- орієнтується на площині і в просторі, рухається за визначеним маршрутом; - співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; - називає елементи геометричних фігур; - моделює геометричні фігури; - будує прямокутник/квадрат; - будує площині фігури. |
|
|
29 |
|
54-55 |
Повторюємо вивчене. Знайомимось із рівнянням |
- розв’язує рівняння з однією змінною; |
|
|
30 |
|
56-57 |
Розв’язуємо прості рівняння |
- виконує усно й письмово обчислення в навчальних і життєвих ситуаціях; - знаходить значення числового виразу; - складає вираз до задачі з буквеними даними; |
|
|
31 |
|
58 |
Складаємо рівняння за вимогою |
- складає і розв’язує рівняння з однією змінною; - створює математичну модель задачі; - перевіряє правильність розв’язку задачі: |
|
|
32 |
|
59-60 |
Складаємо рівняння за текстом простої задачі |
- складає вираз до задачі з буквеними даними; - будує прямокутник/квадрат; - користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях. |
|
|
33 |
|
61 |
Складаємо і розв’язуємо прості рівняння |
- складає вираз до задачі з буквеними даними; - записує результати вимірювання ве-личин у сантиметрах (см), дециметрах (дм), використовуючи одиниці вимі-рювання та співвідношення між ними; - користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях. |
|
|
34 |
|
62-63 |
Розв’язуємо ускладнені рівняння |
- складає і розв’язує ускладненні рівняння; - розв’язує рівняння, в яких права частина або один з компонентів поданий числовим виразом; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі; - складає вираз до задачі з буквеними даними; - складає і розв’язує обернену задачу, - розв’язує задачу іншим способом; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах. |
|
|
35 |
|
64 |
Розв’язуємо ускладнені рівняння |
- складає і розв’язує ускладненні рівняння; - розв’язує рівняння, в яких права частина або один з компонентів поданий числовим виразом; - виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя; |
|
|
36 |
|
65 |
Розв’язуємо задачі складанням рівняння |
- складає і розв’язує ускладненні рівняння; - розв’язує рівняння, в яких права частина або один з компонентів поданий числовим виразом; - складає вираз до задачі з буквеними даними; - розв’язує задачу іншим способом;
|
|
|
37 |
|
66-67 |
Знайомимось із властивістю рівності |
- розв’язує рівняння з однією змінною; - складає і розв’язує ускладненні рівняння; - аналізує і коментує розвя’зання рівнянь; |
|
|
38 |
|
68 |
Розв’язуємо рівняння |
- розв’язує рівняння з однією змінною; - знаходить значення числового виразу; - складає вираз до задачі з буквеними даними; - розв’язує прості сюжетні задачі за допомогою рівнянь; |
|
|
39 |
|
69 |
Записуємо задачу коротко таблицею |
- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах; - розв’язує рівняння з однією змінною; - розв’язує задачу різними способами; - складає і розв’язує ускладненні рівняння; |
|
|
40 |
|
70 |
Розв’язуємо задачі способом складання рівняння |
- розв’язує прості і складені сюжетні задачі; - складає вираз до задачі з буквеними даними; - розв’язує прості сюжетні задачі за допомогою рівнянь; - аналізує і доповнює істотні нерівності; |
|
|
41 |
|
71 |
Повторюємо одиниці вимірювання величин |
- знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; - аналізує і доповнює істотні нерівності; - користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; - виконує арифметичні дії з іменованими числами; |
|
|
42 |
|
72-73 |
Визначаємо час за годинником |
- знає одиниці вимірювання часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; - володіє навичками визначення часу за годинником; - розв’язує прості і ускладненні рівняння; - користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; |
|
|
43 |
|
|
Навчальний проект № 2 «Секрети таблиці множення». |
- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя; - навчальні дослідження; |
|
|
44 |
|
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
45 |
|
74 |
Аналіз діагностувальної роботи. Корекція результатів навчання учнів. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо) |
- розв’язує прості і ускладненні рівняння; - виконує арифметичні дії з іменованими числами; - розв’язує прості сюжетні задачі за допомогою рівнянь; - аналізує і доповнює істотні нерівності; |
|
|
Вивчаємо частини цілого |
||||||
46 |
|
76-77 |
Одержуємо половину |
- розуміє спосіб утворення частини як однієї з кількох рівних частин цілого; - виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в різних ситуаціях; - складає і розв’язує рівняння; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі; - знаходить значення числового виразу. |
|
|
47 |
|
78-79 |
Одержуємо одну частину величини |
- виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в різних ситуаціях;
- розуміє поняття чисельник і знаменник дробу; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі; - знаходить значення числового виразу. |
|
|
48 |
|
80-81 |
Одержуємо частини цілого |
- розуміє поняття чисельник і знаменник дробу; - читає і записує частини у вигляді дробу з чисельником 1; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі;
|
|
|
49 |
|
82-83 |
Знайомимось з одиницею вимірювання довжини – 1мм |
- виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях; - розуміє спосіб утворення частини як однієї з кількох рівних частин цілого; - розуміє поняття чисельник і знаменник дробу; - читає і записує частини у вигляді дробу з чисельником 1; - знає одиниці вимірювання довжини (міліметр, сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; - користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; |
|
|
50 |
|
84-85 |
Досліджуємо одиниці вимірювання величин |
- розуміє спосіб утворення частини як однієї з кількох рівних частин цілого; - розуміє поняття чисельник і знаменник дробу; - читає і записує частини у вигляді дробу з чисельником 1; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі; |
|
|
51 |
|
86-87 |
Порівнюємо частини цілого |
- перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; - порівнює дроби з чисельником 1 за допомогою засобів наочності; - читає нескладні таблиці, зчитує дані з графів, схем, діаграм; - складає і розв’язує обернену задачу, |
|
|
52 |
|
88-89 |
Порівнюємо частини цілого |
- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа; - перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - порівнює дроби з чисельником 1 за допомогою засобів наочності; - складає і розв’язує обернену задачу; |
|
|
53 |
|
90-91 |
Знаходимо частину від цілого |
- застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі; - складає і розв’язує ускладненні рівняння; - знає одиниці вимірювання довжини (міліметр, сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними. |
|
|
54 |
|
92-93 |
Знаходимо ціле за величиною його частини |
- обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні; -застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини; - розв’язує прості і складені сюжетні задачі; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо; |
|
|
55
|
|
94-95 |
Досліджуємо залежність добутку від зміни одного з множників |
- застосовує прийоми раціональних обчислень; - прогнозує результат множення; - знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане; - застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; - застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - розв’язує складені сюжетні задачі; - складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо; - володіє навичкою розв’язування рівнянь різними способами; - виконує усно та письмово обчислення в межах сотні в навчальних і життєвих ситуаціях. |
|
|
56 |
|
96-97 |
Розв’язуємо складені задачі |
- розв’язує складені сюжетні задачі; - створює допоміжну модель задачі різними способами; - виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя; - розв’язує задачу іншим способом; - розв’язує рівняння з однією змінною; - знаходить значення числового виразу. |
|
|
57 |
|
98-99 |
Досліджуємо залежність частки від зміни діленого або дільника |
- застосовує прийоми раціональних обчислень; - прогнозує результат ділення; - знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане; - застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; - застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини; - складає і розв’язує ускладненні рівняння; - працює з буквеними даними; - читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі; |
|
|
58 |
|
100-101 |
Розв’язуємо складені задачі |
- розв’язує складені сюжетні задачі; - створює допоміжну модель задачі різними способами; - виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - розв’язує задачу іншим способом; - знаходить значення числового виразу. |
|
|
59 |
|
102-103 |
Розв’язуємо ускладнені рівняння |
- знаходить значення числового виразу; - складає і розв’язує ускладненні рівняння в яких один із компонентів – вираз зі змінною; - виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя; - застосовує для розв’язування практичних задач правила знаходження однієї з величин за двома відомими іншими. |
|
|
60 |
|
|
Навчальний проект № 3 «У яких випадках з повсякденного життя ми вимушені оперувати частинами величини?». |
- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя; - навчальні дослідження |
|
|
61 |
|
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
62 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Корекція результатів навчання учнів. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо) |
- розв’язує прості і ускладненні рівняння; - виконує арифметичні дії з іменованими числами; - розв’язує складені сюжетні задачі; - застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини. |
|
|
63 |
|
104-105 |
Знайомимось із групами величин |
- визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; - вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - розв’язує складені сюжетні задачі; - читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі; - застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини; - аналізує розв’язання ускладнених рівнянь; |
|
|
64 |
|
106-107 |
Вивчаємо взаємозв’язок між величинами |
- визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; - вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - розв’язує складені сюжетні задачі; - знаходить значення виразу зі змінною; - розв’язує ускладненні рівняння; |
|
|
65 |
|
108 |
Розв’язуємо прості задачі із взаємопов’язаними величинами |
- визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; - розв’язує прості сюжетні задачі; - аналізує розв’язання ускладнених рівнянь; - моделює геометричні фігури; - користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; |
|
|
66 |
|
109-110 |
Досліджуємо взаємопов’язані величини |
- знаходить значення числового виразу; - визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; - вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; - аналізує і розв’язує розв’язання ускладнених рівнянь; - застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; |
|
|
67 |
|
111 |
Досліджуємо взаємопов’язані величини |
- визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; - вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - знаходить значення виразу зі змінною; - читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі; |
|
|
68 |
|
112-113 |
Досліджуємо взаємопов’язані величини |
- визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; - порівнює дроби з чисельником 1 за допомогою засобів наочності; - вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - створює математичну модель задачі; - вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; - знаходить значення виразу зі змінною; |
|
|
69 |
|
114 |
Вивчаємо групу величин, що розкривають ситуацію купівлі-продажу |
- визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; - вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; - знаходить значення числового виразу; - розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; |
|
|
70 |
|
115 |
Розв’язуємо задачі |
- знаходить значення числового виразу; - розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - створює математичну модель задачі; - читає, знаходить, аналізує, порівнює задачі; |
|
|
71 |
|
116 |
Вивчаємо групу величин, що описують ситуацію праці
|
- визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; - вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; - розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток; - створює математичну модель задачі; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; |
|
|
72 |
|
117 |
Розв’язуємо задачі |
- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях; - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; - користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; - моделює геометричні фігури; |
|
|
73 |
|
118 |
Досліджуємо взаємопов’язані величини |
- визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; - вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях; - створює допоміжну модель задачі різними способами; |
|
|
74 |
|
119-120 |
Знайомимось із задачами на знаходження суми двох добутків |
- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - розв’язує задачі на знаходження суми двох доданків ; - планує розв’язування /розв’язання задачі; - створює допоміжну модель задачі різними способами; - перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; |
|
|
75 |
|
121-122 |
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків
|
- знаходить значення числового виразу; - розв’язує задачі на знаходження суми двох доданків ; - перевіряє правильність розв’язку за-дачі: складає і розв’язує обернену зада-чу, розв’язує задачу іншим способом; - складає вираз до задачі; - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; - розв’язує ускладненні рівняння в яких один із компонентів – вираз зі змінною; - будує прямокутник/квадрат; - користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях; |
|
|
76 |
|
123-124 |
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків
|
- знаходить значення числового виразу; - розв’язує задачі на знаходження суми двох доданків ; - перевіряє правильність розв’язку за-дачі: складає і розв’язує обернену зада-чу, розв’язує задачу іншим способом; - складає вираз до задачі; - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях; - планує розв’язування /розв’язання задачі; - створює допоміжну модель задачі різними способами; - планує розв’язування /розв’язання задачі; - читає, аналізує, порівнює задачі; - знаходить значення виразу зі змінною; |
|
|
77
|
|
125 |
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків
|
- знаходить значення числового виразу; - розв’язує задачі на знаходження суми двох доданків ; - перевіряє правильність розв’язку за-дачі: складає і розв’язує обернену зада-чу, розв’язує задачу іншим способом; - складає вираз до задачі; - розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях; - планує розв’язування /розв’язання задачі; - створює допоміжну модель задачі різними способами; - читає, аналізує, порівнює задачі; |
|
|
78 |
|
|
Навчальний проект № 4 «Задачі із взаємопов’язаними величинами як моделі ситуацій, що трапляються в нашому житті». |
- використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя; - навчальні дослідження |
|
|
79 |
|
|
Діагностувальна робота. |
|
|
|
80 |
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Корекція результатів навчання учнів. |
- вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях графіках, на схемах, діаграмах; - читає, аналізує, порівнює задачі; - застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини; - розв’язує задачі на знаходження суми двох доданків; |
|
|